Oh, ik dacht dat ze die fouten in Rdaal gemaakt hadden. Begrijpelijk dat je niet naar BoZ wilt dan!! Wat een pittig ding super dat ze het zo goed doet.
Ja roosendaal en bergen op zoom zijn samen gegaan dus zijn dezelfde artsen. Dus maakt niet uit beide ziekenhuizen hebben fouten gemaakt...
Hoi. Hier gaat het opzich wel zn gangentje, dilara ligt nog steeds aan de nippv en heeft zuurstofbehoefte tussen de 35-40% ze heeft gisteren opnieuw een bloedtransfusie gehad in de hoop dat door de nieuwe rode bloedcellen dat het zuurstof afgebouwd kan worden. Ze is niet moe of ziek maar haar longen blijken toch te onrijp te zijn vandaar het zuurstofbehoefte. Ze weegt vandaag 714 gram met alle toeters en bellen dr aan, gisteren woog ze 650 zonder alles en eergisteren 700 met alles. maar echt groeien doet ze niet en daarvoor krijgt ze extra toevoegingen aan de borstvoeding. Met ons gaat het wel goed ik ben erg vermoeid ook omdat mn man werkt dus we meer te regelen hebben. Door het heen en weer rijden, kolven, thuis van alles nog doen. Koken en dan als mn man thuis komt, ben ik wakker anders komt hij zo alleen thuis. Dusja waar ik de energie vandaan haal vraag me dat niet haha.
Hopelijk gaat ze snel groeien, het is en blijft spannend zo. Wel pittig om zo alles te combineren. Succes en ik duim voor jullie.
Fijn dat ze nog geen infecties kent. Hoop dat ze snel wat gaat groeien en dat haar longetjes wat rijper worden. Heel veel sterkte nog de komende tijd!
Ja ik vindt haar gegroeid iedereen wel eigenlijk ze zijn er dan nog steeds heilig van overtuigd dat ze ipv 705 maar 605 gram woog bij de geboorte omdat ze de dag er na ineens 600 woog .. 100 gram in 1 dag afvallen is veelste veel. Dus dat zou betekenen dat ze juist 100 gram aangekomen is en als ik naar haar kijk kan dat best kloppen al mag er natuurlijk nog veel meer bij. Ze heeft het vandaag verschrikkelijk goed gedaan geen enkel dipje en zuurstof is drastisch afgebouwd van 45% naar 30 dus heeft de bloedtransfusie goed zn werk gedaan.
Dat klinkt goed! Is er vanuit jullie families niet iemand die voor jullie wat kan betekenen in huis of voor de andere kinderen?0
De kids zijn niet thuis. Mn dochter is bij mn schoonouders en mn zoontje bij mn ex Mn zoontje komt vandaag voor een nachtje terug die had ik al 5 weken niet in huis gehad. En hij heeft zn zusje nog niet gezien. Langer dan een nachtje redt ik gewoon niet. Als ik niet in t ziekenhuis ben slaap ik, meer redt ik gewoon niet. Ja een beetje huishouding de hoog nodige dingen maar daar blijft het ook wel bij pff Heeft er iemand energie voor me? Kan het erg gebruiken Knuffel
Wat heftig wiskagirl. Hoe fijn het ook is dat je ex en schoonouders de kids kunnen opvangen, het ontregeld het toch allemaal en zal lastig zinn voor je. Wel balen dat je man moet werken omdat hij via een uitzendbureau werkt. Dit is slopend voor iedereen. Ik hoop dat er snel betere tijden komen voor jullie. Een digitale knuffel van hier, misschien dat die een beetje energie kan geven. Heel veel sterkte in deze heftige periode voor iedereen.
Je mag wat van mij hebben . Je leven is zo hectisch de laatste tijd... ik kan me niet voorstellen hoe vermoeiend het moet zijn.
Hoihoi hier even een berichtje. Het gaat goed hier. Kleine meid is hersteld van de terugslag en ligt nu weer aan de cpap. Ze weegt nu 735 gram zonder alle slangetjes. Dus dat is erg knap! Ze krijgt vandaag haar 4de bloedtransfusie ze heeft het nodig blijkbaar maar daardoor konden ze wel het zuurstof afbouwen van 40-45% naar 29 a 33%. Ze begint steeds meer wakkerder te worden en kan echt heel goed luisteren zo lief!. Ben het ziekenhuis zo vreselijk zat iedere dag 200 km rijden om bij haar te kunnen zijn. Ik heb gisteren eerste na gesprek gehad. Helaas hebben ze weer niks kunnen vinden waardoor de vroeggeboorte evt door veroorzaakt kon worden. Zwaar frustrerend want nu weten we nog niks. Ik heb 2 dagen zware antibiotica gehad voor de bevalling en misschien konden ze daardoor geen bacterie vinden. Ik mag nog wel zwanger worden maar of ik dat wil? Alsjeblieft niet ik heb 90% kans op weer extreem prematuur en *afkloppen* 3 succes verhalen. Al zijn we met de 3de nog niet zo ver helaas maar daar heb ik ook alle vertrouwen in.