Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik wel wat maar niet veel. eigenlijk heel weinig. en vooral veel slijm met wat bloed. maar ik hoor bij meer wel veel bloed zoveel als een menstruatie. (bij mij waren de vliezen ook eigenlijk al los dus mogelijk daardoor weinig bloedverlies heb van t strippen zelf ook niks gevoeld

2. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi uk,

Ook ik heb je verhaal gevolgd en ik wil je ook heel veel succes wensen. Nog even en dan kan je gaan genieten. Nogmaals heel veel succes.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Slijm heb ik niet.

Heb gewoon wat bloedverlies, gelijk aan n laatste dag menstruatie. Maar nou bloed ik nooit zo heel veel.

Ze zei vanmorgen dat ik wat bloedverlies kan hebben. Heb helemaal niet gevraagd hoeveel en hoelang.

En dat stolseltje was ook net als bij een menstruatie.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dat mag hoor! is vrij normaal.
    hoe is het met je buik verder?

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Weer rustig.

Ik voelde tot aan mijn tukkie de baby redelijk goed, en nu ben ik weer wakker en de beeb is weer stil..

Krijg m niet wakker. T is echt tijd voor mijn geestelijke gesteldheid dat de baby eruit gaat komen zeg..pfff

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Succes uko en zo te lezen helpt het strippen bij jou wel. Succes en zet hem op en we wachten op het bericht dat jullie kleine uk geboren is.

Xxx joyce

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Buik is weer rustig, geen krampen meer. Dus denk niet dat t wat doet hoor.

Maar morgen de inleiding.

Voel me nu weer zo ongerust doordat ik de beeb niet voel.

Wordt gek van mezelf.

8. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Woehoe! lees net je update, fijn voor je meid.

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Goed he.

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Uk als je twijfelt gewoon naar het zh bellen. Misschien wel stilte voor de storm.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Jaaa uk eindelijk nieuws waar je op hoopte al die tijd.
    Toen ik werd ingeleid was ik op woensdag bij de gyneacoloog ook gestript thuis buik rustig nergens een krampje of zo. Wel bloed verlies. De dag erna moest ik om 7bellen of er plek was. Maar om 5 lag ik al te klokken in bed.
    Toch gebeld mocht toch komen helaas een vingertop ontsluiting. Toen hebben ze 2x gel ingebracht. Deed ook niks vrijdags weer 2x gel en 2cm en zaterdags hebben ze mij een ruggenprik gegeven vliezen gebroken en om 23.30uur ben ik bevallen.

Ik had wel dus 72uur weeën om de 4 minuten van 1minuut .

Vanavond krijg jij zo je rust dat je gewoon vanzelf begint ;)
    Oh en je baby is rustig (stilte voor de storm)

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Koffie TIJD!!!!!! :D:D:D
    Ik was toen ook rond 12 uur gestript. had de hele dag om de 10 min weeen.. (lichte) tegen de avond werd dat 16 min... en minder en minder.. ik ging liggen. mijn ma kwam mijn oudste halen. ik dacht nou.. dat is voor niks.. nu komt er niks meer. om 8 uur kreeg ik een wee dat ik dacht woooooooow.... die moest ik echt weg puffen.. 6 min later weer.. en weer... en toen om de 5 min (was met 3 weeen boven en met 4 in bad! shooooot! wat deed t zeer in eens) binnen een uur naar om de 3min weeen. vk gebeld die is 1,5 uur binnen geweest.

dus zeg nooit nooit.

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    kom ff spieken zie dat je nog even lekker hebt geslapen, wel slim want wie weet vannacht als je op bed ligt dat t ineens begint joh..
    lees vaak dat de vliezen breken als iemand net in bed stapt en lekker ontspannen ligt..
    dus alleen maar goed als je nog even hebt kunnen slapen..
    denk dat het weinig zegt hoor of het nu ineens doorzet het zou zomaar vanavond of vannacht weer kunnen beginnen..
    en anders is het nog een nachtje redelijk slapen en morgen inleiden toch :)
    allebei prima lijkt me het eind is echt in zicht nu!

14. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat spannend zeg! Hopelijk komen je weeën snel weer op gang en heb je morgen jullie ventje in je armen!

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi ja ik vind nu niet zo n ramp hoor als t niets doet. Nog 1 nachtje moet ik wel redden.

maar als ik zo lees kan het gewoon nog wat gaan doen ;)

Ga op tijd naar bed, lekker douchen, nog even bij proberen te scheren, heb een nieuw goed boek (denk ik), en wie weet wat t dan zal doen....

Hoop ook nog even goed te poepen vandaag hihihihi...dan ben ik dat maar kwijt.

Ja koffie tijd hihi...jammer dat papa thuis is......dat ik geen koffie nog kan pakken...grrr...

Voel me wel een beetje lullig want het is nu wel inleiden op eigen verzoek ..

ZOuden jullie je daar schuldig om voelen?

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hallo uk.. ga dat zo beginnen? denk ook een keer aan jezelf he.
    En ik zou tegen je man zeggen. lief! een mk kan het niet meer worden. ik wil nu graag een lekker kopje koffie! ;)!!!:D morgen komt die kleine namelijk toch!:D

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Beeb wordt wakker...kom kom....wakker worden..voel af en toe diep van binnen een plop.

Gaan zo eten, hoop dat ie daar actief van zal worden.

Ben beetje nerveus aan het worden hihihihihi........

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hij wordt heus wel actief. lekker eten zo. en rrrrrelax!!! hij slaapt gewoon

19. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Om dat inleiden hoef je je niet schuldig te voelen, doen ze meestal met dit termijn bij zwangerschapsdiabetes.

Bloedverlies is normaal na strippen en begin, tijdens bevalling als het veel word of je vertrouwd het niet, vk of gyn bellen.

Ook word vaak het beebje rustiger voor de bevalling. hij bereid zich ook voor zeg maar. Ook als je daar ongerust over bent gewoon gyn bellen.

Hopelijk komt het straks op gang, dat bloedverlies is toch al een teken. Probeer lekker te rusten en geniet nog ff van de laatste uurtjes met je kleintje in je buik. Morgen heb je je ukje waarschijnlijk in je armen en begint er een heel nieuw hoofdstuk.

Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt waar je goed op kan terug kijken, met als resultaat het mooiste wat je kan overkomen.

20. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik heb alles zo'n beetje mee gelezen, en ik ben super blij voor je!!! Heel veel succes vannacht, en anders morgen :).
    hopelijk heb je morgen rond deze tijd een kleintje in je armen.
    ZET M OP!!!!!

knuff knuff

Deel Deze Pagina