Hallo, Ik had 17 Jan m'n NOD (uitgaande van m'n langste cylus) maar de ongesteldheid bleef echter uit. Een test gedaan maar die was negatief, afgelopen week had ik 3 dagen bruin bloed verlies en daarna (tot en met nu) helemaal niets meer.. Weer een test gedaan, maar negatief.. Als dat niet m'n ongestledheid zou zijn dan zou ik nu 3 weken overtijd zijn, gister naar de arts geweest en die zei dat ik zondag nog maar eens moest testen, want het komt vaker voor dat mensen laat positief testen, zelfs na 5 weken nog Is het niet mogelijk dat ik nu een echo zou kunnen krijgen om te zien wat er aan de hand is? volgens de arts krijg ik pas een echo op het moment dat ik positief test, maar ik word hier zo onzeker van..
HOi daydreamy, Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent maar als je niet positief test is er ook op de echo niets te zien en dat maakt het niet duidelijker voor je. Houd je even aan de huisart evt kan hij je doorverwijzen naar de gynaecoloog voro verder advies. Sterkte imke
Dank je Imke Mocht er dit weekend niets gebeuren dan ga ik maandag weer even naar de arts. Groetjes, Sandra