Wauw, wat snel gegaan toch nog...Gefeliciteerd met jullie zoontje Tim, ik ken je niet eens, maar heb je hele verhaal meegelezen...Top!!
Gefeliciteerd met de geboorte van Tim! Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie snel naar huis om met z'n vieren te genieten!
jippie!!!! eindelijk!! Tim is geboren! dat heb je goed gedaan!! en snel!! ben benieuwd naar je verhaal! veel geluk met zn 4en!! xxx Tresje
gefeliciteerd! gelukkig toch snel gegaan hoop dat alles goed is gegaan en je nu heerlijk aan het genieten bent en snel van die pijn af bent!
Super!!! Hij is er! Gefeliciteerd met jullie kleine Tim!! Lekker genieten met en van elkaar! En hopelijk een snel herstel!!
Gefeliciteerd met de geboorte van Tim. Ik hoop dat de bevalling een een beetje is meegevallen. Gaat alles goed met de kleine en jezelf?
Gegeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!!! Ik ben benieuwd naar je verhalen en hoop dat jullie snel lekker met z'n viertjes thuis zijn. Liefs en een dikke knufffff voor je twee kleine mannetjes
Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.. Nu eindelijk ( Lekker !!) Genieten...