hey uk, veel succes vandaag! hopelijk blijven ze nu met hun alles op 1 lijn zitten en heb jij voor het weekend de kleine in je handen. je zit op 38 weken en dat wouden ze toch hebben?
Ja dat wilden ze idd... Nou ja we zullen zien. Ben sceptisch op t moment. Wel nerveus en voorbereid op minder leuk nieuws.
Ik denk dat je morgen om 7.00 in het ziekenhuis moet wezen voor de inleiding en ze je vliezen gaan breken. En denk dat je beebje dus 10-7-2012 als zijn geboortedatum krijgt. Wat denken jullie welke datum word het beebje van uk geboren.
Succes! Ik hoop dat ze je de duidelijkheid kunnen geven waarop je zit te wachten! Deze week hopelijk een mooie baby. Ben wel benieuwd of die heel groot is of niet! Liefs Suzanne
ik denk dat het 12/07/12 wordt. vandaag zeggen ze vast dat ze donderdag moet terug komen voor de inleiding. zodat ze nog een paar dagen voorbereiding hebben
Succes vandaag Uk, hopelijk kom je met een geplande datum terug. En gaat er eindelijk een einde aan het gekwakkel komen en ziekenhuis, ziekenhuis uit. Ik denk aan je!
spannend!!! ik duim voor je uk! Laten we hopen dat je eindelijk een van dees uit je lijden verlost wordt en dat je eens een datum gaat weten ipv altijd maar te moeten gissen en hopen xxxx