Kijkers willen zwangere weervrouw van de buis

Discussie in 'De lounge' gestart door san78, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    Kijkers willen zwangere weervrouw van de buis
    Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Ananova / 20 Minuten
    Gepubliceerd: zondag 28 mei 2006 @ 10:33
    In Zwitserland is rumoer ontstaan rond een zwangere weervrouw. Televisiekijkers sturen brieven naar de zender Tele Züri om ervoor te pleiten dat Jeannette Eggenschwiler van de buis wordt gehaald. De 40-jarige Eggenschwiler is bijna acht maanden zwanger en heeft nog geen zin om met verlof te gaan.

"Het lijkt erop dat men niet tegen een zwangere vrouw op televisie kan", zegt de blonde weervrouw. "Wanneer men echter persoonlijk wordt en mij 'pervers' noemt, dan vraag ik me echter af waar het probleem van deze kijkers nu werkelijk zit." Eggenschwiler stelt overigens ook veel positieve feedback te krijgen. Ze wil het weer blijven presenteren zolang ze zich er goed bij voelt.

In Nederland verscheen afgelopen najaar de RTL4-weervrouw Helga van Leur met een duidelijk zwangere buik regelmatig in beeld. Voor zover bekend leidde dat bij haar werkgever niet tot klachten van de kijker

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb even een stukje dubbel verwijderd hoor voor je ;)

idd belachelijk er is niets mooiers dan een zwangere vrouw
    teminste dat vind ik :)

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    o had ik het dubbel gedaan?? in ieder geval bedankt. ;)
    ik vind het ook erg belachelijk. maakt het wat uit als je zwanger bent dan. ik vind dat juist mooi.

liefs san.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een enorme onzin zeg. Zwanger zijn is heel natuurlijk!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    haha stond ze voor de weerkaart ofzo met haar buik? Belachelijk dat ze daar een probleem van maken, is toch leuk voor haar dat ze zwanger is?

6. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    wat belachelijk zeg!! wat maakt 't idd uit? ik vind 't juist leuk dat er ook zwangere vrouwen iets presenteren op tv! (zoals Corinne bij dat klusprogramma en idd Helga bij 't weer)

7. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Nou als die vrouw zich nog goed voelt om tijdens haar zwangerschap te presenteren dan is daar toch niks mee. Straks komen ze ook nog zeggen dat zwangere vrouwen helmaal niet mogen werken. Ieder haar keus en als je je nog goed voelt waarom niet nog even blijven werken.

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

het is juist prachtig om een zwangere vrouw op de tv te zien.

Ik zelf kijk dan meestaal naar de buik i.p.v. de vrouw zelf, hihihihi

9. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Vind het belachelijk...

10. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik kan me nog wel herinneren dat Helga aan het eind ook commentaar kreeg hoor!!
    Ze vonden dat de buik in de weg stond, voor de weerkaart.

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja, maar ze zei het toen meer als grap...dat een aantal kijkers hadden gezegd....helga wanneer moet je bevallen, dan kunnen we het weer in Limburg weer eens zien hihi....
    vond het wel grappig en ze moest er zelf ook om lachen, maar even over bovenstaand stukje..... hoe komen die mensen erbij om het pervers te vinden...wel een heel vreemde gedachtengang zeg

Deel Deze Pagina