Een ontsteking.. ik hoop het niet.. heb je koorts? bah.. dat zou er dan ook nog wel bijkomen. (misschien krijg je dan kraamhulp verlenging. nou dan heb je toch mooi langer een leuke! anders nog langer met deze opgescheept..)
Voor J doe ik dat liever niet..die is zo van slag door n broertje, allemaal visite en n vreemde in huis. Zelf ben ik ook niet zo voor vreemden in mijn huisje hihihi..mijn man is lekker thuis die vertroetelt me wel. hoop idd dat die ontsteking niet doorzet ofzo... pff voel me grieperig en pijn in de knip is echt erger. ms ist niks... hihi is goed geen idee of ik vandaag aan t album aanmaken toekom hihi..maar wel snel
Verlos is er bang voor. Ik geef veel meer pijn/last aan dan voorheen en knip stinkt, plus ik voel me ziek worden. dus extra tempen, veel douchen spoelen en luchten op n matje!
Dat maakt niet uit hoor, ze lopen gelukkig niet weg en wij zijn geduldig hihi. Hoop idd dat de onstekingen niet heel erg worden, luister maar goed naar je lichaam en spreek het uit naar wie dan ook... Hoop dat het snel over is... je kunt er behoorlijk beroerd van worden, maar hoop het niet voor je meis!!!!!
ja kan me idd voorstellen ook dat JIn er last van heeft jammer dat je zo'n doos hebt... bah.. wel gelijk aan de bel trekken. ik ben 10 dagen na de bevalling gecurreteerd.. jemig ik werd ziek zieker ziekst. en had in de kraamweek nergens last van. ik had geen baarmoeder ontsteking maar een stukje vlies wat achter was gebleven. t was na de curretage gelijk over gelukkig. sterkte.
Oh Uk... tranen in mn ogen hihihi (hormonster ben k hihi) wat een PRACHTIGE mannen!! Jullie wereldwonders, geweldig!! *hartjes smiley*
He uk gefeliciteerd meid met je mooie wonder. Wat een bevalling he, en wat fout van de artsen dat het apparaat het niet deed, Ik herken het angst gevoel wel, bij mij viel de stroom op het apparaat uit was ook even paniek. He die kraam ik zou gewoon even bellen, dat je graag een andere wilt hebben hoor, gewoon dat de klik er niet is. Ik heb je ook toegevoegd want wil ook wel jullie mooie wondertjes zien Xxxxxx
nee ik was er ook niet blij mee.. kwam s'avonds om 11 uur met een chagerijnige bakkes in t zh dat t verplegend personeel gelijk zei... zo.. die heeft er zin in... NEE~!! niet echt nee.. ik dacht zelf aah baarmoeder ontsteking kuurtje en klaar.. toen de verlos kwam.. en ik hoorde haar aan de telefoon baalde ik al.. want dacht shit.. dit is niet kuurtje klaar.... Volgende dag aan ab infuus gelegd en mocht na 3 dg naar huis.. verder waren ze super lief in t zh hoor. maar alles in de kraamweek liep voorspoedig vanaf dag 5 werd ik wel wat moeier maar dacht dat t te druk was geweest. en ik zwaai de kraam uit en kreeg me toch partij pijne buik. (alsof t koppie stond!) dacht ik heb obstipatie.. snachts nog onder de douche geprobeerd met warme kraan.. maar kwam niks.. druk dat ik had en ineens super zwart bloedverlies.. terwijl ik bijna niks meer verloor.. toen ik de volgende dag s'avonds naar bed ging en wakker werd met t gevoel van koorts heb ik de vk gebeld.
Wat een bevalling uk en wat een stomme fout. hopelijk valt het mee en heb je geen ontsteking. En als de kraamhulp je niet bevalt, gewoon aan de bel trekken hoor , het moet een hele mooie tijd zijn en dat moet je niet laten verpesten door een kraamhulp. Geniet van je mannetjes hoor !!
Wat vervelend dat je geen leuke kraamhulp hebt. En ik hoop dat het qua onsteking meevalt! Lijkt me erg beroerd om down under een ontsteking te hebben. Moet je ook met je bips in soda badjes?
Ben ook wel benieuwd naar je mooie mannen, Uk! En ik zou gewoon een andere kraamverzorgster laten komen...dit is toch ook niks?
Heey Uk!!! Gefeliciteerd! met de geboorte van je zoon geniet er van en goed bijkomen he. Hopen dat je snel minder last van de knip hebt. groetjes Sassie
oh ik ben ook heel benieuwd voeg je toe hopelijk mag ik ze ook zien maar echt zou toch bellen voor die laatste paar dagen een andere kraam hoor, dan maar voor 3 dagen een ander.. ben t wel met de meiden eens das toch niks zon doos? wij hadden een superlieve die kwam wel maar 3 u per dag omdat vriend ook die dagen thuis was, maar als we daar geen klik mee hadden hadi k toch wel gebeld.. jammer dat je met zon doos opgescheept zit in je kraamtijd hoop voor je dat het niet gaat ontsteken hoor, lijkt me allesbehalve prettig brr.. goed in de gaten houden en bellen als je niet vertrouwd!
Jeetje meid, ik lees net je bevallingsverhaal, wat heftig... Ik zou geloof ik ook doodsangsten uitstaan. Gelukkig kunnen jullie nu met z'n viertjes lekker bijkomen. Nu nog hopen dat het verder snel goed komt met de knip, want je hebt de afgelopen maanden meer dan genoeg op je bordje gekregen.