Oeh johannesbroodpitmeel zou ik niet snel aan beginnen. R. krijgt het ook ivm verborgen reflux en ik heb er zo'n spijt van gehad. Moest alsnog aan de medicatie én hij kan nu niet meer zonder uit een fles drinken. Bovendien blijft het een vorm van bijvoeding. Als hij honger heeft gewoon wat ophogen of wat extra water in zijn flesje doen.
Ja hier is zonder echt geen succes. Ze krijgt eerst borst en dan 120/4 of 150/5 en dan heeft ze nog honger zonder jbp. Ze spuugt ook veel en zonder jbp nog veel meer. Maar met jpb is ze wel tevreden. Ik had ook al geprobeerd 150/6 maar dan kwam ze aks nog om de 2u. Dus dan ben ik alleen bezig met voeden en dat is niet de bedoeling lijkt me haha. Zeg t ook alleen voor als kleine T straks al veel voeding krijgt en dan nog snel komt dat t een uitkomst is. Voor nu is dat nog lang niet aan de orde ! En laten we hopen dat t ook niet nodig is. Maar alle info is welkom lijkt me.
Ik zou het niet raar vinden om een echo te vragen! je kan het toch vragen. stel dat t goed is weet je dat gewoon. als t niet goed is ook. Maar ik vind die benen echt NIET normaal. fijn dat T op 70cc zit. snap ook niet waarom dat ze er nu eventueel moeilijk over zouden doen. zeker met een kindje wat teveel afviel. hij moet toch weer aanzetten en als hij honger heeft. gewoon geven. (met mate en beleid natuurlijk) ik ben erg benieuwd wat de ha zegt meid.. och och..arm lijfje van je!!! ik had bij de laatste ook van die zware benen en dan s'avonds. dan zei ik wel eens tegen mijn moeder. het lijken wel benen alsof ik gewoon 130 kilo weeg!!! zo voelde ik me dan ook. voelde me er zo ongelukkig bij! jouw benen zien er uit alsof je 200 weeg man! echt absurd.. sta zooo versteld.
Nou ha net weg, bloeddruk is gestegen van gem 107/55 naar 150/100, dus krijg bloeddruk verlagers per direct. Kreeg ook weer koorts...
Kan je de vk van het zh niet bellen? die bij je bevalling was?! ik zou toch echt ff wat gaan doen nu. je man is nog 2 weken thuis. je wilt niet aan t eind van die 2 weken pas aan je herstel werken schat!! ooo plz... bel ff verder...
mooi! wordt er iig verder gekeken. er is iets niet goed. maar een echo komt nog niet in hun hoofd op? Ik hoop dat je toch nog de vk belt voor extra info/advies.. beterschap meid..
Verlos net gebeld, die komt morgenochtend langs, mocht ik een bandgevoel krijgen, misselijk worden, hoofdpijn krijgen moet ik direct bellen komt ze direct. Heb nu wel hoofdpijn, voel me licht en draaierig, en gewoon niet fit. Ze denken eerder aan zw verg. dan aan iets in mijn baarmoeder. Maar daar heb je toch geen koorts op? OP zw vergiftiging? Ben nu wel een beetje van slag hoor....wilde graag op mijn gemakje opknappen. Overigens is T geslaagd voor de gehoortest en was het een bikkel bij de hielprik...mijn manneke!
Fijn liefie!!! dat T het zo goed doet! dat is toch al een hele geruststelling.. Het kan zw schaps vergiftiging zijn. maar dat er iets goed mis is is duidelijk. Plz let goed op jezelf. als je ook maar iets voel. gaaaaa naar het zh. ik weet hoe rot het is. ik wilde ook niet en liep het ook te rekken. maar daar ben je dan wel veiliger.
Oh nee uk wat erg dat je dit nu allemaal krijgt.. die voet niet normaal joh kan me helemaal voorstellen dat t pijn doet.. lijkt er idd op dat ze denken aam zw vergiftiging.. er zal iets zijn waardoor vocht toeneemt en bloeddruk stijgt hopen dat ze snel zien wat en je wat geven... dikke knuff meis..
Vreemd dat nu ook je bloeddruk omhoog gaat. Is dan toch iets niet in orde. Fijn dat ze bloed komen prikken. Volgens mij kan je met zw.vergiftiging allerlei symtonen hebben. Hopelijk ga je jezelf niet steeds beroerder voelen. Je hebt al zo'n lange eindweg gegaan. Zou wel heel zuur zijn als je nu ook nog wat mankeert. Hou het maar goed in de gaten hoor Wel fijn dat T aangekomen is. Is nog niet veel maar alle beetjes helpen!
ik dacht alleen de zw-schapsvergifting zich sneller na de bevalling moest openbaren. maar ja. ik heb ook altijd bijzondere dingen dus
hihi ikke ook.. dacht dat dat wel achterwege zou blijven n week na de bevalling... elk geval wordt nu het bloed helemaal ondrzocht, morgen verlos weer langs, en dan kijken we verder. begin nu in elk geval met bloeddruktabletten.
hij is in elk geval niet afgevallen ben vanmorgen verhoogd naar 60cc en vanavond gaann we naar 70cc. Hij heeft nog honger na t eten en komt al na 2 a 2,5 uur.
ik krijg kippevel van je berichtjes wat geniet jij!! heerlijk je bent een topmama! die goed kijkt naar wat haar kleine boefjes nodig hebben. nu nog een top FIT mama! bel je wel t zh als je je slechter gaat voelen? Moet heel eerlijk zeggen dat ik me ook zo beroerd voelde. Ik had in het zh 3 AB via het infuus gehad. en had verwacht dat ik me gauw beter voelde met zo'n ab al (dat moest voor ik gecurreteerd mocht worden moest ik er 3 binnen hebben.) maar ik voelde me in de 2 uur voor de curretage zieker en zieker worden. had echt verwacht mega beroerd uit de narcose te komen maar dat was niet zo voelde me kiplekker! en was gewoon compleet high hahahahah
Jemig meid ik schrik echt van de foto van je voet zeg! Ben benieuwd wat er uit het bloed prikken komt. Krijg je morgen de uitslag? Super dat je kleine manneke is aangekomen! Hoop echt voor je dat t gauw beter mag gaan. Je hebt meer dan genoeg op je bordje gehad nu! Liefs