Wow, dus hopelijk uiterlijk morgen dan ook jullie tweede knul in je armen! Maar zou fijn zijn als het vandaag op gang komt door het strippen al! Succes iig!
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties... BEN ZOOOOO BLIJ!! Heb weeen wie weet zetten ze wel door.... Anders zal het morgen gewoon gaan gebeuren. Heb er zo n zin in en het werd tijd... Mijn favo verlos had dienst..ze zei 'heej je zou vandaag ingeleidt worden'..Dus ik ' ja dat had jij me beloofd ' Ik zeg dus ik ga niet weg voordat je een datum gepland hebt!! Ze zegt nee we gaan je vandaag in de agenda zetten!! Ik m knijpen want mijn eigen gyn had dienst, heeft ze t aan een andere gyn gevraagd hahaha..en die zei direct, morgen inleiden... Toen ze me toucheerde, zei ik, kan je niet per ongeluk mijn vliezen breken, nee zegt ze, maar ik heb je wel gestript..sssstttt tegen niemand zeggen! Ze kwam me het goede nieuws vertellen en was helemaal emotioneel ervan...we hebben sinds week 30 een hele intense band opgebouwd... WAUW!!! Die meid heeft echt dr best voor me gedaan.... Wil haar apart mijn gegevens geven...zou graag contact blijven houden met haar.. Ik zei toen ze vertelde dat ze me gestript had Ik hou ontzettend veel van je...haha , zei ja ik hou ook veel van jou hihihihi.. Kwam ze met het goede nieuws, ik zei, nou hou ik nog meer van je...ze was helemaal emotioneel voor me....zooo lief!
Ik ben 2 keer na t strippen dezelfde dag bevallen en je hebt al ruim 3 cm! groooote kans dat het doorzet.. hou ons op de hoogte! ssssspannend! hou het in de gaten hoor! want toen t doorzette ging het bij mij heel snel! Je voelt dan ook gelijk dat er verschil zit in de voorween! dat ze anders zijn
Bmm was inmiddels helemaal verstreken en ruim drie cm, wel meer dan vorige week, toen was het krap 3 cm.
vanaf 4cm neemt je lichaam het over en zet het vaak door. en de gyn zei tegen sch-zus dat als strippen lukt t bijna altijd 1cm ontsluiting veroorzaakt nou ssssspannend! voelt t anders? heb je harde buiken met regelmaat? en hoe lang duren ze?
jaaaaaaa wat een goed nieuws meid!!!! zo blij voor je eindelijk zeg.. en wat supertof van deze verlos dat ze haar woord heeft gehouden en je ook nog gestript heeft .. morgen de dag goed dat er al wat meer gebeurd was van binnen die heb je mooi in je zak zitten ! wie weet dient beeb zich vandaag al aan joh en is die inleiding morgen niet eens nodig had je manneke toch een goed voorgevoel met zijn nesteldrang he zet hem op hou t hier in de gaten!!
Wow dat is super nieuws Uk. Hopelijk zet het vandaag al door en hoef je morgen helemaal niet ingeleid te worden. Zet 'm op meid, je kan het!!! Eindelijk is het dan zover. Hihi... had manlief toch een voorgevoel om ineens alles klaar te maken
Wow..ik las overal dat strippen vaak niets doet..Spannend!! Nou ik heb nu menstruatie krampen die opkomen zetten en afzwakken,maar ze zijn wel al pijnlijker dan de pijnlijke harde buiken. Zit nog geen regelmaat in moet ik zeggen. Pfff....hoop dat t doorzet hihihihi... Heeft ze het gewoon zomaar gedaan...ssssttt tegen niemand zeggen zei ze..hihihi... Top verloskundige!!
Zeg dat wel ja! En ik ging al heel zelfbeschermend naar het ziekenhuis..ik dacht die sturen me nog een keer naar huis..
wat kan je t beste doen om de weeen door te laten zetten? Ik heb zin in een dutje, zou dat ze afzwakken?
in de douche zeggen ze altijd.. als je gaat douchen of in bad en ze nemen dan toe zijn het echte goede weeen bij harde buiken zakken ze af.. dus ik zou als je wil dat ze doorzetten dat doen.. maar als je eerst liever een dutje doet misschien ook niet onverstandig geen idee of dat ze af kan zakken hoor, denk eerder dat je weinig zult slapen als het toch doorzet zet het toch wel door toch?
Ik las de hele tijd alleen maar mee, omdat ik niet goed wist wat ik moest zeggen... Nu ik lees dat je gestript bent en morgen ingeleid wordt kan ik je alleen maar een heleboel succes wensen! Ik heb heel veel respect voor je hoe je je staande gehouden hebt deze weken. Je bent een topper en dat is iets wat je kindje ook weet. Nog even meid en dan mag je ook hem vasthouden!
Overigens word ik nu ingeleid op de dag dat ik mijn allereerste kindje heb moeten teruggeven.. Wilde ik eerst niet, maar nu zie ik het juist als andersom, juist heel bijzonder dat het juist deze datum is.. Dus op Eefje dr verjaardag Moontje!!! Denk dat het zo moet zijn.. Nu ga ik naar bed. Buikpijn
Strippen had bij mij ook niets geholpen. Ik had wel 2cm ontsluiting al, en zou de dag erna ook ingeleid worden. Heel de dag na t strippen weeën en krampen gehad. Waren best pijnlijk. Hele nacht haast niet geslapen van de krampen en zenuwen voor de inleiding volgende dag in de ochtend mijn slijmprop verloren en toen naar t ziekenhuis aan t infuus. Hopelijk gaat t bij jou wel doorzetten vandaag!! Fijn dat je zo'n lieve Verloskundige hebt zeg!
wat een super lieve reacties meiden..ben er gwoon stil van. Ga nu gewoon even slapen ben heel moe. Zie wel of t wat doet. Morgen is sowieso de inleiding!! Dus maakt ook niet uit meer... Ben eventjes moe.
Lekker aan toegeven en uitrusten voor morgen meid. Het is apart om te bevallen op de dag dat je eerste kindje hebt moet laten gaan. Maar ook heel bijzonder inderdaad.
zoveel mogelijk je rust proberen te pakken. Kan nog best snel gaan morgen aangezien je al 4 cm hebt. Zet em op meid!
Heel veel succes morgen! Oefff wat fijn & super spannend joh! Houdt je in de gaten! Zet m op morgen! En zoals eerder beschreven: het is echt geweldig hoe jij jezelf de afgelopen tijd overal doorheen hebt gesleept ..top wijf! Toy-toy-toy Liefs