Drie verschillende gyn's hebben tegen mij gezegd dat ik voor de bevalling niet meer naar huis mocht... Groot was de verbazing toen de vierde na een week aan mij vroeg hoe ik het zou vinden om naar huis te gaan... Dacht echt dat die man de verkeerde voor zich had! Maar dus niet..
Ik heb gejankt als een klein kind toen ik thuis weer boven in mijn eigen bedje lag.. Bij ons was ook geen thuismonitoring mogelijk..
Ben je niet bang dat je zodra je thuis bent je toch niet aan de rust houdt? Toch achter je zoontje aan of ff dit uit de koelkast pakken of ff dat kleine wasje blabla. Ik zou het mezelf waars. niet toevertrouwen haha. Kan me anderzijds goed voorstellen dat je naar huis wilt "ain't no place like home!!!"
pffffff heb sinds een dag of wat zo n benauwd gevoel op mijn maaggebied. Drukkend gevoel en ik krijg slecht lucht. Komt zeker door de baby die daar ligt te drukken? Hij is ingedaald, dus minder worden zal het niet meer.. Wat kan ik hier aan doen? Heb ook af en toe dat ik rondjes zie rondzweven, in mijn ooghoeken. Maar mijn bloeddruk is perfect 110/70 ongeveer.
Ik neem aan dat je dat al gezegd hebt tegen de verplegers? Hou het goed in de gaten meid en blijf goed drinken! De eerste pasr dagen vond ik het doodeng, heb ook regelmatig gebeld met het ziekenhuis en veel gejankt. Toen mijn bloeddruk goed bleef mocht ik zelfs weer even lopen buiten, voelde me de koning te rijk.. Maar heb ook echt heel veel geslapen en rust genomen.. Was eenvoudiger dan ik gedacht had eerlijk gezegd.
Goed te lezen dat je al mooi op weg bent naar de 32 wk! Dat van vlekjes in je ogen zien zou ik zeker melden en ook het misselijke maaggevoel! Gelukkig sta je daar strikte onder controle zodat de verleiding niet te groot is om toch wat te gaan doen...
Ze zeiden dat de baby nu ws tegen mijn longen/maag duwt. Dat dat t benauwde gevoel geeft. Nou had ik ook last van mijn buik, maar ben gisteren begonnen met lactulosi, dus dat kwam daar vandaan. Heb hele nacht al darmkrampen pfff.. Die sterretjes/balletjes zijn niet te verklaren, ms te weinig gedronken, want alle controles zijn perfect. Ben benieuwd wat artsen vandaag zeggen. Ik heb vannacht geen duppel vocht verloren..en ik was er wel bang voor door al die darmkrampen.
Poeh, ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen door die rust te houden die je nu hebt. Sterkte vandaag weer! xxx
kan me voorstellen dat je met die darmkrapmten het wel een beetje eng vond! Gelukkig zit de kleine nog in je buik! nog 3 dagen en dan mag je bevallen in het ziekenhuis waar je nu ligt toch? Ik blijf duimen!
ik snap je angst volledig. *spreekt beebje toe* 'blijf nog minimaal 4 daagjes zitten bij mamma hoor. mamma wil graag hier blijven' wel blijven drinken hoor! minimaal anderhalf liter. sterkte meis! ik blijf ook duimen dat de kleine nog eventjes blijft zitten