even ander vraagje: Ik zit helemaal (op mijn buik) onder de jeukende uitslag..ieniemiene rode bultjes..Jeukt echt heel erg. Kennen jullie dat en wat deden jullie eraan?
Ik heb tijdens mijn bevallingen echt veel complicaties gehad. bij iedere bevalling was het weer raak. ( zwangerschapsvergiftiging, vacuumbevalling, schouderdystocie, fluxus, meconium vw) Wel was ik ondanks alles na 2 dagen weer op de been. na die fluxus duurde het wel een week dat ik me beter voelde, maar met bloedtransfusie ging dat ook vrij snel. Ook mijn kindjes waren allemaal gezond. ik zou me verder geen zorgen maken. wat er ook gebeurd ze zijn erg kundig, weten hoe te handelen. Met de bi is het wel wat lastiger. Dat duurt vaak wel een poos dat je pijnloos bent. Bij mij duurde het de vorige keer 3 maanden en pijn in mijn stuitje zeker wel een jaar.
Sorry Uk, wilde je geen vervelend gevoel aanpraten hoor! Het lijkt me wel eng, maar aan de andere kant, onze dochter lag in een kruinligging, dus met haar kin op de borst, plus haar armen voor dr hoofdje. Paste dus gewoon niet. Kleine kans dat de volgende weer zo zou liggen. WBT de jeuk, ik hoor weleens de tip insmeren met bodylotion, dat schijnt af te koelen. Herken het zelf niet.
Hoi hoi Dames, Sjonge Uk denk dat wij allemaal je moeten instrallen met de 'ga bevallen straling ' Die rode bultjes heb ik soms ook. ik verga soms van de jeuk op mijn buik en borsten wordt er soms gek van. veel smeren. mocht je het niet vertrouwen ff langs de Ha kan misschien ook met de warmte zijn (hier is het aardig warm)
Ga mijn bio oil er es opsmeren, wie weet helpt t. Tijd voor een tukkie, Jin is even een uurtje met oma mee..jipppieeee... kan mama even liggen. Wat is fluxus precies? Ja die bi zal niet direct over zijn, ben ik ook bang voor. Maar hoop wel een stuk minder? Rustig verder met de bekkentherapie dan maar. Joh hihi nee hoor ik ben heel benieuwd naar bevallingsverhalen, lees ze ook graag. Ik heb geen idee wat me te wachten staat, zo spannend allemaal. Ik word gek van mijn sfam...die blijven roepen VOLLE MAAN wordt het geboren..en das vandaag..... Nou kenne ze lang wachte...hier nergens last van ZO nu gauw even gaan liggen voordat Jin weer terug is
Warmte bultjes kunnen heel vervelend jeuken. meestal wat ik doe is ff douchen daarna goed insmeren en als je jeuk hebt weer smeren.
Jeukende huiduitslag tijdens de zwangerschap « Nederlandstalige Journal Club Heb het nog niet gelezen, maar zo ziet het eruit en ze heeft ook diabetes, hihi ga es lezen
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.dermaamin.com/site/images/clinical-pic/p/pruritic-urticarial-papules-and-plaques-of-pregnancy/pruritic-urticarial-papules-and-plaques-of-pregnancy12.jpg Zo ziet het er bij mij uit. Maar alleen mijn buik, niet mijn borsten. Jeukt behoorlijk. Maar goed, morgen weer een ctg, zien ze het gelijk, krijg ik ms wel een zalfje? Mijn eigen bio oil werkte niet. Ga staks even mentholpoeder proberen.
Die fluxus kwam doordat ik een zwangerschapsvergiftiging had daardoor dus hoge bloeddruk. Na de bevalling werd ik gereed gemaakt om naar kraamafdeling te gaan maar bleef maar flauw vallen. Zelf in bed viel ik flauw. De verpleegkundige die erbij was deed er niets aan verder en bracht me netjes weg naar de afdeling. Op gegeven moment viel ik helemaal weg en kwam ik niet meer bij. Toen heeft mijn partner maar iemand erbij geroepen en hebben ze me pijnprikkels op mijn baarmoeder gegeven. doordat ze op mijn baarmoeder bleven drukken ging die weer samentrekken waardoor het bloeden stopte. Door bloedtransfusie ben ik weer de oude geworden. Dit was trouwens een fout van de verpleegkundige, ze had al veel eerder de controles moeten doen. Zeker toen ik in de verloskamer al flauw viel.
Heftig hoor!! Ook voor je man, die staat er bij en kijkt ernaar, en kan niets doen voor zijn vrouw.. Lijkt me heel heftig, moet je ook wel een plekje geven denk ik?