Wat is ze sterk en wat ben jij sterk! Ja, ik kan me voorstellen dat het 'went' maar het is wel je kindje en je had het zo anders gehoopt. Pipo30, ook voor jou heel veel sterkte!
Wat klein die handjes dan zeg.. Wennen wat zal dat raar zijn om te zeggen. Je had natuurlijk ook gewoon een normale zwangerschap willen hebben. Vond je het niet heel spannend om voor een derde te gaan na twee vroeggeboortes? Pipo jij ook al in zo'n situatie, en wat heb je al veel meegmaakt, heel veel sterkte!
wat een mooie foto van jullie kleine meisje! en super fijn dat de nacht goed is gegegaan zeg. ik wil jullie heel veel kracht toewensen met jullie prachtige meisje! knuffel
Wat een lieve foto Dat haar hoofdje blauw zwart was dat was volgens mij echt schrikken Maar hoop dat alles goed komt en ze snel mag aansterken @pipo. Wat erg hoop dat ze zwaarder zal zijn en dat ze nog zo lang mogelijk kan blijven zitten je weet pas zo kort je zwanger bent en nu gaat het allemaal zo snel heel veel sterkte
Wiskagirl, ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een prachtige naam en wat is het spannend geweest! Ik ben even een paar dagen weg geweest en nu ik weer kijk schrik ik ook een beetje dat ze al is geboren. Wat fijn dat ze geen last heeft van de infectie. Kan dat ook niet meer komen? Wat is ze al sterk en wat een prachtige foto's!
Oh wat verschrikkelijk! Jij bent toch die mama die ondanks sterilisatie zeanger is geraakt toch? Wat erg voor jullie dat het dan zo moet lopen! Ook mijn duimen draaien overuren voor jullie kleintje!
Gefeliciteerd met je kleine wondertje,wat een bijzondere foto! Wat raar dat dit bijna normaal voor je is. Dikke knuffel.
Heb je topics gelezen en het enige wat ik kan denken: NEEEEE! Waarom is het in het leven zo oneerlijk verdeeld! Ik hoop in godsnaam dat je meisje zwaar genoeg is!
Gefeliciteerd met je kleine dappere meisje. Wat goed dat haar longetjes al zo rijp zijn. Hoe minder zuurstof toevoer ze nodig heeft des te beter 😁 Waarom had je eigenlijk geen KS gehad? Super dat je BV geeft trouwens!
Wat een mooie foto! Hoe waren jouw waarden en mag je naar huis. Zo fijn dat ze de eerste 24 uur goed door is gekomen.
Lieve mensen gisteren was ik zo kapot dat ik ff niet meer gereageerd had. Ik ben sinds gisteravond thuis mn waardes waren zo goed dat ik mocht gaan. Mn kleine meid doet het ook erg goed en is sinds gistermiddag van de beademing af, ik heb daarnet naar de afdeling gebeld en ze heeft de nacht goed gedaan zonder enige bijzonderheden. Haar hoofdje is al goed bij getrokken vanwege bloedtransfusie en de blauwe lamp dus dat is wel fijn. Het is een sterke maar ontzettend pittige dame. @annaCF keizersnede zou ze niet meer redden dus vandaar dat het zo gegaan is. Mn borstvoeding komt goed opgang het 6 ml gekolft dus dat is netjes!. Ik heb hier nog een foto van haar helemaal. Het is net een barbiepopje. @pipo30 jeetje zeg je 7de vroeggeboorte al en dan nog zo klein ik mag echt hopen dat ze nog even blijft zitten of dat ze een meet fout gemaakt hebben ! Sterkte! Waar lig je ergens?
Heel begrijpelijk wiskagirl. Wat een mooi en klein meisje en wat een vechter! Hopelijk kunnen jullie ondanks alle zorgen toch een beetje "genieten". Super dat de bv goed op gang komt. Super knap dat je dat wel doet!
Wat een mooi klein poppetje, en wat doet ze het al goed! En fijn dat jij al naar huis mocht, naar je eigen bedje en naar je man en andere twee kids. Voor hen ook een hectische tijd. Succes voor jullie alle vijf!
Fijn om wat van je te horen. Wat een prachtig lief meisje, Super fijn dat ze het zo goed doet zeg. En heel fijn dat je naar huis mocht meid. Ben zo blij voor jullie!