Bijna een kilo jeeeej! 925 gram woog ze gisteren dus gaat echt goed nog even en ze krijgt een mooi diploma. Dat is dan 1 doel behaald voor breda en al haar medicatie is gestopt dus dat is doel nr 2.. nu alleen de ademhalingsondersteuning iets lager en we hebben alle doelen bereikt!
Wauw wat doet ze het goed!! Goed ook van jullie dat je even de andere kinderen wat aandacht hebt gegeven, die hebben het ook nodig natuurlijk. Heel veel sterkte nog!
Heb het hele topic gelezen.. phoe wat ongelooflijk heftig. Helaas heb je alle andere foto's verwijderd dus zag alleen de laatste, wat een popje (L) Heel veel sterkte!
Vandaag gebeld door de verpleging ze krijgt weer een bloedtransfusie. En ze zijn gestart met plasmedicatie want ze houdt een beetje vocht vast. Maar voor de rest doet ze het super!
Kan door heel veel verschillende dingen komen doordat ze bijv bloedtransfusies krijgt dus je dient extra vocht toe. Maar kan ook door de ademhalingsondersteuning komen je geeft bevochtigde lucht. Haar lichaampje is niet groot dus iedere druppel extra is moeilijk om af te voren in haar lichaampje.
Vandaar dat ze wrs ook zo snel aangekomen was? Of is het normaal meer dan 100gr in 2 dagen? Ze is nog zo klein maar wat doet ze het dapper! En jij ook!
Ze krijgt 3 verschillende caloriërijke toevoegingen aan mijn moedermelk want ze moet harder groeien. Hoe groter ze wordt hoe meer longinhoud. ze heeft nog ontzettend veel energie nodig om te ademen en heeft dus minder energie om te groeien, op deze manier helpen ze haar een beetje. Ze horen ongeveer 200- 250 gram per week aan te komen. Er zit telkens een dag tussen het wegen. Dus opzich 100 gram in 4 dagen is dus netjes. En er kan idd iets van vocht bij zitten maar dat gaan nu door de medicatie wegtrekken. Maar opzich is het wel een reële groei. Goed dat je het opmerkte. Ik heb het daardoor nog even na gevraagd.
En ja hoor waarschijnlijk iets van vocht ze heeft gisteren plasmedicatie gehad en ze woog vandaag 850. Toen we haar wogen stak ze haar tong uit van lekker puh ik heb jullie voor de gek gehouden met mijn gewicht.. eigenwijs ding hahahaha
Nou op zich goed om te weten. Mocht ze weer iets te hard groeien dat het dus ook vocht kan zijn. Wat een knapperd dat kleine ding!
@pipo hier gaat het goed. Mevrouw zit op peep 7, met gemiddeld 24-30% zuurstof.. ze weegt nu 940 gram. Met haar dipjes rond de voeding maar voor de rest weinig problemen vrijdag is ze 30 weken.. hoe gaat het bij jullie? Dikke knuffel