Dank jullie!! Mogen nog niet naar huis vandaag. Heb een blaasontsteking en kan niet plassen. Heb een hechting vlak naast mn urinebuis en plassen doet zoooo een pijn!! Heb nu ook een katheter want het lukte me gewoon niet om meer dan een paar druppels uit te persen. Beetje een domper! Maarja als ik m'n meisje in m'n armen heb weet ik weer waar ik het voor heb gedaan Lynn gaat hartstikke goed aan de borst! Ze is een lief, stil poppetje je moet haar wakker maken om te voeden je hoort haar gewoon niet! Echt een schatje Liefs van ons!
Gefeliciteerd met jullie dochterje Lynn mooie naam heeft ze gekregen. Geniet van de kraamweek hoop voor je dat jullie snel naar huis mogen.
Haha Jaaaaa daar ben ik. Op 6 november ben ik ingeleid .. Om 7 uur begonnen en uit eindelijk om 23:18 bevallen ban een prachtige dochter : J.aylin M.ay Ze weegt 6 pond !
Nou meiden, sorry voor het lange wachten maar heb dan eindelijk tijd gevonden een foto van ons mooie, lieve meisje te plaatsen voor jullie! Hier was ze 1 dag oud.