Ja klopt, alleen mijn banner loopt iets voor, ik ben nu 31 weken en 2 dagen.. Dus tot maandag moet ie blijven zitten.. Zover gaat t goed.
Heb nu idd gevraagd of mijn man een pak sap mee wil nemen van huis uit. Hier wisselt het per persoon hoevaak en veel je drinken krijgt. En ik ben te lui om telkens water te gaan halen in de badkamer.
Net weer visite gehad van weer een andere groep artsen. Deze meneer zei ook dat hij geen zinnig antwoord kon geven hoelang ik nog moet blijven. Hij vind deze periode nog te kritiek zeg maar.. Hij zei ook ik kan er geen zinnig antwoord op geven mevrouw. Wel, eindelijk, vroeg hij of er al een echo gemaakt was, een groeiecho, nee, die gaat hij inplannen voor van de week. Dan weten we hoe groot de baby is. (ivm zw diabetes ook). En hij wilde, maar dat moest hij wel gaan overleggen ivm infectiegevaar, kijken of het wijs is om te bekijken of ik ontsluiting heb ja of nee. Hij zei we gaan verder op de voet die we nu gaan...
Nou, dat zijn iig twee dingen die concreet bekijken hoe de situatie nu is en op basis waarvan er tenminste een beslissing genomen kan worden! Fijn, dat deze arts die actie wel inzet!
Ben ik ook blij om! Ga zo es vragen of het allemaal al ingepland is. Wil ik dan meteen ook weten ook natuurlijk.
spannend hoor, een echo lijkt me zeker fijn want dan kun je echt even kijken hoe het met het kindje is...
Voel m vreselijk goed, zelfs zo goed dat hij me pijn doet hihi.. Zijn kontje komt regelmatig helemaal mijn buik uitzetten.. Hij is bijna hele dagen actief. Op de ctgs doet ie t ook super. Zou wel graag willen weten hoe groot hij is en of de groei ook klopt ivm zw diabetes..zeker nu ik al die tijd verkeerde insuline gespoten heb.. Tevens kunnen we dan zien hoe het met t vruchtwater is. Nou verlies ik echt niets meer. Hoe kan dat nou toch?
Wat fijn om te lezen dat de kleine nog lekker in je buik zit en dat je geen vruchtwater meer verloren bent. Kunnen ze in het ziekenhuis ook niet aangeven hoe dat komt? Ik blijf met je meeduimen dat jullie ventje voorlopig nog lekker blijft zitten, het is in ieder geval fijn regelmatig een update te zien en te weten dat alles nog goed gaat.
Ja dat er ws een scheurtje hoog in de vliezen zit. En je hebt meerdere vliezen (??) die kunnen wat over elkaar heen schuiven zeg maar, dan heb je ook een natuurlijke stop. Plus dat het koppie ingedaald is, datis ook een stop. Maar dan wil ik wel naar huis
Oke. Morgen een groei echo..... Hoop dat als alles okidoki is, ik dan naar huis mag vrijdag ofzo.. Heb een soortje van dipje
Het is ook moeilijk hoor. Daar alleen te liggen en je gezinnetje te missen. Dat je je zorgen maakt of kleine man wel op tijd naar bed komt dat het nu toch niet allemaal gaat zoals jij het normaal doet. Of hij je niet te veel mist. enz enz enz. Ik herken het gevoel ik heb met de zwangerschap van mijn jongste 9 dagen in het ziekenhuis gelegen. Daarna moest ik in de woonkamer op bed liggen. Ik voelde me zo schuldig dat ik er niet voor haar was. Maar zij heeft er niets aan overgehouden. Ik vond het vreselijk vooral nadat ze oma in het begin steeds mama noemde en van mij even niets wilde weten. Maar het komt allemaal goed meid. Het is hartstikke moeilijk en een offer wat je moet brengen. En aan je onderschrift te lezen heb je genoeg meegemaakt. Dit kun jij ook aan!!! Een hele dikke digiknuffel vanaf hier en hou je taai hoor.
Precies wat je beschrijft.... Voel me gewoon eventjes rot..en ik weet t ik doe het voor de baby, en daar doe je alles voor....maar ondertussen loopt er nog een ventje rond die zijn mama moet missen.... Had zo graag zelf vanmiddag bij hem gezeten in de zon, hij zit in zijn badje buiten te spelen..... Dankjewel voor je lieve en bemoedigende woorden, kan een mens goed doen he...
Oh meid, wat doet dat zeer hè... Kheb nog geen kids, maar kan het me enigszins inbeelden... Torn between the two! Kop op! Doordat je nu hier bent, heb je straks nog veel meer van zulke momentjes die je nu mist, maar dan met z'n viertjes!! Snap wel dat dat voor je dipje niet echt helpt... want je weet het allemaal wel.... Hou vol!!!
meid.. hoe hard het ook klinkt.. hij vermaakt zich ook prima zonder jou.. zucht.. schiet je nog niet veel mee op he? Hoop dat je vandaag nog een beetje afleiding kunt vinden.. dikke knuf!
Had vandaag echt een vreselijk offday.. Ik besefte opeens dat dit dag 5 was dat ik hier ben. Zoontje met oma hier geweest...die gingen lekker samen in het badje spelen in de zon.. Mijn man zou vanuit zijn werk nog langskomen, hij was vroeger klaar dacht ie, komt ie in de file ...zat ik al vanaf 1400 te wachten op hem.. Belt ie om 1700 dat de cursus uitliep en hij in de file stond, toen was het veel te laat ivm zoontje om nog naar mij te komen, hij moest ons zoontje gaan ophalen en mee gaan eten.. Heb even zitten janken als een klein kind, wat voelde ik me zielig... Had hij de skype aangezet en zie ik ze saampjes eten, zo knus tafereeltje..daar wilde ik ook aan mee doen.. Kortom een hormonen dagje denk ik.. Ga me zo maar klaar maken voor de nacht en morgen nieuwe ronde nieuwe kansen... Helaas net een straaltje vruchtwater eruit gelopen..hmm was al paar dagen zo goed als niets..
Dikke knuf voor jou meid, wat zul je je rot voelen in het ziekenhuis, had ik vorige zwangerschap ook toen ik er weken in lag. Je voelt je zo niet thuis en verlangt zo naar je huisje en de normale dagstructuur ipv nu Kan me zo goed voorstellen dat je er ff doorheen zit, want het is niet niks. Vooral er veel over praten, dat kan enorm opluchten Hopelijk mag je snel naar huis en is alles goed met jou en de kleine. Veel liefs
Wat rot dat je er even helemaal doorheen zit. Dikke knuffel en denk maar veel aan die kleine man in je buik die dit straks allemaal goed gaat maken.