Snowy en Uk succes meiden. Jij ook anni meid,maar dat had ik geloof ik in ons eigen topic ook al gezegd.
Wat geweldig dat je deze dag gehaald hebt, daar zag het aan het begin van dit topic toch niet helemaal naar uit. Succes, een mooie bevalling gewenst en veel geluk straks met jullie zoon en broertje!
succes van daag uk!!!! je kan t .. en dat je ma snel mag genieten van je kleine jongen!!!!! een digitale *knuf* van deze kant ..
Hier ook een meelezer. Eindelijk is het zo ver Uk, heel veel succes! En straks heerlijk genieten van je mannen!
Heel veel succes Uk!!! Wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt!! Misschien ben je nu al flink aan het bevallen en heb je al snel je beebje in je armen!
je bent natuurlijk al weg maar toch nog heel veel succes hopelijk gaat alles voorspoedig en krijgen we snel goed nieuws te lezen hier
+1 Haha, ik zit me net te bedenken, ik geloof dat ik, buiten mezelf, nog nooit zo heb meegeleefd met iemand haar bevalling!
spannend spannend spannend!! Heel veel succes uk!! Ook voor de andere meiden die vandaag/morgen/overmorgen ingeleid worden!! Ik denk aan jullie En stiekem ga ik ook de hele dag dit topic volgen hihi