Dat had ie een maand of negen geleden toch al. Haha. Probeer inderdaad wat te slapen! Ik dacht toen mijn vliezen brakedat het heel snel zou gaan en dat viel tegen. En niet alleen kun je je rust nog wel even gebruiken voor de bevalling, maar ook voor de periode erna. Er woont straks iemand in jouw huis die je wakker gaat houden 's nachts. Dus geniet als het kan nog even. Straks ga je van heel andere dingen geniet.
Ben net even gaan douchen. De weeen willen nog steeds niet komen Word meteen zo onzeker, of het niet toch vals alarm is ofzo.. Dan zou ik nu zo blij zijn, voor niks! Het was niet echt een enorme ''plons'' ofzo. meer een plasje tussen m'n benen hihi Tot nu toe blijft het wel lopen. Niet echt golfjes ofzo, meer druppels. Ik wacht wel af.. Hoop iig dat de weeen snel beginnen! Dan heb ik tenminste wat zekerheid. Zo toch maar m'n bedje in denk ik. Heel erg bedankt voor alle lieve reacties en steun!
Bij mij zat er zeker 8 uur tussen het breken van de vliezen en de eerste lichte krampen. Pas een uurtje of 18 later had ik echt het idee dat het begonnen was.
succes hoor! en het is normaal dat het 'even' kan duren voordat je weeen krijgt. Probeer idd lekker te slapen, je merkt het vanzelf als je weeen zich aan dienen....Of je merkt er niet veel van, zoals mijn vriendinnetje...en dan komt de vk eens kijken de volgende ochtend hoe het gaat en heb je zomaar 9cm en mag je al bijna gaan persen
Ik heb nadat mijn vliezen gebroken waren helemaal geen weeen gekregen en lag na een hele dag wachten in het ziekenhuis om het op te wekken....... Kalm blijven en probeer inderdaad gewoon lekker te slapen komen er wel weeen word je er vanzelf wakker van!
moest ook wel even lachen om de olifant opmerking Probeer maar lekker wat te rusten/ slapen idd.. er staat je een spannende dag te wachten Hopelijk komen je weeen snel en kan je kennis maken met je kleintje
Vind het wel heel spannend allemaal hoor! Blijft maar door mn hoofd gaan: verbeeld ik het me niet gewoon ofzo? Fijn die onzekerheid.. Ik ga maar eens m'n bed opzoeken denk ik! Ik hou jullie op de hoogte
Hihi grappig... Manlief vliezen door geprikt!!! Haha grapje Geloof goed dat het spannend is!!! Komt goed, rustig blijven...
heel klein...euhm....nou nee.... was een behoorlijk lange naald hoor van minstens 30cm......met idd aan het eind een soort van haakje hihihi
Voor het breken van vliezen niet schadelijk voor de cervix en foetus. PA/0193 - Instrumenten wegwerp Gyn - Farla Medical