Whoehhh!!! Wat gaaf. Bij deze alvast gefeliciteerd. Heb je meer details? Alles goed gegaan? Ik hoop dat ze een fijne bevalling heeft gehad en dat alles goed met ze gaat.
Wow eindelijk dat is ie dan! Gefeliciteerd!! Zo lang op gewacht en eindelijk is hij er dan. Uk hoop dat alles goed is gegaan, het genieten kan nu beginnen
Wauw uk dat is nog snel gegaan!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tim. En voor Jin gefeliciteerd met zijn kleine broertje! Ben erg benieuwd naar je verhaal en uiteraard een foto Nu lekker gaan genieten meid met zo'n prachtig gezin. Al je geduld en doorzettingsvermogen is beloond
yeeeeeeeeeeey daar is die dan LIEVE TIM welkom op de wereld kleine man uk en man en jin gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje
Jaaaaa!!!! Geweldig!!! Uk, Ukman en Jin, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Tim!!! Veel liefs!!
Lieve lieve Uk, Ik hoop dat het goed verlopen is en dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Tim!! Geniet ervan en we kijken nu al uit naar je verhaal! Liefs
Van harte gefeliciteeerddd!!! Na al dat harde werk (zwanger zijn) ben je beloont met een mooi lief zoontje!! Tim, welkom!
Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Zelden hebben zo veel mensen uitgekeken naar een geboorte, haha! Hoop dat je je goed voelt, en dat je er lekker van geniet, als iemand het inmiddels verdient ben jij het wel!!!
Jaaaa hij is er!! Gefeliciteerd met de geboorte van Tim. Veel geluk met z'n 4tjes toegewenst! En nu lekker genieten!!!!!!!!!!!!
WHAAAAAAAAAAA JEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!! Goed gedaan uk!!! Oh kippenvel all over hier, fantastisch zeg!!! *blijft checken voor details!* Oeh, zullen we een gefeliciteerd topic openen bij na de bevalling? Moontje volgens mij had jij het intensiefste contact met uk dus ik zal de eer aan jou laten
Potverdorie! Heb de hele dag FB aan staan om te zien of er nieuws is. Ben ik dochter van psz halen en dan is er nieuws VAN HARTE GEFELICITEERD MET ZOON EN BROERTJE TIM!