bij mij zeiden ze toen ook is geen vruchtwater had hetzelfde als jou konden alleen niet goed onderscheiden vanwege het gedruppel was te weinig om te onderszoeken bleek later alsnog dat me vliezen gebroken waren had geen vocht meer de volgende dag met de echo kon mooi blijven in het ziekenhuis zou het even in de gaten houden hoor hoop dat je snel je kleintje vast heb
ik kwam ook even kijken hoe het nu met je ging, balen dat het nu niet om vruchtwater ging en je nog geduld nodig heb!
Hè, nog even volhouden dus. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Kop op, hopelijk duurt het nu niet lang meer!
Hoi! Ik heb precies hetzelfde gehad, grote plons daarna nadruppelen. Naar het ziekenhuis gegaan, allemaal onderzoeken gehad waaronder inwendig. Voor de zekerheid hebben ze me toen opgenomen, omdat ik steeds wat verloor wisten ze het niet zeker en ben ik de volgende ochtend ontslagen... Gedurende die dag steeds weer wat verliezen. Uiteindelijk toch nog een keer de verloskundige gebeld. Weer doorgestuurd naar het ziekenhuis en na weer allerlei onderzoeken en 3 uur wachten toch het verlossende antwoord...; het zijn toch wel je vliezen... Toen uiteindelijk toch 2 dagen later ingeleid. Ik hen uiteindelijk 4 dagen met gebroken vliezen rondgelopen. Het bleek dat ik een hoge scheur had.. Wat ik met dit verhaal probeer te zeggen is als jij denkt dat het vruchtwater is, blijf aub doorzetten... Het kan dus ook zoals bij mij een hoge scheur zijn. Succes!
Ik ben het eens met wat mamabram zegt. Ik heb precies t zelfde .. Mn vk heeft t gecheckt dat wel .. Maar heb ook af en toe een beetje verlies niet veel ofzo. Ik word (als de weeen ) vannacht of morgen niet beginnen ook ingeleid..
Nou meiden, blijkbaar toch geen vals alarm!! Gisteravond nog veel vocht verloren, rook een beetje apart en had wat krampen. Vriendlief zei het al niet helemaal te vertrouwen.. Toch gaan slapen en vanmorgen 6:00 wakker geworden met een (vrucht)waterballet! Geen twijfel over mogelijk! Het blijft constant lopen, kon het zelfs opvangen in een beker! Heb gewoon moeten dweilen echt niet normaal! Vk komt 11:00 langs. Sinds gebroken vliezen wat krampen gehad, maar de echte weeen lijken nu toch echt te gaan beginnen! Spannend!!! @BeHappy: succes meid! We mogen voor elkaar duimen
Suc6 meis !!! Ik duim voor je Hier helaas nog geen weeeen , als t vandaag niet komt word ik morgen ingeleid. Had hier geeb plons haha en nu verlies ik af en toe wat Maargoed morgen word ik mama !!
Succes, ik hoop voor jullie op een goede en spoedige bevalling, dat je vanavond maar gaat slapen met een gevuld wiegje!