Wat moet ik nou.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lionne, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Wat moet ik nou doen?

Ik heb geen bloedverlies ofzo, maar sinds een paar dagen heb ik eigenlijk nergens last meer van, behalve dan soms een steek in mijn zij.
    Ik maak me echt zorgen of het wel goed gaat, maar de VK bellen vind ik ook zo stom staan.

Ik ben vorige week bij de VK geweest en daar bleek Kruimel een week minder oud dan ik dacht. Volgens de VK zit ik nu dus op 8w5d.

Ik ben erg misselijk (niet spugen) en heeeel erg moe geweest. Ik heb twee weken vrij gehad en vrijwel alleen maar geslapen.

nu heb ik eigenlijk nergens geen last meer van, maar dat is toch veel te vroeg.

:(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap je bezorgdheid. Toch heeft het wel of niet hebben van kwaaltjes of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan verder geen voorspellende waarde. Het kan namelijk allebei. Je hebt nog steeds prima kans dat het goed blijft gaan. Wel blijft het voor iedereen spannend natuurlijk. Probeer geduld te hebben en vertrouwen, als je het niet meer uithoudt van de spanning mag je altijd bellen natuurlijk. Succes!

Mirjam

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga proberen me niet te druk te maken.

Deel Deze Pagina