T was maar 3 keer ofzo, daarna geen slijmpropjes gezien. Leek wel een beetje op opgedroogde bulkjes lijm zeg maar Ik weet zeker dat het niet vanzelf zal komen. Hoop wel dat mijn baarmoedermond er nu klaar voor is.
straks komt de kleine alsnog uit zichzelf en laat ze het anders donderdag maar halen. ze kunnen wel alleen maar de baby kijken, maar mama is net zo belangrijk in mijn ogen. en zo te lezen is je energiebron uitgeput (logisch ook en het warme weer helpt ook niet mee).
nou uk... Ondanks alles wel fijn dat alles verder goed was/is..maar jeetje wat heftig allemaal zo. .maar ik wist nier dat je inleidbaar moest zijn om daarmee te kunnen beginnen...hoe doen ze dat dan bij hoge nood?ik bedoel:stel dat t kindje laat zien dat die het niet fijn meer heeft? Succes joh!
Spannend meid, ik ben benieuwd! Ennuh ik ben ook bij de eerste ingeleid terwijl er nog niks verweekt was of dat ik ook maar iets ontsluiting had.. Dus ze doen het wel! (al had ik verminderd vruchtwater) Maar het klopt dat het dan langer duurt, bij mij 2,5 dag voordat het effect had...
Als je baarmoedermond hals niet verweekt is, of geen ontsluiting hebt, is een teken dat je lijf er niet aan toe is en je meer kans op complicaties hebt. En dan dat er hulpmiddelen aan te pas moeten komen om de baby eruit te halen, of zelfs een keizersnede. Dus als je voor het kindje moet bevallen, doen ze dat gewoon, doen ze het om de moeder te ontlasten wegen ze heel veel dingen tegen elkaar af. Als je dus voor je kindje ingeleid gaat worden, zorgen ze met gel of met een touwtje of ballonnetje dat je baarmoedermond gaat ontsluiten en verweken. Zodat ze je vliezen kunnen gaan breken. In mijn geval zullen ze direct de vliezen kunnen breken omdat ik 3cm ontsluiting heb. De verloskundige heeft me vandaag alles uitgelegd. Ze zei dat zij er vaniut gaat dat als mijn baarmoedermond er goed voor is ik donderdag of vrijdag ingeleid zal worden. Daar hangt het nu van af. Toen ik zei dat ik al 3 cm ontsluiting had, zei ze dat dat heel gunstig was, maar dat ook de baarmoedermond zacht en verkort moet zijn... Nou zij gaat me toucheren, en zij wilde me gisteren al laten inleiden. De gyn die me in week 37 wilde inleiden werkt woensdag. Dus ik ga er gewoon vanuit dat ik dodag of vrijdag ingeleid ga worden. Als dat niet zo is, zal ik ws zo n drama maken, dat ze het wel doen Ze had er zelfs vannacht aan liggen denken hoe ik het deze 'laatste paar dagen tot aan de bevalling' door moest komen zonder zorg..............
Energie is nog niet zo n ramp..dat hebben we allemaal wel de laatste loodjes. Maar die ontzettende pijn, ik kan mezelf niet dragen. Als ik naar de keuken loop of wc, dan moet ik 2 keer stoppen omdat ik lijk door mijn rug te gaan, waardoor ik dan spuugmisselijk word van dat gevoel. Op de wc kan ik door de pijn niet meer mezelf schoonmaken. Kan mijn onderkant niet meer zonder hulp van of mijn man in het weekend, of mijn zoontje van 3 door de weeks aankleden. Mijn zoontje is mijn steun en toeverlaat. Die helpt mama met alles. Tis gewoon de pijn die me nekt. Mijn buik is enorm. Berg vruchtwater en beeb loopt 4 weken voor. Die is dus al 41 weken groot. (banner loopt tegenwoordig gelijkdus morgen 37 weken) Heb een ananas gescoord, daar had ik vrijdag die enorm pittige harde buiken op die de 100 aantikten hihihihi.. Ben weer aan de tonic..en vannavond MOET mijn zijn werk even doen.. Schijnt in de sperma een stof te zitten die ze ook gebruiken bij inleidingen. Als de baarmoedermond rijp is, kan dat het laatste zetje zijn..... Al moet ik op mijn kop hangend aan een kroonluchter, ik zal dat binnenkrijgen en dan de benen dicht houden en zorgen dat het goed inwerkt.
hahaha.. ben benieuwd hoe je man er dan bij gaat hangen.. maar of hij er dan zin in krijgt? Wel vandaag dan he!
Das sowieso de vraag hahaha, hij zei al je bent nou niet op je aantrekkelijkst hahahaha.... Enne...hoe kom ik er bij was zijn volgende vraag... Effe stomme vraag hoor, ze konden laatst met toucheren het kopje al goed voelen, kan dat geen kwaad als je daar tegen aan boemst zeg maar
JA!!! We BEGINNEN vandaag, dat het woensdag zo verweekt is dat de beeb tijdens de ctg er gewoon uitfloept.
Wij doen "het" al 2 weken. En sindsdien heel veel slijm verlies echt propjes ook.Vrijdag inwendig onderzoek ben benieuwd
Hoop dat t bij ons dan ook wat gaat doen........aangezien het al wat verkort is, zacht is en die drie cm ontsluiting. Moet wel mijn man te zien overtuigen, hij wil niet, durft niet.. Grrr....maar komt wel goed... Hij is bang dat ie m straks een handje geeft ))
Af en toe kijk ik hier eens op deze pagina en ik ben ervan verwonderd dat je nog steeds niet bevallen bent! Hier ook op 30 weken aan weeenremmers gelegen en pas op 39.3 weken bevallen! Ik ben benieuwd wanneer je 'kleintje' zal komen! Ook wel eens benieuwd naar een buikfoto eigenlijk Veel succes allesinds!
Jeeeee ukoldaatje wat een grote buik heb je zeg! Oké je hebt wel gezegd dat je zelf niet superlang bent.... maar joh, kan me voorstellen dat er mensen vragen of er twee aan zitten te komen. Ik zit ook al met verbazing te lezen dat je dus nog steeds met een dikke buik loopt. Weet je nog dat ik een week of 5 geleden aangaf dat we beter konden ruilen van lijf? Gelukkig hebben we dat niet gedaan, anders was je uiteindelijk nog wel te vroeg bevallen.... maar je lijf doet nu toch maar wat t moet doen... Binnenhouden! Heel veel sterkte de komende "wacht"week en ik hoop dat de inleiding niet al te vervelend mag zijn en snel succes heeft.
Hele mooie buik zeg! Qua grootte valt het wel mee (voor mij danp .. maar ik had dan ook altijd heel grote buiken. Maar zit duidelijk al héél laag!! Is hij/zij al helemaal ingedaald? Dat zal wel zeker..
proest!!! hahaha. nou nee hoor. en die kleine mist straks ook geen oog! sterker nog die kleine geniet er ook van! (klinkt wel erug zo) maar die zal het ook ervaren als knuffelen. nu weet ik niet hoe hard je vent van plan is aan de slag te gaan. maar als hij gewoon lief voor je is zal t allemaal wel loslopen.. andere optie. leuk maken buiten je en op tijd erin..! ooo wat een ranzige praat zo.. ipv voor t zingen de kerk uit voor t zingen de kerk in. whahahah!!! wel lief van m om te zeggen dat je niet op je alleraantrekkelijkst bent.. (goh.. dat wist je nog niet... )
wow!! ik vind je mooi!!!! prachtige buik! wel groot ja maar goed.. dat verdwijnt van zelf.. als ik je zo zie ben ik benieuwd naar een shot van voor je zwangerschap. maar denk dat je sta te kijken hoe je bijtrekt binnen een paar weken!
Hihihi ja hij moet voor t zingen de kerk in. Al houdt ie vooralsnog bij hoog en laag vol het niet te durven. T is een grapjas.. Maar lukt me wel hoor..als ik m even knuffel.. Beeb is goed ingedaald al. Heb overigens nooit hoog gedragen hele zwangerschap niet. Zal morgen es opnieuw een foto maken. Ik heb een foto gemaakt op mijn voordeligst voor mijn facebook hahahaha..