Wat een mooi nieuws! Ik heb met mijn zoontjes ook in Veldhoven gelegen, helaas zat bij ons alles tegen, maar ik kijk altijd nog met een warm gevoel terug naar de verpleegkundigen. Nu snap ik dat je wel heen en weer wilde rijden, het is een super fijne afdeling. Veel sterkte toegewenst met de volgende stap, ik hoop dat die ook zo voorspoedig gaat!
Hey Wiska! Wat een fijn bericht dat ze nu in Breda is! En wat is ze dapper en sterk! Net als haar gezinnetje! Liefs!
Hier nog even een update. Kleine meid groeit goed weegt 1300 gram en past maatje 42-44. Ligt nog wel aan de cpap peep 6 met 30% zuurstof maar voor de rest doet ze het erg goed!
Wat een mooi meisje en inderdaad haar huid is al mooi roze! Super dat ze het zo goed doet! En hoe gaat het met jullie en de andere kids?
Met ons gaat het opzich ook wel goed! Ben het wel ontzettend beu aan het raken, telkens achterlaten enz ik wil haar gewoon thuis hebben maar goed einde begint al in zicht te komen. Ze is vandaag 32 weken en 1 dag zwangerschap.. maandag is ze alweer 8 weken oud. Alleen ze ligt nog steeds aan de cpap peep 6 met 30-35% zuurstof. Ze kreeg vandaag weer plasmedicatie want ze hield weer vocht vast. Met ademhalingsondersteuning gaat het helaas erg langzaam. Ze is wel 1400 gram alweer! En past maatje 44 opzich best goed nu.
Dit lijkt me inderdaad zo slopend om haar telkens te moeten achterlaten. Ze komt van ver... maar het gaat vooruit. Hopelijk blijft het in stijgende lijn gaan, ook haar ademhaling, en kan je ze snel mee naar huis nemen. Sterkte met alles!
Het gaat wonderbaarlijk goed. Ze ligt aan de zuurstofsonde ipv neusbril. Ze heeft onderhoudsdosis plas medicatie en ze kon in paar dagen van peep 6 naar de neussonde gaan. Haar neussonde staat op 0.18 liter per minuut dus dat is echt helemaal niks. Ze is inmiddels naar 8 voedingen gegaan en weegt 1500 gram.
Wauw, wat een mooi meisje en wat doet ze het goed! Respect voor jullie allemaal. Wat moet dit een zware tijd zijn.
Wat mooi om te lezen dat het zo goed gaat! Je geduld wordt aardig op de proef gesteld dat kan ik me voorstellen. Nog ff volhouden! Wat zijn de criteria voor ontslag naar huis? Bepaald gewicht, alles zelf drinken, zuurstof vrij en geen dipjes meer?