Hier een stille meelezer en meelever. En ik ben zo blij voor jullie! Wat fijn dat jullie prachtige meisje thuis is. Fijn dat ook bijna haar sonde eruit mag. Toen onze dochter eenmaal thuis is, ging het drinken ineens eens tuk beter dan in het ziekenhuis. Ze mocht na een week de maagsonde er al uit. Dat was zo een mooi moment, het aller aller laatste slangetje eruit!
Maagsonde is er ondertussen al 5 dagen uit . En gaat perfect. De flesjes zijn zo leeg. Alleen probeer haar nu over te zetten van fles naar borst. En dat lukt gewoon nog niet.
😀 wat fijn! Heb je hulp van een lactatiekundige? Ik moest toen ze aangelegd was een dun slangetje waar een spuitje aan zat met gekolfde melk dit in haar mondhoek schuiven en dan steeds was met het spuitje geven. Zodat ze leerde dat het ook daaruit te krijgen was 😉 Uiteindelijk snapte ze het wel maar had ik te weinig op vooraad helaas
Frannie hoe weet ik dan dat ze uiteindelijk aan de borst drinkt? Klinkt wel goed maar zo krijgt ze toch dubbel lijkt me?. Lk heb ik regelmatig contact mee en heeft gisteren mee gekeken. Opzich hapt ze goed aan alleen ze heeft nog niet genoeg energie om de vacuüm ook echt te houden. Ze schat zelf over paar weken dat ik het wel voor elkaar krijg.
Ze leert zo dat ze er wat uit kan krijgen. Het aanhappen moet ze dan onder de knie krijgen. Kan de lactatiekundige je daar niet bij helpen? Ben ook maar een leek 😁 Maar dit probeerden wij zo. Om reden te weinig productie moeten stoppen.
Het is gelukt! Gisteren heeft de lk mee gekeken en advies gekeken en heb haar met de voeding gewoon aangelegd en wonderbaarlijk dronk ze 10 minuten lang actief melk liep langs dr wang naar beneden door sterke toeschiet reflex Ze was daarna tevreden en in slaap gevallen dus ben benieuwd hoe snel ze komt heb die borst daarna gekolfd en daar kwam 20 ml uit ipv 60 a 80.
Ja inderdaad een mijlpaal ze heeft het door en drinkt om de voeding bij mij. En ben geneigd om de flessen langzaam aan weg te laten. Want ik weeg haar en zo ben ik er achter gekomen dat ze meer dan genoeg bij me drinkt.
Wat goed! Wat ben je toch een ontzettende positieve krachtige doorzetter! Echt heel knap! En de aanhouder wint!