Kan het zijn dat je weeen krijgt van voetmassage? De afgelopen 2 avonden heeft hubby mij heerlijke voetmassages gegeven. Echt super, maar ik kreeg wel beide keren op dat moment rugweeen. Na de massage gingen ze weer langzaam afnemen. Kan dat? Zou dat komen door bepaalde voetreflexzones of puur door de ontspanning? Nou rommelt het hier wel veel vaker hoor, maar zo heftig als de weeen kunnen worden tijdens die massages zijn de voorweeen normaal niet. Kon na de 1e massage niet eens meer lopen van de rugweeen! Iemand enig idee?
Hoi Vica, Klopt alle zenuwen komen uit in de voetzolen. En door de juiste te raken kunnen de weeen opgewekt worden. Bij onze vk praktijk is er een voetreflex therapeute en zij doet dit ook. Je mannentje is goed bezig ik hoop voor je dat het snel doorzet. Donderdag heb ik weer een afspraak en hoop dat ik dan gestript kan worden maar ik overweeg ook de voetreflex aan te kaarten.... baat het niet dan schaat het niet
Klopt! Onze zwangerschapstherapeut waarschuwde daar ook voor, voor de 37e week. Daarna mochten de mannen los Was het niet vooral de buitenkant van de kleine teen?
Hij masseert gewoon de hele onderkant van mijn voeten en de zijkanten enzo. Ik had al wel gezocht voor voetreflextherapie omdat het al zo lang rommelt bij mij, maar niet verwacht dat hubby ook wat resultaat ermee zou boeken haha. Ik krijg het niet vergoed dus vandaar maar niet voor gekozen. Nou hopelijk heeft het effect en blijven de weeen wel de volgende keer Zou mooi zijn haha. Wellicht dat ze mij donderdag gaan strippen (had afgelopen donderdag 1 cm ontsluiting). Ben benieuwd.
dacht dat die drukpunten van je baarmoeder, aan de achterkant en zijkant van je hiel zaten. dus je hiel en aan de zijkant dat kuiltje richting je enkel. snap je hem nog??