Hier toen ook geen buikpijn,alleen heel veel bloed ineens (vloeien was al bijna over) op dag 10. Stonk niet,ook geen koorts. Maar ook last van vocht idd,maar dat had ik bij de laatste ook (geen curretage).Mijn baarmoeder slonk heeeeeel snel.....te snel dus bleek achteraf. Anders even een echo ter geruststelling......
Bij Eefje zat een hechting te strak.. Kon toen amper zitten.. Totdat ik het een keertje wel deed en.. Uh.. Toen knapte ie.. God wat een opluchting. Ben nu gehecht door een super verloskundige, die deed het echt voorzichtig en had toen amper pijn.. Alleen dat poepen.. Ik ging trouwens ook wel eens zitten op de wc verkleiner van Eef.. Zat er minder druk op hihi..
Nou nou, het zit je ook allemaal niet mee zeg!! Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je dan vol kunt genieten van je mannetjes! Veel beterschap gewenst!
Hmm..ga m nou knijpen..voel me nu weer goed namelijk....... Ha komt vandaag nog op visite, kan ik t meteen vragen.. maar waarom heb ik die vraag? de ontsteking was namelijk duidelijk in de hechtingen, pus enzo... bedoel..komt arts zo, ga ik vragen om n echo hihihi..zal die wel denken..ik wil n echo omdat ik zoveel vocht vasthou?
Lieve meiden ik krijg allemaal vriendschapverzoeken binnen, maar ivm privacy accepteer ik alleen de meiden die actief meegelezen en geschreven hebben, daar heb ik een soortje van band mee.. ..anders had ik de fotos van mijn kids openbaar kunnen zetten... tis nieets persoonlijks, maar puur voor privacy... hoop dat jullie t begrijpen...
Wat heb je nog een pech zeg. Ik had zo voor je gehoopt dat de ellende na de bevalling voorbij was. Die vochtbenen zou ik idd gaan zwachtelen. Misschien kan de vk of ha wat voor je regelen dat er iedere dag iemand van thuiszorg komt om je benen in te zwachtelen.
Wowww dat ziet er inderdaad niet goed uit. Je zult wel plas tabletten krijgen (denk ik) Maar fijn dat je je al beter voelt!
Hoi Ukoldaatje, Ik kom ook weer even spieken hoe het met je gaat. Wat jammer dat je kraamhulp zo onervaren is. Maar goed, nog maar een paar uurtjes dus om daar nog een ander voor te laten komen... had ik denk ik ook niet gedaan. Ik zou inderdaad tegen de huisarts zeggen dat je het niet vertrouwt, je hoeft het toch niet op het vocht vasthouden te gooien. Wat trouwens best nog extreem is als ik die foto van je voet zie! Een echo is toch een kleine moeite als je bedenkt wat er mee voorkomen kan worden! Hopelijk ga je snel herstellen, gelukkig is je kleintje niet verder afgevallen nu. Met hem gaat het blijkbaar goed dus dat is wel heel fijn!
Poeh jeetje Uk je voeten zijn echt veel erger als voor de bevalling. Schrik er gewoon van. Terwijl die van mij toch ook echt dik en opgezwollen zijn van het vocht
dat is wel heel extreem zeg ik zou toch maar even goed overleggen kan me voorstellen dat dit je erg zeer doet je huid staat gewoon extra strak
Lijkt wel of er druppeltjes vocht door de huid heen komt.. Ja de voeten/kuiten en knieen zijn echt erger dan voor de bevalling. Mijn handen en polsen zijn wel al een stuk dunner, kan mijn trouwring alweer aan. T, krijgt vandaag de hielprik en de gehoortest. Hij drinkt nu 70cc (heb gezegd dat ik wilde verhogen omdat hij na de fles nog honger leek te hebben en steeds vroeger kwam ) en helemaal op! Hoop dat dit hem goed doet. Hij is nu 20 gram aangekomen..jippieee... Ha komt vanmiddags met visites langs. Hoop dat ie plastabletten mee neemt voor me. Al zijn het er maar 3 die ik vandaag en morgen kan nemne, kijken of het wat doet. Maar voel me goed, geen last van mijn buik en nu de hechtingen eruit zijn is de pus ook vele malen minder en de stank ook..is het dan niet raar om om een echo te vragen?
Ik dacht dat het na de bevalling per dag af zou nemen, nou het neemt per dag lijkt wel toe...doet echt pijn.
hey dames, Spiek elke keer even bij maar weinig tijd om te reageren. @ Uk heb even je bevallingsverhaal gelezen maar dat was erg heftig zeg. Kan me voorstellen dat je dat even goed een plekje moet geven. Jouw voeten!!! dat lijkt me echt niet helemaal normaal hoor. Even goed door de huisarts laten bekijken. Succes meid!
Pfoeh meid wat een vocht wat erg ! Ben wel blij dat jij jezelf weer goed voelt. Dat doet me goed om te lezen. Fijn dat T aangekomen is. Als T straks nog steeds vaak komt kan je johannesbroodpitmeel er bij doen. Mn meisje kwam voor de borst om de 2 u of minder en dan zat ze ruim een half uur. Geen mama tijd meer dus.. Nu geef ik fles erbij en jbp en ze groeit nu goed en komt niet meer zo snel om de 3u en soms langer als ze lekker slaapt. Maar dat is pas voor later als kleine T veel blijft komen. Vergeet niet dat je deze week met vit D moet beginnen he. Ik doe 10 druppels op een lepeltje voor baby's. En om een echo vragen is niet gek. Ik ga nu ook echt een afspraak maken. Bloeden is 5 dagen weg nu maar pfff buikpijn blijft hrlaas. Gewoon lekker controleren misschien is t niks en misschien is t wel wat.
Ohjee uk! Dat is niet goed hoor, bij mij was het vocht met een week weg(in de hittegolf vorig jaar) en nam het dagelijks af. Hoop dat je wat krijgt van de huisarts. WHAAA JEEEEEEJ wat lees ik, aangekomen! Go Tim! Goedzooo!!!!!!! Volhouden kerel Succes met de hielprik, ik kon die wijkverpleegkundige wel slaan toen.