tjonge jongen. alsof t zo moeilijk is even te kijken... ik hoop dat je gewoon opknap en dat het klaar is! en niet dat er straks toch nog wat is. fijn dat je thuis bent en het geen zw-schapsvergiftiging is. echt nu alleen nog maar goed nieuws hoor!
Fijn om te horen Uk! Hopelijk gaat het steeds wat beter en ben je snel weer de oude. Heb je plastabletten gekregen voor het vocht of moet het echt vanzelf verdwijnen?
Goed zo, hoop dat je het vocht ook snel kwijt bent en je helemaal tip top fit voelt!! Dat verdien je zo! Genieten samen met al je mannen nu ze alle drie thuis zijn!
Jeetje Uk, ik lees om de paar dagen even bij maar het heeft je de afgelopen dagen niet bepaald meegezeten las ik. Fijn dat de medicijnen die je hebt aanslaan. Hopelijk ben je nu snel weer de oude. Als iemand dat nu verdiend dan ben jij het wel!
Zijn bloeddrukverlagers en hij zei dat t vocht vasthouden verdwijnt als bloeddruk goed is. Kan alleen wel poosje duren. Ook bewegen werkt vochtafdrijvend dus morgen ga ik de straat es op en af met de boys ) Tips voor buikkrampjes? Ben vannacht van 2 tot 6 en hele middag in de weer met T die krampen heeft..zo zielig!! Ga m zo lekker badderen in de hoop dat t ontspant..
Wij legden onze dochter op dr buikje op onze knie of arm. En ik hd een lauwe pittenzak op dr buik tijdens de fles. Fijn dar het iig onder controle is!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Kwam vlak voor je ging bevallen je topic tegen, en grotendeels doorgelezen. Zag net je vraag over krampjes en wil daar op reageren. Het is wenselijk dat die kleintjes circa 15 minuten over de fles doen, anders kan het te snel gaan en krampjes veroorzaken. Zijn buikje in jouw hand en hoofdje in je elleboog (niet direct na het eten) kan verlichting geven, net als fietsen met de benen. Je hebt verschillende soorten flessen, ik ben fan van dr browns flessen, hier waren de (normale) krampjes direct weg. Uiteraard heb je ook verschillende middeltjes. Bij sommige werkt het goed, anderen totaal niet. Of evt andere voeding. Probeer niet alles tegelijkertijd, wisselingen veroorzaken vaak krampjes. Succes! Hopelijk krijg je snel wat meer nachtrust.
Hier nog een stille meelezer, maar moet toch even kwijt dat ik heel veel bewondering voor je heb ukoldaatje! Je hebt echt een heel heftige kraamweek, maar ik hoor je er gewoon nergens over klagen. Als ik je over je 2 jongens hoor praten, lees ik alleen maar heel veel liefde en trots en een genietende mama, super knap van je! Je 2 prachtige kindjes hadden zich geen beter gezin kunnen bedenken om in terecht te komen En natuurlijk nog van harte geleficiteerd met de geboorte van Tim!
Hier ook een infacol fan. Niet te lang gebruiken (langer dan 3 weken ervaring is dat het dan averechts werkt) ik hoop dat het vocht gauw verdwijnt meid.
Heeft bij mij een maand en 4 verschillende medicijnen geduurt voordat mijn bloeddruk weer goed was.. Let wel even op dat nu je onderdruk minder belangrijk wordt, juist je bovendruk kan nu schade veroorzaken.. Maar ik zat natuurlijk vanaf week 32 al te hannesen met mijn bloeddruk.. Hier ook infacol gebruikt en veel buik massages gegeven, op buikje laten liggen, rustig laten drinken, ander flesje/speen proberen. Het wordt echt wel minder hoor meis, hier ook.. Al heeft Fiene er nu soms ook nog last van als ze weer als een bezetene haar fles leegdrinkt..
mijn bloeddruk was ook na de 2de pas met een mnd of 4 normaal. die schoot weer omhoog na de bevalling en bleef ook ligt verhoogd tot ongeveer 4mnd na de bevalling. (niet verhoogd as in medisch maar wel meer dan ik gewend was)
Ohjee, krampjes. Zielig he? Huid op huid kan goed helpen, lekker warm met zijn buikje op jou buik. Ook hoor ik hele goede verhalen over bronwater heb je dit al geprobeert?? Hoop dat jou vocht ook snel minder wordt.