Weekenden zijn altijd te kort he net als vrije dagen enzo.. Ben benieuwd.. Man is opeens van de nesteldrang, sta me er toch versteld van.. Alles opeens helemaal piekfijn in orde. De box staat opeens gereed, hij heeft de gordijnen uitgewassen en heeft een grote schoonmaak gehouden hier beneden. Gisteren dan die nieuwe planten en bakken gekocht...ziet er super uit hoor. Hij is ook hartstikke onrustig. Haha als hij mij was geweest, zou ik zeggen dat hij moest gaan bevallen heel snel..zo n nesteldrang. Hij zat ook geen sec stil op de bank. Niet op zijn gemak. Zei ook wel tig keer, poep je m even uit? VOel je al wat...nou nee t is al een hele dag rustig, geen harde buik of kramp of wee of wat dan ook hihiihihii.. Komt ie net naar boven, komt ie weltrusten zeggen bij mij en Jin en zegt deze week zijn we met zn viertjes.. ..waarop ik zei..dat zeiden ze afgelopen week ook...hij is er opeens van overtuigd dat het nu gaat komen.. Hij helemaal nerveus en hyper, wat ik al weken was, en ik ben de rust en kalmte zelve op het moment. Ja voel me beroerd, maar er heerst hier een buikgriepje en Jin is ook al aan de diarree, dus ik pik ws een vleugje mee. Misselijk koppijn en brandend maagzuur...en moe.. Maar niet kunnen liggen/slapen. Dus ben er weer uit gegaan.. Maar kruip zo maar weer naast Jin. Morgen vroeg op, moet om 10.00 in het ziekenhuis zijn, kwart over negen weg. Moet ik gedouched hebben, gegeten (ivm suiker), Jin aangekleed gewassen en een ontbijtje in zijn buikie krijgen, en eer die in de auto zit ben je zo 20 min verder hihihi.. Heb mijn wekker op half 7 staan..net alsof ik niet wakker ben, en slaap ik, is Jin heus wel wakker.. Poging 2 om te gaan slapen... Beeb is kei wakker....ook voor het eerst rond deze tijd.. gaat ie gewoon vlak voor de bevalling zijn ritme omgooien, overdag lekker tukken en snachts wakker worden doet ie dat straks ook vast
Ging k maar bevallen vandaag hihihi... Krijg alleen maar een ctg-tje en een toucheertje en dan hoop ik dat ze een datum deze week prikken ..en niet dat ze zeggen, woensdag nog es ctg en dan einde week inleiden......... Zeg maar gelijk de datum, kom ik tussendoor nog wel effes langs.
Ook ff je bloeddruk laten checken. Hahahhaha Geweldig dat je man ineens nesteldrang heeft. Heerlijk om nu het huis toch nog wat aan kant te hebben. En wat hij niet red voor de bevalling kan ie wel in de week daarna doen. (als je lekker in je eigen bedje met je beebje ligt)
Ja geweldig he. Ik raak helemaal nerveus van zijn nesteldrang. Hij heeft geen rust meer in zijn kont. Hopst van links naar rechts, en kijkt continu naar me ' voel je al wat' , ' gaat t nog niet beginnen'.. Zegt ie gisteravond, ' je zorgt dat je je niet weg laat sturen eer je een datum hebt'...Dus ik antwoord: je hebt gezien hoe dat vorige week is gegaan, ik kan er weinig tegenin brengen.. Hij " ja je zegt maar gewoon dat je wilt weten waar je aan toe bent" ........ Breekt mijn klomp. vorige week hadden we nog knallende ruzie omdat ik hem speciaal meegenomen had om me bij te staan en zijn m ond even open te trekken......zegt ie helemaal geen woord........ En nu moet ik het ' even gaan regelen'.. Nou ben echt benieuwd hoe het gaat. Ben nerveus. Heb het idee dat ze me gewoon nog es naar huis sturen en zeggen kom woensdag nog maar terug. Dat vermoeden, die angst, heb ik...dan ctg en toucheren en dan es kijken voor einde vd week... Geef me nou maar gelijk die datum!
38w is echt een mooie tijd om een kleintje te laten komen. En vorige keer zeiden ze tegen je dat ze nu toch een datum gengen afspreken. Dus denk dat je er dan vanuit kan gaan dat ze dat ook doen. Anders zeiden ze wel dat ze het nog niet wisten. Weet je wat je tegen je partner moet zeggen Dat je bevalling pas spontaan op gang kan komen als huis klaar en netjes is. Anders maak je je te druk en komen de weeen niet. Dit gebeurt serieus best vaak dat de bevalling start als huis klaar is. Dit is ivm aanmaak van bepaalde hormonen die je niet maakt als je stress hebt.
De schat is net zo gestresst en onzeker als jij. Probeer er maar van te genieten (van je man) zo kwetsbaar zijn ze niet snel. Hoop dat het voor jullie snel gedaan is en snel kunnen genieten met je gezinnetje. Oja en gisteravond heb ik eindelijk mijn partner kunnen verleiden
Hahah dat heb ik idd gezegd, zegt ie (en terrecht) ja je gebruikt telkens in de context die jou het beste uitkomt hahahaa... Ik zeg dan dat ik geen stress mag dan krijg ik weeen , of dat ik juist door stress geen weeen krijg hahahaha... Was vannacht ook opene super relaxed. Zo fijn gevoel. Steken in je vagina, indalings weeen kunnen het niet zijn. Beeb ligt al poos klem vanonder. Zou het draaien van het koppie kunnen zijn?
Hahahahahahahahha en hij is niet terug geschrokken?? Wat goed joh... Hier lukt t m echt niet...enne t gaat ook gewoon niet meer hihi..helaas want ik zou dat laatste zetje wel es willen
het nee knikken van je beebje kan daaronder best gevoelig zijn. Ook kan het zijn door je bi. En je loopt op het laatst dus dan heb je helaas dat soort klachten.
Afgelopen woensdag zeiden ze,: Ik kom je nog even motiveren om het nog een weekje vol te houden. Je suikerwaardes schommelen zo dat de baby die extra dagen rijping hard nodig heeft. Of je het nog een weekje vol kan houden. Ik gezegd dat ik het voor de baby zeker vol ging houden. Op mijn vraag welke arts me dan vandaag zou beoordelen zou die arts van afgelopen woensdag dan moeten zijn, als die werkt. Ik heb dus geen flauw idee wie er werkt. Ze zei ook dat ze vanaf 38 allemaal wel op 1 lijn zitten. Dus dat moet wel moed geven. Maar vorige week was ik zo vol goede moed en toen was het ook geen datum. Dus ben een beetje huiverig ervoor.... Hoop wel dat ze me nu duidelijkheid gaan geven.. Beetje rust in mijn lijf en hoofd zou wel fijn zijn.
En dat laatste zetje is zo overtrokken. En je wil toch liever geen beebje met een witte snor. Nee op het eind heb ik er ook echt geen behoefte aan. En duidelijkheid ga je vast wel krijgen. Ze leiden vanaf 38weken makkelijker in. Wel is fijn dat je nu afgelopen week eventjes tot rust heb kunnen komen. Wat er vandaag ook gebeurd probeer die rust vast te houden. 1 Ding is zeker het gaat echt niet lang duren voordat jij je beebje in je armen hebt. Je beebje is sterk en heb vertrouwen in jezelf en je beebje.
Hej heel veel succes meid!! Dat je vandaag maar duidelijkheid mag krijgen!! En super lief van je man dat hij het huis zo spik en span maakt, dat geeft je vast een hoop rust. Succes!!