Haha ik hoef geen fotos mee te nemen, ik neem mezelf mee haha Ik laat de afspraak van woensdag gewoon staan..dan vechten zij het onderling maar uit woensdag!
Trouwens, kan hij het welmaken om de afspraak die ik heb met zijn collegas te afblazen? Ga dr nu vandoor ladys...pffff
Succes bij de gyn! Wat fijn dat je man meegaat kan hij je ondersteunen als je niet mondig genoeg kunt zijn. probeer er met een open mind heen te gaan wie weet valt het reuze mee! ik had mijn vriend ook bjj de afspraak destijds om inleiding te bespreken en was ook bang niet gehoord te worden maar dankzij mijn vriend zijn back up werd ik die dag meteen opgenomen en volgende dag ingeleid. ok dat was ook ff schrikken maar er werd tenmjnste eindelijk geluisterd. kon je vd vk niet zeggen succes!
Denk wel dat hij dat kan. maar als jij belt en je spreekt je favo vk woensdag zit je er toch eindbeslissing ligt bij degene die op dat moment dienst heeft. als de dienstdoende gyn woensdag besluit om je toch in te leiden kan hij daar vast een gegronde reden voor verzinnen succes!!! leg een mooi balletje voor he.
Meid,je hebt wel een grote buik zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent,pfff. Je wordt idd zo afhankelijk van iedereen en dat geeft geen opkikker aan je zelfvertrouwen. Nog even volhouden en als straks de baby er eenmaal is zal er een ware last van je afvallen.Letterlijk en figuurlijk. Komt echt helemaal goed al lijkt het nu allemaal even heel somber. Volhouden!!.
Succes!! Die afschuwelijke gyn moet geloof ik maar eens flink de waarheid horen. Hopelijk is hij een beetje vriendelijk en meedenkend vandaag..
Mag k effe janken!!! Hij gaat NIET inleiden!! Heeel ms als mn suiker zo blijft schommelen dat hij volgende week is wil kijken of mn baarmoeder er rijp voor is. Maar anders UITZITTEN! Mijn bloeddruk is alleen te hoog en ik ben 4 kg aangekomen in 2 weken dus nu weer alle controles en weer aan t ctg!
Rustig meis!! misschien komt er iets uit en beslist hij toch in te leiden. echt ff volhouden. dag voor dag.. hij gaat toch met vakantie?! verhoogde bloeddruk geeft toch aan dat je lijf in gang komt. echt meisje... nog heel eventjes.
Nou ja... uk...!! En die afspraak van woensdag dan? Kan je die niet gewoon door laten gaan? Mag die andere gyn geen beslissingen nemen?? Oooh 'k vind het zo rot voor je...
he nee toch? Gaat je afspraak woensdag wel door? want dan zou ik me niet al te druk maken. Zoals beloofd traditiegetrouw vandaag getest maar uiteraard (gelukkig) negatief.
De verloskundige die me net aan ctg legd zegt dat we woensdag gewoon die afspraken door laten gaan en die andere arts inleiding laten plannen. Man heeft gewoon NIKS gezegd.. Had ik geen ene fuck aan! Die arts is zo overdonderend.