Slaap lekker! En succes! Duim dat alles vlekkeloos verloopt en je van dit bijzondere moment mag genieten!! Liefs
Heel erg veel succes de.komende uren! Je hebt er hard voor gevochten en morgen kunnen jullie je tweede wondertje eindelijk in jullie armen houden! Succes en geniet!
Succes morgen! Je hebt genoeg ellende gehad de laatste tijd, dus vanaf morgen lekker ontspannen genieten van je gezinnetje!
Ik vraag me toch af hoeveel stiekeme meelezers dit topic heeft. Ik ben er zelf ook eentje. Succes Ukoldaatje!
haha ja ik ben ook zo'n stiekeme lezer, heb alles van begin af gevolgt, vind het zo knap dat je toch de weken doorgekomen bent, en vandaag is het dan eindelijk zo ver!! Heel erg veel succes, zal aan je denken vandaag, en lees vanaaf wel weer bij...
Hihihi wat leuk zoveel meelezers ook .....ben er een beetje stilletjes van... Meiden ik lag half 10 in bed en ben maar 2 keer (!!!!!) wakker geweest!! Sinds eeuwen niet zo heerlijk geslapen. Werd tien min voor wekker vanmorgen wakker.... En Jin ook.. Nu even ontbijten....en dan over uurtje naar het zhuis toe. Oma komt hierheen.. Kan het nog altijd niet beseffen!!
Ik wil je ook nog even héél veel succes wensen! Eindelijk wordt je ingeleid! Ik kan maar 1 ding zeggen .. GENIET ERVAN!
Uk, succes vandaag en geniet! Ik duim voor een snelle, voorspoedige bevalling, een wonder van een baby (alhoewel, dat laatste kan niet anders) een snel herstel en dat jullie maar snel weer met zijn allen thuis mogen zijn! Dat alles maar mag gaan en zijn als dat je wenst en gedroomd hebt!
Dank je wel voor jullie berichtjes meiden! Snowy ooohh spannend he...jij ook heel veel sucses. Wanneer gaat t tot je doordringen dat het echt gaat gebeuren? Besef is er zo niet. Lijkt wel een ver van mijn bed show...
Lees nu pas je berichtje! Ik sliep ook.super voor de inleiding! Alleen maar goed, uitgerust beginnen is het halve werk! Succes! Ik moest er om 8 uur zijn, had om 15.05 mijn mannetje vast en was om 18.00 weer thuis! Laat die geschiedenis zich maar herhalen bij jou!
Dat klinkt gewoon super!! Hoop je voorbeeld te volgen.. Alleen mogen wij niet direct naar huis ivm insuline gebruik van mij. Denk dat dat morgenochtend zal zijn als beeb vrij vlot geboren wordt. Geloof dat het om de paar uur gecheckt wordt op de suiker. Zou m wel graag bij mij op de kamer hebben, ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.