meis ik zou in jou situatie zelfs nog overwegen of ik niet over zou stappen naar een ander als hij niet invult hoe jij je werkelijk voelt dan zou ik kijken of je over kan stappen.. al is het voor die ene week ofpaar dagen maar je meot je wel prettig voelen bij de gyn die jou bevalling gaat leiden..
Uk, ik heb vroeger altijs gehoord dat de baby beter in wk 37 kan komen dan 38, ik weet niet wat er waar van is maar je moet ook aan jezelf denken. Jouw lichaam trekt het niet meer. Dat bewijst het maar want hij maakt zich klaar voor de bevalling. Probeer je te ontspannen, ff de stress kwijt raken. Potje gillen misschien haha. Hoop dat je baby vanzelf komt deze week nog. Dan weet je zeker dat ook hij er klaar voor is. Succes met de laatste loodjes
Ik ben trouwens ook medisch bevallen en heb geen enkele gyn gezien hoor ? Volgens mij komen de gyn's pas wanneer er iets "mis" gaat of als de bevalling te lang duurt.
Ik denk dat je vandaag verder gewoon achter je moet laten. die vent is gewoon een hork.. mijn kinderen waren geen van alle snachts actief. ben nog nooit van ze wakker geworden. we hadden s'avonds een speelkwartiertje en verder sliepen ze hier gewoon (ook geen problemen gehad met slaap waak ritme hier) woensdag verder kijken en overleggen. ik denk dat je woensdag gewoon moet overleggen. vergeet niet dat deze man ook gewoon een mens is. die zijn werk doet. dat doen die van een woensdag ook. de een is niet beter dan de andere hoor! ja je moet je gehoord voelen en op je gemak. de vk van een woensdag die jou zo goed kent kan best vragen aan de gyn die dan de inleiding wil plannen of ze je mag proberen te strippen. misschien hoeft het inleiden dan niet eens. en ik zou tegen die gyn ook gewoon aangeven waar je mee zit. en dan woensdag weer verder kijken. je ziet wel hoe t verder gaat.
Ik heb ook geen gyn gezien bij mijn twee bevallingen.. Misschien stelt je dat gerust.. Bij Fiene was mijn eigen gyn wel aanwezig, maar die kwam alleen maar ff een keertje langs om me succes te wensen en erna om me te feliciteren. Ik heb ook gemerkt hoe frustrerend het is als gyn's met verschillende info aankomen. Ik heb toen van 3 gynaecologen te horen gekregen dat ik voor de bevalling niet meer naar huis mocht terwijl de vierde de dag erna vroeg hoe ik het zou vinden om naar huis te gaan... Eentje was echt een lul.. Gewoon bot en luisterde totaal niet. En je voelt je al zo labiel.. Maar ja wat is wijsheid? Ik vind dinsdag een mooie dag voor je, want dan is Eefje ook jarig
Zat ik ook aan te denken, dan gewoon die andere gyn maar als gyn nemen die wel naar me luisterd. Kan dat zomaar, binnen een team van artsen overstappen zeg maar? Ik ben door de verloskundige met 24 weken naar deze man gestuurd omdat ik hem in het verleden ook gehad heb. En dan wordt er dus zo besloten dat dat je behandelend arts is. Heb ik nooit zelf voor gekozen. Kan ik via de assistente ms van arts veranderen? De anderen vind ik stuk voor stuk, zijn er 4, beste mensen. Die behandelen je tenminste als mens, en luisteren naar je, ook al is de boodschap die ze je dan vertellen ms niet wat je horen wil. Maar je voelt je gehoord.
Je kan woensdag toch het hele verhaal uitleggen aan de lieve gyn ? Als hij heeft gezegd woensdag kijken voor wanneer inleiden dan zou ik de beste man toch ff aan de jas trekken.
Verloskundige zei ook al dat hij niet in zijn beste hummetje was vandaag. Man vond hem een botte boer......Ik kwaad op mijn man dat ie zijn mond niet open trok...gaan we nog met ruzie weg daar oko..dit had ik ook alleen wel gekund! Ook zo lomp als ik zeg dat hij snachts nooit actief is, is dat ook zo!! Dan moet hij niet zeggen dat het wel zo is... Kan daar zo slecht tegen. Ik zie die gyn woensdag zelf niet. Maar wel via de verlos kan ik alles vertellen en dan kan zij dat overleggen met die gyn. Mijn favo is er niet woensdag. Wel een andere bekende, hoop dat zij mij wil toucheren, geen idee wie er nog meer werkt als verloskundige. Ga daar woensdag gewoon mee in overleg. Zelf wil ik graag ingeleid worden. Denk niet dat als er grote ernstige risicos aan verbonden waren dat die andere gyns dan toestemming zouden geven. De verlos van vandaag vond ook dat ik gewoon ingeleid moet worden.
Klopt, als alles goed gaat, dan komt er geen gyn bij kijken. Dan doen de verloskundigen alles. Alleen als er een tang of vaccuum aan te pas komt dan moet de gyn komen. Of een ks natuurlijk.
Die tiende wilde ik eigenlijk overslaan dat was de datum waarop mijn eerste kindje weggehaald werd na 16 weken zwangerschap. ingeleid toendertijd en bevallen..in 2000. Wel een hele mooie datum voor Eefje natuurlijk hihi... Klote he, al die verschillende visies. Heb jij een vaste gyn of wisselde dat ?
Kan mij voorstellen dat het vervelend is aangezien je er al naar uitkeek, maar het is voor de baby toch altijd beter dat hij/zij zelf komt hoor! Laat de natuur zijn gang, je lichaam is zich aan het voorbereiden op een bevalling maar dat is blijkbaar nu nog niet.. Laat het op je afkomen en 'probeer' ervan te genieten! Wel apart dat je kindje nu plots normaal is qua gewicht, maar dat is net goed hé! Ik vond de bevalling van de jongste het zwaarst...
Zal uiteindelijk wel inleiding worden, en als ik wil kan dat maandag al, maar ik moet zelf die keuze maken. Mijn glucose waardes zijn niet goed. Ik spuit 3 maal daags 4 eenheden voor het eten en vaak moet ik dan na het eten weer 3 of 4 eenheden spuiten. Dat ligt dan hoe hoog ik zit. Sinds een dikke week heb ik het niet meer onder controle. DIe wisselende waardes zijn slecht voor de baby. K ben zelf op, van de pijn, als je je eigen kont niet meer kan afvegen van de pijn (kan er niet bij komen met bewegingen) dan wil je wel bevallen. ALleen zeggen de gyns allemaal wat anders. Ik weet niet meer waar ik goed aan doe. Wat is wijsheid. Verloskundigen zeggen ook allemaal stuk voor stuk dat de baby er uit moet, ze zien me tobben.. en dat zien die andere gyns ook. Mijn eigen arts ziet dat ook, maar dat hoort erbij.....die kijkt dus straks alleen naar de waardes van de glucose. De vraag is, ga ik maandag voor die inleiding, of wacht ik tot mijn eigen arts zegt dat het ingeleid moet worden?
Oh genieten lukt niet .. Ben gewoon veel te bang dat we nu we al zover gekomen zijn dat het alsnog mis gaat, net voor de eindstreep. En daarbij die pijn. Ik wil geen inleiding omdat ik het beu ben en zin heb om de baby te zien. Ik kan mezelf niet meer verzorgen. En mijn zoontje al helemaal niet meer. Hij helpt mij met aankleden smorgens, op de wc, na het douchen..
ga voor de inleiding. die arts voelt niet wat jij voelt. neemt je blijkbaar niet serieus. dat zou wel eens een grote vergissing kunnen zijn. Jij bent de moeder en kent je lijf. en kent je baby. JIJ kan in dit geval waarschijnlijk de betere beslissing nemen. en nogmaals. baby laten zitten is altijd beter. alleen als verder alle partijen aangeven dat het beter is te bevallen betekend niet dat deze man opperheilig is en het dus beter weet. hij zou er ook flink naast kunnen zitten en te hoog op zijn troon kunnen zitten.
Denk ik ook. En dat als het niet verantwoord zou zijn, de andere artsen het ook niet zouden doen. Ga boekje voorlezen voor Jin, die gaat badderen met papa en naar bed toe.