Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oh en overigens vond ik de bevalling van de tweeling ondanks de weeenstorm veel gemakkelijker dan de bevalling van mn dochter 3 weken geleden!

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    die van mij zijn hartstikke positief. alleen ben er nog steeds niet aan toe gekomen om ze opnieuw uit te typen :( wil het later vanavond wel even proberen of ik er aan toe kom.
    Niet te veel zorgen maken meid.
    GEloof me maar zorgen had ik ook van te voren. Ik had angst om een navelstreng die zou knappen in mijn buik :-S,maar tijdens de bevalling heb ik daar geen moment aangedacht. Toen ze eruit was wel weer. Maar ja er was niets aan de hand.
    Laat het op je af komen lieverd. Het komt vast allemaal goed.
    Dikke dikke knuffel. *stuurt een beetje rust en positiviteit naar je toe*

3. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ookingeleid, kleine was er in 4 uur.
    Heb wel bloedverlies gehad door een scheur in m'n vaginawand, maar die had er ook gezeten zonder inleiding.
    En ik heb er verder geen last van gehad of zo, zat na 4 dagen weer in kleermakerszit op bed.
    Komt vast goed!

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben alledrie de keren ingeleid! De zwschap met 16 weken duurde lang, maar de andere twee waren er binnen 24 uur uit! Zonder complicaties, geen naweeën, en de placenta kwam er beide keren zowat vanzelf uit! Beetje meepersen en klaar! De laatste keer een klein beetje gescheurd, maar ik was er klaar mee en dus al gaan persen met 9 cm zonder persweeën en! En Levi zat met zijn handje naast zijn hoofdje! Haha!

Ik hoor vaak dat inleiden meer pijn en langer duurt als een natuurlijke bevalling, dus mocht ik het de volgende keer volhouden, ben ik helemaal lekker snel klaar! Haha

Succes, ontspan, het komt allemaal goed! Bij mij is bij de tweede, die van 16 weken, de placenta gecurreteerd en dat is echt geen ramp! In een uurtje lag ik weer op mijn kamer!

5. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoi,

Heb een paar keer mee gelezen met je topic. Je hebt geen makkelujke weken achter de rug, maar daar gaat snel verandering inkomen

Heel veel.succes.morgen,en fijne en goede.bevalling toegewenst!

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Nee.. Heb vandaag stad en land afgezocht om een pratende, poepende, drinkende pop te zoeken, heb maar baby Born gekocht..

Advertentie is van mp af, maar heb nog niets gehad.. Morgen is mijn laatste hoop..

Heb vanmiddag als verassing mijn nichtje op gehaald, manlief had alles opgeruimd en nu is het weer een puinhoop..

Hier hebben ze trouwens om half 9 mijn vliezen gebroken, om kwart over 10 was ze er.. Heb weeenstorm gehad, maar ach, Fiene deed het super en weet er nu niets meer van, heerlijke cliché!

7. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Lees iedere dag je updates alleen nooit gereageert super dat ze je morgen inleiden je hebt het zwaar genoeg gehad
    En niet bang Zijn voor het inleiden hier 2 keer positief eerste was er binnen 5 uurtjes 2de binnen 3 en nu word ik volgende week met 37 weken of week erna weer ingeleid dus derde keer komt echt goed

Succes morgen of vannacht als het doorzet probeer nog iets te slapen

8. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hier ook een meelezertje dat al vanaf het begin van je topic dagelijks meeleest.
    Wil je even heel veel succes wensen en hoop dat jij uko-man en Jin snel kunnen genieten van jullie zoontje en broertje.

Liefs Deb

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Trouwens had jij 19 mei verwacht dat je het nog zo lang ou uithouden!

10. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Hier ook een meelezer die nog niet heeft gereageerd. Heel veel succes morgen.

11. Immmie

Immmie Lid

15 dec 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlgs mij is dit het meest gelezen & populairste topic! hihi...wat moeten we strax nou als uk-baby er is? Nogmaals toy-toy-toy voor morgen! En is beebje weer normaal aan t bewegen? Lfs

12. evita26

evita26 Bekend lid

5 nov 2011
    551
    0
    16
    Vrouw
    ben huis moeder op dit moment
    zuid holland
    hiero ook een trouwe mee lezer ..
    ik weet nog wel dat jij me feliciteerde toen ik me net hiero aanmelden dat ik zwanger was
    en nu ben ik al weer bijna 32 weken en jij gaa morgen bevallen
    super joh en over t inleiden is bij mij ook 2 x gebeurd en nu de laatse x ook weer maar gaat super snel ik kreeg infuus om half 9 en om half 2 na 1 perswee was me jongste zoontje er al de oudste deed er iets langer over zo ong 9 uur en anderhalf uur persen dus ben benieuwd hoe deze x gaat
    via deze weg nogmaals toi toi toi
    én zal aan je denken morgen en dat je ma snel je ventje in je armen mag houden....

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zal aan je denken morgen :D

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Uk: ook ik zal aan je denken.
    Je hebt het maar mooi ver geschopt met je beebje in je buik!
    Super :D

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Uk! Nogmaals good luck! (dat rijmt :D) Zet em op deerne! xxxx

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    heeeeeeeeeeeel veel succes

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook ik lees al een tijdje in stilte mee. Heel veel succes morgen!!!
    Hele goede bevalling toegewenst!!!

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik sluit me hier bij aan wat hierboven staat geschreven!!
    succes!!!! je kunt het

19. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    heel veel suc6

20. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Stiekeme meelezer....maar nu...veel succes morgen! Heb bewondering voor je