Spannend!! Heel veel succes!! Hier braken de vliezen om 19:30 en 6 uurtjes later was de kleine man al geboren.
Ik ben benieuwd hoe het verder gegaan is. Moest wel even lachen om je stukje, dacht meteen die man van jou heeft een flinke scherpe prikker haha. Hoop dat je inmiddels je kindje in je armen heb en lekker geniet.
Goedemorgen! Jeetje wat een verhalen allemaal zeg hahaha zottigheid Hier is het een rustig nachtje geweest jammer genoeg,... Vanmorgen ook even flink verdrietig geweest, of ik me niet alles aan het verbeelden was Maarrr ongeveer een uur geleden begonnen dan EINDELIJK de krampjes!!! vk is onderweg, kan er elk moment zijn, Ben benieuwd! Jullie horen het
Oh spannend! Wel fijn dat je nig een nachtje geslapen hebt Succes en leuk dat je ons op de hoogte houdt.
Hoi allemaal, nou de vk was geweest. Moest naar zhuis want daar kunnen ze zo'n testje doen of het daadwerkelijk om vruchtwater ging. Dit bleek niet het geval Ze hebben het over veel afscheiding ofzo. en de krampjes van vanmorgen zouden voorweeen zijn. Ben nu wle erg down/verdrietig. Had me er echt op verheugd! Heb niet bepaald een makkelijke zwschap achter de rug, dus dacht dat het eindelijk zover was.... Niet dus
Jeetje wat een raar verhaal. Snap dat je teleurgesteld bent. Nu hopen dat het snel echt gaat gebeuren!
Ik had ook verwacht dat het anders zou lopen.. inderdaad dat ik nu ons kleine meisje in m'n armen had Maarja niks aan te doen.... Hopelijk duurt het niet nog 4 a 5 weken daar word ik dan echt niet vrolijker van!
Jeetje das even een tegenvaller... Ik had ook echt gedacht dat het inmiddels wel goed bezig geweest zou zijn!
Ooh das balen Nathalie! Maar t kan nooit meer lang duren, komt goed meid! Heel veel succes! Hopelijk kunnen we snel het goede nieuws lezen!
Balen zeg ! Maar houd t wel in gaten he ! Bij mij dee de vk zelf vanavond voorzichtig een onderzoekje bij mn doos en die heeft vastgesteld dat t om vruchtwater gaat.. Dus vanavond ctg scan in het ziekenhuis en hopen dat de weeen beginnen aders wrd ik dinsdag ingeleid. Maar verder heeft ze niet een test erin gestoken ofzo wel met der vingers ofzo
wat raar, als ik je openingspost lees met een golf en daarna nog een golf en een plasje is het wel een flinke dosis afscheiding. Zou het in de gaten houden.... wel een domper!! hopelijk is dit het voorwerk en gaat het echte werk heeel snel beginnen.