Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh en hier hielp de osteopaat ook aardig maar ik vond het wel eng.. Je hoort zulke nare verhalen!

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gemak is je niet gegunt he Uk???
    Trouwens.. Gefeliciteerd met je zoon Tim!! Ik heb er vast overheen gelezen... maar hoe zwaar was hij nu bij de bevalling?

Hier was het een kind van 3995.. een flinke jongeman dus....

Ook naar dat hij in het begin zo is afgevallen!!

Hier werkt het beste tegen krampjes... op de buik (met het hoofd op het hart) liggen van papa of mama.. en dan rustig (ongeveer het tempo van je hartslag) op de billen kloppen....

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heeey Gekko hoe is t met jou??

T was met 38.1 weken geboren met 3760 gram, afgevallen tot 3480..

Nu weet ik t niet, kh is weg.

Mensen... t wonder is geschied...ik heb MELK..het loopt er opene zo uit....

T krijgt 8 keer 90cc kv, hoe kan ik t beste de bv herintroduceren??? Advies is welkom.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hey uk, je kan de borsrt geven en als T honger houdt de fles na..dat is hoe ik t doe. Eerst borst en daarna fles. Ook op advies van t cb, maar deed dat dus al.
    Hopelijk helpt jouw melk ook tegen de krampjes.

Ben blij dat je je alweer wat beter voelt ! Hoop dat t elke dag beter en beter gaat. Je doet het in ieder geval goed !

Hier mag ik vrijdag bij de gyn terecht, bloed is nu 1 week weg maar de buikpijn pfff.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat een leuk nieuws!!
    Succes Uk!!! :)

6. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ukoldaatje, nog gefeliciteerd met Tim. Als je de bv wil herintroduceren zou ik zeker elke 2 uur aanleggen en dan als hij beide borsten heeft gedronken eventueel nog flesje nageven. Niet te lang doen anders heb je kans dat de melkproductie niet voldoende wordt voor zijn behoefte. Als het er echt uitstroomt heb je kans dat hij snel genoeg heeft aan alleen bv. Op borstvoeding.com en op het borstvoedingsforum.nl kan je ook heel veel informatie en op het forum ook veel bv-mama's vinden die je ook van tips kunnen voorzien. Succes, hopelijk lukt het om de bv goed op gang te krijgen.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ikdus, er is toch geen weefsel achtergebleven bij jou? Ivm die buikpijn? heb je geen koorts?

Hier vannacht weer wel koorts en vandaag weer weg.

Oh meiden ikheb net voor het eerst mijn kraambezoek t vast laten houden ..heb er zo n spijt van.....vorige week hield ik dat af, nog zo klein..en nu dacht ik, kom wees een grote meid....

Maar de visite hield m niet eventjes vast, maar dik een uur..........

Ik kan het niet hoor...ik wil m niet meer aan de visite geven. Alleen nog maar aan onze familie.....

Opas en omas ooms en tantes, verder niet.

Blijf van mijn ventje af!!

Erg he?! Ik ben er gewoon door van slag...bah!

T is flesjes tijd zo, ga m eerst aanleggen..hihihihihihihihi..zo spannend.....

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend Uk ! Schrik niet als je buikpijn krijgt. Ik heb t nooit gehad maar heb mensen horen zeggen dat ze t voelen in hun baarmoeder.
    Onthoud goed welke borst je als laatst geeft, want daar moet je dan weer mee beginnen straks (volgens de 2 kraamhulp dir ik heb gehad).
    Als T in slaap valt kan je hem tussen de borst wisselen even verschonen en vergeet niet met je vinger los te maken vanwege vacuum he.

Ja ik vind t ook niet leuk om mn meisje in een anders arm te zien ook niet bij fam. Maar ik doe t wel, ze moet niet eenkennig worden. Vooral niet als ze straks naar hrt kdv gaat.

Nee heb geen koorts, maar volgens mij is mn baarmoeder nog steeds niet helemaal gezakt. Ik zie t wel, gaat wel over voor ik een jochie word haha

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk Uk er is melk!! Super!!

Niet zo raar denk ik dat je er moeite mee hebt.. het is zo'n gevecht geweest voor hij er was...

Hier geef ik de kleine makkelijk uit handen.. (al ligt het er wel aan welke handen hoor...)
    Kereltje is heel makkelijk en slaapt eigenlijk overal doorheen...

Jij was dus ook geknipt? Ik had ook een ontstoken knip en moest van de kraam in een biotex groen badje zitten.... dat heeft wel geholpen bij mij...

Zo snel jou bevalling ging... zo lang heb ik erover gedaan... Ik heb trouwens geen pijnstilling genomen... had over de bijwerkingen gehoord en ik had liever pijn dan dat ik de kans kreeg op een bijwerking...

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    je moet kijken wat je wilt. ik zou als ik jou was eventueel advies inwinnen bij een deskundige.
    maar allereerst zou ik aanleggen aanleggen aanleggen. normaal heb je met dag 10 een regeldag. nu begin je net. dus ik zou proberen dat wat je eventueel nog aan fles bijgeeft na de borst iig ook proberen te kolven. (half uur na voeden of zo) en zo door blijven gaan. en dan op bepaald moment geen fles melk meer geven maar de gekolfde melk geven.
    zo opbouwen. en vooral je gevoel volgen.

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Gekko: in de auto op weg naar het ziekenhuis las ik de bijwerkingen van de pijnstilling, ik zeg nog: zo, dat doen we dus niet he, geen pijnstilling...al die bijwerkingen..

Maar ik kwam in een weeenstorm terecht niet met gelijk persdrang die ik weg moest puffen.

Had om volgens mij 10.00 4 cm ontsluiting en om kwart voor 2 mocht k mee gaan persen, dus in 2 uur 6cm ontsluiting gekregen. Was niet te houden zonder pompje.

Maar al gelijk vanaf 10.00 persdrang..en dat was gewoon vreselijk. Het hoofdje zat zo diep in het bekken te drukken dat hij ook geboren is met een flinke bobbel op zijn hoofdje. Alsof hij met een vaccuum geboren is.

Ik mocht om 13.45 gaan persen en om 13.58 is hij geboren.......

Ikdus: ik ben begonnen met BV, en heb idd vreselijk buikpijn gekregen bij elke slok die hij nam...pff......je voelde gewoon die krampen door heel je buik heen trekken. Was niet lekker. Voel ik nu niet, bm is al een eind terug in mijn buik, niet meer voelbaar.

Gisteravond had ik toch een genant ongelukje..ik kon mijn ontlasting niet ophouden en ik was boven, wij hebben daar geen toilet, kon nog net in de badkamer komen, heb daar alles onder gepoept, met T in mijn armen...KOn wel janken van schaamte zeg... Wat een ravage..

Darmen zijn van slag..gebruik nu medicijnen denk dat ze daar aan moeten wennen.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oohh die persdrang zonder te mogen persen brrr had het vanaf 12 u en om 16:30 mocht ik eindelijk persen jaja lekker zo een wissel tussen door. Om 17.49 was ze er, ook met een punt hoofd ze heeft ook lang in t geboorte kanaal gezeten. Wil niet weten hoe dat eruit zag alsof ik schaamhaar van binnen had denk ik want dr haar was zo een 5/6 cm lang of langer haha. Hoe heeft je man t persen enzo eevaren ? Mn vriend had verwacht t niet te overleven vooral niet toen ze met dr hand erin zat tijdens t persen arm ding.

Hoe ging de bv ? Goed gedronken ?

En niet schamen omdat poepen joh ! Wel goed je bekkenbodemspier trainen he !

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Uk als je die krampen blijf voelen bij elke slok. bel dan toch ff de verlos of zo. en zeg dan dat je buikpijn hebt en nog koorts (tenminste als die op en af blijft gaan) laat dan toch even een echo maken...

maar hee!! super dat hij drinkt!!

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    nee hihi dat was de dag toen hij geboren was, nu voel ik dat niet meer hoor ;) gelukkig..

..vandaag gelukkig veel poep en boertjes..weinig krampjes...#houdenzo#

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heerlijk als je dan eindelijk mee mag persen he? Dat vond ik zo n zaligheid, eindelijk wat doen.

Man moest mn voet op zn heup houden en gyn liet m alles ook zien, en legde hem alles uit hahahahahahaha en hij kan helemaal niet tegen bloed...nu dus wel...knip en al bekeken.

Ik heb ook vreselijk gepoept tijdens de bevalling, volgens mij zo hard geperst dat daarom mijn stuit nu helemaal beurs is en knakt bij sommige bewegingen.

Hihi jij dus ook een beeb met een bos haar, hier ook een volle bos haartjes!

Hij begreep bv niet meer, heeft uiteindelijk wel goed aangelegen, wat gedronken, niet veel. Hij ging bijna feesten bij zijn flesje. Blijf t zo doen elke druppel bv is er eentje.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa persen was heerlijk alleen mn weeen werden te zwak haha. Zat daarvoor ook un een weeenstorm met buik,been en rug weeen. Dus pompje ging lager. Achja heb de bevalling als prettig ervaren. Wat erg voor je man dat hij zo alles heeft mosten zien hihi. Vriendlief stond bij mn hoofd en tilde mn hoofd op tijdens t persen. Maar hij zag ook alles dus, vooral t haar uit mn doos. Jij wel gepoept dus. Ik niet, terwijl t 3 of 4 dagen ervoor voor t laatst was !

Hier echt een enorme bos (heb foto's geplaatst in mn album denk ik)

Jammer dat T niet veel gedronken heeft, maar inderdaad elke drupprl is 1 en wie weet went hij weer straks. En zoniet, je hebt je best gedaan !

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zeg ik net een week niet te bloeden, ben ik alweer ongesteld. Is niet meer normaal dit.

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Shit zeg, das balen, wat is dat toch? vrijdag moet je he?

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja gelukkig wel, ben nu wel blij dat ik snel terecht kan, vanmiddag dacht ik nog ach over 2 weken kan ik vast terecht lekker boeiend, maar nu pfff.
    Ben nu bloedmoe hoor hahaha.

Ben wel benieuwd naar nieuwe fotos van T ! Begint J al beter te wennen ? Is ook zo een knap ventje met zijn stoere kapsel :D

20. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Uk: loopt het nu wel met de bortsvoeding? Hoe gaat het met het vocht? Heb niet alles bijgelezen.

Deel Deze Pagina