Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heb ik ook wel zin in ;)

Hoe was je laatste werkdag gisteren nog gegaan moontje?

Sta je straks weer voor pubers? Wat geef je eigenlijk voor les?

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha uk van al dat geren was ie gewoon moe! :D

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D hij hoopte gewoon op een bak koffie:D hahahah..

heb je je vriendin al gebeld ivm btje hulp

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verschrikkelijk, heb me een potje gejankt!

Ik geef engels, op het vmbo..

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Haha ja denk ik ook.....niet alleen hij..ik heb gelopen door de intratuin..nou ik ben gewoon door mijn hoeven gezakt. Dacht echt dat ik er niet doorheen zou komen. Overal waar ik een plekje zag waar je evt kon zitten heb ik mezelf neergepland..haha..was wel fijn er effe tussenuit..gaat tijd sneller he ;)

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat was t natuurlijk hihihi, hij wilde die boost ook weer :)

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ah gosje, hoelang heb je daar precies gewerkt.

Opnieuw beginnen ergens anders is ook altijd zo spannend he, moet je echt weer je plekje zien te krijgen, dat gevoel zeg maar dat je 'thuis' bent.

Maar je hebt nu zoveel voordelen en je plekje hier komt ook vanzelf.

Gaat helemaal goed komen hoor!!

Ik ben speciaal voor Jin binnen de organisatie overgestapt op alleen nachtdiensten (van do op vrij en vrij op za, en eens per maand ook de za op zo) omdat man op vrijdag altijd vrij is en ook in het weekend. Dus geen oppas, minder uren werk en evenveel verdienen..

Alleen moest ik wel van locatie overstappen..Nieuwe collegas nieuwe clienten, moest mijn oude stekkie achter laten, ben er nog steeds niet zo thuis als op mijn vorige locatie.

En nu er alweer 7 maanden tussenuit ..zal straks wel helemaal opnieuw beginnen zijn.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb daar 10 jaar gewerkt!

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Das n lange periode, laat je niet zomaar los.

Nou dames, ik wens iedereen een fijne avond toe..

Ga naar mijn bedje, slapen..hopen dat het gauw maandag is.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    tijdens de borstvoeding mag je ook alcohol. Maar ik geloof dat je daarna 3(?) uur per glas niet mag voeden. Dus als je nog op meer voedingen zit moet je kolven, weggooien en gekolft geven.
    Maar ja over 2 weken zie ik je dat nog niet doen ;)

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi nee, zie mezelf dan nog niet hossend en klossend hier het dorp over paraderen ;)

Zou je wel al met je beeb dan de drukte in kunnen? Lijkt mij zo veel prikkels?

Wilde graag met Jin mee met de boot vloot, dacht baby in draagdoe mee de boot op (mits het weer t toelaat en het met mij en beeb goed gaat), denk dat Jin het super vind om te varen. Hij kan natuurlijk samen met papa gaan, maar ik wil zijn eerste keer daarmee ook niet missen eigenlijk.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik nam ze overal mee naar toe.. je merkt vanzelf of je dat met jouw baby ook kan. In de draagdoek slapen ze ook heeeel veel. dus vaak kan je dan ook wel lekker mee de stad in etc...

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ga t gewoon proberen. Ben zo thuis als t niet gaat.

Heb zo n zin om met Jin te gaan varen, en met hem over t dorp te gaan, hij zal t geweldig vinden.. even op voorbehoud, geen idee hoe snel ik weer mobieler ben met mijn bekken.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik was 15 dagen op vakantie geweest en voor ik vertrok dacht ik nog van "als ik terug ben is daar iets geboren"
    maar neen hoor, je bent nog steeds zwanger en lees ook dat het best goed gaat, heb veel respect voor je

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Met de baby gaat t goed ja...met mij niet zo hoor..haha..
    Maar hij zit nog lekker warm.

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoe gaat t met jullie dames :)

Hier ben ik na mijn middagdutje niet zo fit wakker geworden..koppijn, soortje van brandendmaagzuur (denk ik), en bleehhhh gevoel....

Bah voel me echt niet goed.

Ga zo eten met Jin en dan om 1900 met hem mee naar boven en lkr liggen.

Beeb doet t wel goed vandaag.

Komt regelmatig langs gedobbert. Valt me wel op dat de beeb niet meer hele tijden actief is. Hij komt zo regelmatig langs gedreven, maar niet meer dat hij een uur aan het gymnastieken is, maar dat ligt aan t ruimtegebrek neem ik aan?

Morgen gelukkig smorgens al controle, ctg, toucherenn en ik mag hopen dat DAN ook de inleiding gepland wordt...ligt er natuurlijk weer net aan welke arts dienst heeft.

Niet dat ze zeggen kom woedag nog maar om te kijken of we do of vrij inleiden.

Wil nu gewoon duidelijkheid.

17. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vervelend dat je je nu rot voelt. Hopelijk krijg je morgen een datum.

Wij zijn vandaag eindelijk overeen gekomen voor een leuke meisjes naam.... pppfff wat is dat lastig. Mijn partner had heel truttige oudbollige namen en ik meer stoere ander soort namen die hij dan weer niet leuk vond. Ook mochten de namen niet te lang zijn en eindigen op een A (vanwege achternaam die lang is en eindigd op een A).
    Maar dus nu eindelijk samen eens. Nu nog een jongens naam voor de zekerheid.

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Super dat jullie een naam hebben die jullie samen mooi vinden..

Was hier ook nog een struikelblok. Voor een meisje waren we het direct eens..maar voor een knul heeft het heel wat voeten in de aarde gehad.

Gekko ben zo benieuwd hoe het met jou gaat meis.

Ikdus: hoe gaat t bij jou met je buikpijn en bloedverlies?

Andere meiden: fijn weekend gehad??

Nou ik ga slapen is het snel morgen, kijken of ik dan eindelijk een definitieve datum krijgt.

19. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte morgen. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt. Hou je ons wel op de hoogte?

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik duim voor je morgen!!

Deel Deze Pagina