Ze drinkt nu flesjes van 6-15 cc leeg dus is erg netjes!. Uhmm ik zou niet weten hoe die gyn heette want had telkens een ander.
Nou kleine meid in een normale wieg, en geen zuurstof meer gaat goed. Drinkt 3 van de 8 flesjes voor de helft dus is netjes woog gisteren 1720 gram
😍Wat een plaatje...Hier bijna hetzelfde verhaal...in warmtebedje,geen zuurstof meer,alleen drinkt nog niets zelf,en weegt 1610 gram.
Netjes pipo!! En dat drinken komt vanzelf!. Madame lijkt nu om de voeding te komen ene voeding wel andere niet. En drinkt gemiddeld 13 ml. Van de 30 ml die ze krijgt dus bij ons komt het langzaam op gang!. Het ene kindje is daar sneller in dan de andere. Hier lag ze afgelopen nacht nog aan de zuurstofsonde. En hopelijk vannacht zonder!
Wiska wat is ze mooi!! Wàt een sterke tante zeg!! Zó blij te lezen dat het naar alle omstandigheden zo goed gaat! Xxx
Hee coccie hoe is het daar met jou. Aan je onderschrift helaas niet zoals ik had gehoopt . Even update dilara is vandaag 1890 gram dus ze groeit goed. Drinkt best wel wat en gisteren voor het eerst echt gedronken aan de borst 10 ml ongeveer. Ze hadden geprobeerd om haar van de zuurstof af te krijgen maar helaas ging het niet dus ging ze weer terug sinds eergisteren zijn ze weer aan het trainen en als ze dan zonder is mag ze eindelijk naar huis. Ze denken nog max 2 weken. Eigenlijk verwachten ze al volgende week dus ben benieuwdd!
Gisteren lang gesprek gehad met kinderarts en ze is voor vrijdag thuis. Dus we zijn de laatste dagen aan het aftellen. Ze is nu 24 uur zonder zuurstof en het gaat maar ze is wel vermoeid dus drinkt niks. Dus hebben ze de sonde spullen besteld en die worden woensdag bij ons geleverd. Sondevoeding is geen probleem daar mag ze mee naar huis. Ze woog gisteren 1980 gram. Op de foto heeft ze maatje 50 aan.. beetje groot maar ach groeit ze vanzelf in
O wat super fijn vooruitzicht. Ik ben een stille mee lezer geweest. Heb erg met jullie mee geleefd. Wat een prachtig meisje heb je en wat hebben jullie dit goed door staan. Heerlijk dat ze bijna naar huis mag. Sondevoeding kun je thuis prima doen. Hebben wij ook gedaan. Wens jullie heel veel succes en geluk. Dat de laatste dagen snel voorbij mogen gaan!
Ik heb je topic gelezen, en wat zijn jullie sterk zeg! Wat een mooi meisje, en wat fijn dat ze nu eindelijk bijna mee naar huis mag. Veel succes met de laatste loodjes!