van harte gefelciteerd met de geboorte van tim!!! ik hoop dat alles goed is gegaan zodat je lekker kan gaan genieten, dat heb jij wel verdiend. knuff
Van harte gefeliciteerd met de kleine tim wat zul je blij zijn en nu maar lekker genieten van je gezinnetje
Lieve meiden allemaal ontzettend bedankt voor alle lieve woorden en al het medeleven.... Ben moe en gesloopt maar zielsgelukkig. Beetje te moe om hier verslag te doen...Maar gaat komen hoor..
Lekker rustig aan doen meid. Heb je verdiend na die zenuwslopende weken. Natuurlijk wel heel nieuwsgierig, hihi. Lekker genieten van je mannetjes.
Jeetjemineetje wat een pagina's! Wat hartverwarmend al het medeleven. Maar uk ook namens mij van harte!!!! Geniet ervan!!
Van harte gefeliciteerd met je mannetje! Hoop dat nu eindelijk het genieten kan beginnen voor jullie!!!
Hey, wat goed om te lezen dat jullie tweede zoon er eindelijk is! Gefeliciteerd en rust lekker uit nu!
groot gelijk rust eerst maar eens uit en lekker genieten weet nog wel toen ik van de eerste bevallen was dat ik tig berichten op social media had en mailtjes en ik had gewoon echt de puf niet om te reageren schaam.. en dat terwijl ik er normaal lang achterzat haha verwacht straks dus ook na de bevalling zelf niet zoveel meer online te zijn je hebt wel wat anders aan je hoofd toch
Van harte gefeliciteerd!! Welkom kleine Tim. Eindelijk kan het grote genieten voor jullie beginnen. Liefs
Ik had deze week al gelezen dat je bevallen bent, maar nog niet de tijd gehad om eens te reageren! Een hele dikke proficiat!! Geniet ervan! Neem de tijd om van je kleintje te genieten en van je nieuwe gezinnetje, als je je terug wat beter voelt lezen we hier wel je verhaal!