Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hey lieve Uk!

Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!
    Wie had dat gedacht, samen op dezelfde dag bevallen?!

Geniet lekker, hier gaat ook alles goed :)
    Binnenkort hoop ik je verhaal te kunnen lezen!

Veel liefs!

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Anni, ook gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed is gegaan.
    Geniet van je kraamtijd.

3. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Uk, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tim, hoe reageert Jin op zijn broertje? Lekker genieten en uitrusten nu!

4. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Hey uk, neem je tijd hoor :D
    Hoe graag wij ook alles willen weten, je hebt echt even de tijd nodig om bij te komen en te wennen aan het nieuwe leventje met twee kleine jongens en je mannetje.
    Geniet er maar lekker van!

5. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Uk!

Hier weer een meelezer die jou heeft gevolgd de afgelopen tijd!
    Een heel verhaal maar een mooi eind voor jou en je mannen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tim! Geniet er maar heerlijk van hoor, jullie hebben het verdiend!
    Heel veel geluk!

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat super!! Gefeliciteerd met jullie mannetje! Geniet er lekker van meid, je hebt het verdiend! :D

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Via de zijlijn jouw topic wat gevolgd, maar nog niet gereageerd.

Van harte gefeliciteerd met Tim en ik wens je heel veel geluk met je gezin!!

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dit wilde ik even komen zeggen..t is zoooooooooo fantastisch.....maar moet zo bijkomen van bevalling en zw dat ik even geen puf of tijd heb om hier te reageren....

hoop snel weer op krachten te zijn om jullie t verhaal te vertellen hihihih...

nu druk met mijn gezinnetje en wennen aan elkaar!

9. Uk en man en Jin van harte met jullie zoon en broertje!!
    Wens jullie al het geluk van de wereld toe!
    En inderdaad eerst even lekker wennen en bijkomen van alles, verhaal komt wel :)

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Van harte meis met jullie zoon en broertje TIM !
    Geniet lekker van elkaar:D

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    geniet ervan

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier was ik dan....de kleine slaapt even naast me...wat een geluk...drie mannen in huis...wow!!

Afgelopen maandag hoorden we dus eindelijk dat we ingeleid zouden worden dinsdag.

De verloskundige heeft me nog gestript, maar dat deed op buikpijn en bloedverlies na helemaal niets helaas.

De andere ochtend waren we om 800 in het ziekenhuis.

Aan de ctg. De ctg deed t niet. Maar dat was geen ramp ik had inmiddels 4 cm ontsluiting al, ze gingen de vliezen breken en dan de draadjes op het hoofdje van ons kindje.

Na het breken van de vliezen dus gepriegel om het draadje te zetten.

Alleen...via het ctg en via het draadje kregen ze geen hartslag te pakken..

Begon dus al spannend. Direct de gyn erbij geroepen die is als een idioot, wilde slager, met zijn hand naar binnen gegaan om tot 2 keer toe een nieuw draadje te zetten...

Nog altijd geen hartslag en met de ctg ook niets te pakken...alleen de weeen die vollop vanzelf begonnen waren zagen we.

Hij is gaan wroeten met volle kracht op mijn bekken en de verloskundige moest de baby naar beneden duwen zodat hij nogmaals goed bij het hoofdje kon..

Toen bedacht een verpleegster, zou het niet aan de computer kunnen liggen?? En jawel hoor, die stomme computer deed t niet, andere gehaald en netjes een hartslag.

Maar ik was al helemaal beurs van onder. En de blik van die gyn had me zo bang gemaakt. Die dacht echt dat er met de baby iets ergs mis was.

Goed.....ik aan het infuus..dat terwijl ik dus al flinke weeen had.

Na een kleine 20 min moest ik zo plassen en vroeg ik of ik mocht plassen. Jahoor doe maar op t matje, dat lukte me niet.

Dus ik op de postoel. Ga ik staan op dat moment sta ik boven de po, krijg een wee en plas ik de po zo vol dat ie bij na overloopt.

En de hartslag hield ermee op.

Gyn en verlos komen binnen gerend, ik snel op bed terug gaan liggen, hij weer gaan wroeten binnen in om te kijken of het aan het draadje lag, maar toen kwam het hartje terug, heeeeeeeel laag..echt een zware dip..

Hij direct naar boven bellen voor een spoed ks.

De verlos legde me op mijn linker zij en (ze hadden direct infuus stop gezet) godzijdank klom de hartslag weer op..

Ik moest zo blijven liggen en we gingen kijken wat de beeb zou doen. Maar ik moest wel dringend rekening houden met een ks.

Na een half uur kwam gyn terug en zei we gaan t proberen weer met het infuus.

Ik was zo bang..

Infuus aan en ik kwam om half elf in een weeenstorm, had toen nog 4 cm, tegen de 7cm om 1200 en toen heb ik om pijnpomp gevraagd ik kon niets meer, kreeg de ene wee, end ie was nog niet weg of de volgende kwam.

rond 12.15 zeiden ze dat ik nog een randje had staan, ze gingen even eten en dan weer toucheren.

12.35 bleek ik volledig te zijn ontsloten en mocht ik mee gaan persen. Eindelijk want vanaf het begin af aan had ik persdrang...vreselijk gevoel..echt gatsie.

Nu mocht ik gaan persen, de gyn erbij , die zei op een gegeven moment: Jij MOET HET NU gaan doen, het hangt van jou af, je kindje moet er NU uit....en ikd acht aan het hartslag incident..

Ben me gaan persen alsof mijn leven er vanaf hing.

In 5 persweeen en een knip later was onze kleine tweede binkie er................

En mijn god, wat is dat onbeschrijfelijk...wat is dat een wonder....

Had echt zoiets, van heej zat jij al die tijd in mijn buik?

Pas een dag erna begon ik het te beseffen en vol ongeloof te zien dat die wurm gewoon negen maanden lang bij me heeft gewoont, ik heb hem gewoon negen maanden gedragen..

En ik heb zo oer beschermingsdrang over me heen das onbeschrijfelijk. Heb ik ook bij Jin, maar stond er versteld van hoe instinct matig dat zo naar boven komt.

Ik wil m hele tijd bij me hebben. Vasthouden en knuffelen..

Samen met Jin doen we dat dus hele dagen..

Ben bont en blauw vanonderen. Mijn BI is erger dan ooit tevoren, pijn is erger dan voor de bevalling. Vocht is meer dan voor de bevalling. Maar heb meer bewegingsruimte omdat onze binkie eruit is..

Hoop echt dat dit snel wegtrekt.

Effe snel ons verhaal...ga nu weer verder met mijn mannetjes...Onze grote boef heeft t wel moeilijk, dus die heeft extra aandacht nodig....

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Woow! Wat een spannende en snelle bevalling!!

Geweldig om te lezen!:)

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje... is dus ook nog niet echt een super bevalling geweest. Vooral als de hartslag niet te horen is, lag dan eerst wel aan de pc maar goed dan schrik je toch behoorlijk lijkt me. Al met al is het vrij snel gegaan! Lieverd geniet heerlijk van het kleine mannetje en natuurlijk ook van Jin. Hoop dat de pijn, vocht en BI ook snel verdwijnen en dat je weer een beetje de oude word.
    DIkke knuffel meis en ben trots op je, je hebt toch een vrije moeilijke lange weg achter de rug. Wij zijn aan het aftellen tot de datum van de geplande keizersende!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat een spannende bevalling zeg! Wat goed van jou en T. Dat jullie t op eigen kracht toch nog hebben gedaan en t grote genieten begonnen is.
    Wel balen dat alles toch nog erger geworden is :(. Hoop dat t gauw weg trekt. Laat jr maar goed verwennen door de kraam en lekker veel knuffelen met je mannen. Liefde is het beste medicijn!

Leuk he een weeen storm en persdrang. Hier ook last van gehad, in mn been buik en rug. Gelukkig heb ik t kunnen handelen zonder medicijnen. En persen heerlijk is dat he ?

Hoe voelde jij je naar je pijnpomp ? Was je niet ontzettend misselijk ?
    En hoe doet de kleine het verder ? Gaat de borst goed ?

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Spannende bevalling, maar je hebt het geflikt meid! Geniet ervan! dikke knuffel! xx

17. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    zo dat is nogal een verhaal is nog aardig spannend geweest zeg.. maar super dat je het zo snel hebt gedaan joh!
    wel ontzettend balen om te lezen dat je BI nog erger is en je nog meer vocht vasthoud nu.. hopelijk plas je al dat vocht er de komende dagen nog uit.. en trekt die vreselijke BI snel weg!
    geniet ervan en thanks voor de update was erg benieuwd!

18. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Da's een heftig verhaal zeg! Ben wel benieuwd hoeveel hij weegt en hoe groot hij is aangezien je suikers..

19. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Zo, wat een heftig verhaal over die vreselijk spannende bevalling.
    Super dat je het zo hebt gedaan, mag je trots op zijn. Hopelijk trekt je BI en dat vocht de komende dagen wat weg, zodat je nog meer kunt genieten van je mannen in huis :)

20. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    wow, wat een verhaal! gelukkig een heel happy end!
    ik had trouwens ook erge bi na mn bevalling, kon mn bed niet eens in of uit! maar na een dag of 3 ging t stukken beter!
    geniet! xxx

Deel Deze Pagina