Wat naar dat er weer geen oorzaak is gevonden.. Jullie doen het zo te lezen super goed, een hele dikke digi knuffel!
Jeetje wat een verhaal.... Is er geen Ronaldmcdondald huis waar je in kan? Dat is toch slopend zo'n eind rijden... Maar wat doet ze het toch goed!!
Ronald mc donald is vol op dit moment en daarbij hebben we een pup van bijna 9 maand en 40 kilo is nou niet bepaald een schoothondje die overal naar toe kan en is super eenkennig zijn bang dat ie de boel afbreekt dan. En mijn man werkt natuurlijk gewoon. Dus nee helaas is er geen andere optie. Ze zou dichter aan huis mogen komen vanaf 30 weken en 1 kilo en dan moet ze cpap peep 5 hebben. Dus nog 2.5 week en dan zou het mogen als ze aan alle voorwaardes voldoet. Dan ligt ze 30 km van ons vandaan in breda, even tanden bijten dus.
Wat een slopende situatie maar wat doet jullie meisje het goed zeg !! Echt een vechtertje... Succes met alles nog en hoop dat ze snel dichterbij in het ziekenhuis mag verblijven !! Scheelt al een hoop reistijd en is hopelijk voor jullie ook iets minder vermoeiend. Pittig allemaal hoor.
Denk je aan jezelf want nu ga je maar door en door en door en er komt een moment dat de man met de hamer bij je langs komt... Petje af voor hoe je het doet hoor! Maar het is geen normaal bestaan voor iemand die net bevallen is....!
Nee maarja frannie wat moet je dan. Onze middelste is ook weer thuis want oma had afspraken staan waar ze niet mee mocht. Vandaag zijn we een x thuis gebleven maar vannacht wel er weer uit voor mn man om 04:30 die moet gaan werken om 05:30 en dan na zn werk weer door naar het ziekenhuis heb geen rijbewijs dus hij moet mee. we kunnen niet anders maarja nog even en dan ligt ze in breda. Dan kan ik zelf met de bus dat is een half uurtje. Als mn man niet mee kan.
Pffff nee dit gun je niemand. Maar je kan niet anders. Heel vervelend als je afhankelijk bent van anderen. Even doorzetten en proberen over een tijdje wel even een momentje voor jezelf te nemen. En met je andere kids. Als ze wat verder en stabieler is, moet je dat echt doen. Je wil jezelf niet tegenkomen op een later moment... Succes!
Thanks voor jullie lieve woorden maar gaat wel goed komen zodra ze in breda is kan ik eindelijk wat rust nemen. Kleine meid weegt vandaag 815 gram dus we gaan richting de kilo! Voor de rest is ze erg stabiel gelukkig!
Wat een respect heb ik voor je meid. En wat een vechtertje heb je. Hoop voor je dat ze snel naar Breda mag en stabiel blijft.
Dikke knuffel Wiskagirl. Ik lees steeds mee maar reageer weinig. Ik heb wel met je te doen en duim met jullie en iedereen hier met jullie mee dat jullie dappere meid snel mee naar Breda mag. Dat zal veel meer rust geven. Wat super goed dat ze zo goed gegroeid is zeg! Ik hoop dat alles zo kalmpjes vooruit blijft gaan.
Vandaag zijn we een dagje thuis gebleven. Zodat we omstebeurt kunnen slapen, zijn helemaal gebroken.. mn dochter vraagt ook ontzettend veel aandacht die zit net in een uitprobeer fase zeer vermoeiend. We zitten nu lekker in onze pyama met cola en chips film te kijken hahahaa en dat om half 11 smorgens... moet kunnen hahaha . Kleine meid gaat nog steeds goed! Ze denken dat ze wel de prognose bpd gaat krijgen.. net als mn oudste maar ach als dat alles is.. we beseffen heel goed dat het echt een wonderkindje is.. dood geboren gaven haar 10% kans en kijk haar nu
Heel goed dat jullie een dagje rust nemen! En wat een prachtig meisje en ze doet het inderdaad geweldig! Wonderkindje is ze zeer zeker!!
Goed een dagje rust!! Wat is het een prachtig en sterk meisje. Ben zo blij voor jullie dat het steeds een beetje beter gaat
Lieve lieve Wiska, We hadden contact doordat we beide pril zwanger waren. Bij mij ging het mis maar we bleven toch enkele keren in contact hier. Nu ben ik een hele poos niet op ZP geweest en lees ik dit hele verhaal! 😮 Wat ben jij een dappere vrouw! En je dochter, wat een wolkje!! Heeft dat duidelijk van haar moeder! Gefeliciteerd met dit enorme sterke meisje! Dat ze een flinke baby mag worden! Héél veel liefs van Coccie!
Goed gedaan hoor! Je andere kinderen hebben hun mama ook nodig! Hopelijk heeft het slapen jullie goed gedaan! Wat een prachtig meisje!