Hallo dames, Ik ben nu 38 weken en ik weet nauwelijks wat een harde buik is, misschien 2 keer gehad en voorweeen heb ik ook nooit gehad of menstruatieachtige krampen. Hoor toch dat veel vrouwen er al weken van tevoren last van hebben. Zijn er nog meer dames die met 38 weken of meer geen harde buiken ed hebben gehad? En hoe ging dat verder? Overtijd gegaan? Liefs
Hallo Tjoebie ook hier iemand die geen last heeft gehad van voorweeën, harde buiken of wat dan ook. nu is mijn baby ook niet ingedaald, dat kan er ook mee te maken hebben. en helaas, ik ben dus wel overtijd, op dit moment 40+4. maar mijn verloskundige zei wel dat net zo veel vrouwen geen voortekenen of gerommel hebben en ineens weeën krijgen of waarbij het vruchtwater ineens breekt. het kan dus wel! groetjes
Hi astor, Bedankt voor je reactie! Weet jij hoe dat zit met inleiden dan dat doen ze toch ook alleen maar als je bm verstreken is? Bij mij is de kleine iets ingedaald zei de vk, maar ook daar heb ik niks van gemerkt. Groejtes
hier bij beide geen voorweeen gehad . Bij mij begonnen de bevallingen gelijk de vliezen braken en binnen 2 uur had ik weeen bij beide
Ik ben inmiddels ook ruim 38 weken zwanger en heb ook nog geen voortekenen gehad. Mijn beeb is wel al sinds week 33 ingedaald. Heb daar ook niks van gevoeld, geen indalingsweeën gehad oid. Maar het schijnt allemaal niks te zeggen, het kan zomaar beginnen (was bij mn moeder ook zo), dus daar ga ik maar gewoon vanuit dan.
Hoi, Ook ik ken harde buiken niet echt. Schijnt dat niet iedereen dat heeft. Afgelopen dinsdagavond voor het eerst een hele strakke buik, vraag me af of dit een harde buik is geweest of voorweeen, duurde een aantal uren tot ik in slaap viel) Dus wie weet komt het nog, of begint de bevalling ineens! Suc6 ermee!
Hey emmalotte, we zijn even ver zie ik! Maarre, ligt je beeb in stuit (lees ik in je onderschrift)? Krijg je dan geen keizersnee?
hey marriedgir , zijn idd even ver! Leuk joh! In principe gaan we voor een stuitbevalling. Ben erg benieuwd of het niet alsnog een keizersnee gaat worden. Ligt wel goed voor stuitbevalling en een klein hoofdje, dus we zullen zien! Dus bij jou ook alles rustig?
Bij mijn oudste heb ik ook maar 1x een harde buik gehad en geen voorweeën. Van hem ben ik heel snel en makkelijk bevallen op 38 weken. Deze keer heb ik al heel wat voorweeën gehad en voortdurend harde buiken. Een heel verschil. Hopen dat de bevalling ook deze keer weer mee gaat vallen......
Ja ikke. Ik heb nog nooit een harde buik gehad, mijn buik is eigenlijk altijd ontspannen. Ook geen krampen of wat. Kleintje is wel al helemaal ingedaald, dus geen idee of dat ermee te maken heeft.
Hier ook nooit harde buiten gehad of voorweeen. Uiteindelijk bevallen met 41+3 na het spontaan breken van de vliezen en de weeen kwamen direct op gang.
Ik dacht zelf ook ze niet te hebben, ik dacht steeds dat Lena wel weer aan het draaien zou zijn. Toen ik een keer met 35 weken ofzo een hartfilmpje liet maken, bleken dit dus harde buiken te zijn volgens die vk? Ik had ze zo niet herkend... Maar ik heb er weinig tot geen last van gehad eigenlijk! Ook niet van gerommel of andere gekke dingen. Zat om 4 uur 's middags nog op een terras me af te vragen waarom het zo lang duurde, om vijf uur zette ik nog een berichtje op mijn man zijn hyves waar die baby nu bleef (je moet wat ) en krap twee uur erna begonnen de weëen, toch nog onverwacht. (ben bevallen met 40+5) Dus... het kan verkeren, enzo
ik heb ook zelden harde buiken gehad en voorweeen al helemaal niet. Maar ik ben dan ook 2 weken over tijd gegaan en ingeleid.
Tjoebie, ik verloor de slijmprop en kreeg een kwartier later een beetje buikpijn. 3 uur later is mijn zoontje geboren. Kwam voor mij nogal onverwacht, ik had er geen rekening mee gehouden dat hij te vroeg en zo snel zou komen.
Hier ook geen voorweeen / harde buiken. Mijn kindje ligt al wel een week of 3 volledig ingedaald, maar ook daar heb ik weinig van gevoeld op een paar steekjes na.
toen ik zwanger was van m'n dochter, heb ik geen enkele harde buik of voorwee gehad. De bevalling begon spontaan bij 39wkn+1dag. Bij m'n zoon heb ik voorweeen gehad vanaf ongeveer week 20. De bevalling is ingeleid met 38wkn+2dgn (ivm zwangerschapsdiabetes).
Mijn dochter ligt ook al een paar weekjes ingedaald maar daar heb ik ook niks van gevoeld. Hoor je daar iets van te voelen dan? VK heeft daar niks over gezegd... Ik hoop niet dat ik nu tot 42 weken doorloop en dan ingeleid moet worden ofzo.. ik hoop wel dat ze uit zichzelf aangeeft wanneer ze komt..