oh zo herkenbaar, als ik zag dat iemand de fles niet goed vasthield en er teveel lucht bij kwam dan jeukten mijn handen ook om dochter te pakken en het zelf te doen maar durfde dan vaak niks te zeggen. en naderhand had ik zoiets van nee doen we dus niet meer.. ik was ook zo van doe het liever zelf dan kan ik het niemand kwalijk nemen als het te snel gaat dochter dronk sowieso nogal snel nl en als je daar niet zelf rekening mee hield ging dat vaak weer een groot deel eruit en zou er met je man over praten dat je het moeilijk vind t los te laten maar het wel heel fijn zou vinden als hij een voeding overneemt zodat je even bij kunt tanken, je hebt zoveel meegemaakt, en nu na de bevalling weer, kijk aub uit dat je niet over je eigen grenzen gaat meid.. ik was echt depressief gewordne na de bevalling ook omdat ik zei het is te druk zoveel bezoek en steeds onrustig kind als ze weer van hand tot hand ging (vriend vond dat het erbij hoorde daar heb ik van geleerd nu) en heb dat te lang door laten gaan waardoor ik zelf helemaal gestressed rondliep en depressief raakte.. als je je ergens niet prettig bij voelt praat er aub over en geef het aan bij hem zodat hij je kan helpen.. dat was mijn fout ik werd boos door mn hormonen kon ik niet rustig zeggen schat luister het is ECHT even teveel voor me ik wil wat rust.. nu weet ik dat ik dat wel gweoon moet doen en hij daar ook rekening mee zal houden...
Huisarts was net hier. Krijg naast mijn bloeddruk tabletten (was weer hoger 140/90) nu ook plastabletten. Hij heeft Tim nagekeken en alles was in orde!! Heeft gezegd dat ik om kan hogen naar 100cc en ik hoef hem snachts niet perse wakker te maken meer voor een voeding. Kan m ook naar 6 keer 120cc doen ipv 8 keer 100cc. Zou dat een optie zijn?
Als Tim dat kan, mijn dochter had echt die 8 drinkmomenten nodig, ivm zuigbehoefte. Dr flessen waren binnen 10 min leeg! Enne gewoon proberen he, volg je gevoel en je kindje! Fijn dat je plastabletten krijgt. Loslaten is erg moeilijk idd. Ik weet nog dat ik tijdens de bevalling moest huilen, omdat ik dacht: dit is gewoon het eerste loslaat moment, nu moet ik de baby gaan delen... Inmiddels gaat het wel goed, maar mijn handen jeukten ook wanneer bezoek dr 'verkeerd' vasthield oid. Geef je grenzen aan en zorg dat je geen spijt krijgt achteraf.
"Even" niet mee kunnen lezen vanwege vakantie en verbouwing thuis, en natuurlijk hét grote moment gemist Gelukkig is het ook zonder mij goed gegaan Alsnog: Gefeliciteerd!!! Wat een heftige bevalling is dat geweest zeg; het gaat allemaal niet vanzelf he bij jou? Heb je het al wel een beetje een plekje kunnen geven? Hoe gaat het nu met je jongens? (Dat niet los kunnenj laten is trouwens heel herkenbaar hoor; heb het soms nog )
Je kan t proberen ja, wie weet krijgt hij t op en laat hij er 4u tussen, meer rust voor jou. En gelukkig mag je toch je ventje de nacht door laten slapen. Met 120 lukt t misschien wel ja. En toch proberen los te laten wat betreft je man. Het is sowieso belangrijk dat hij ook tijd krijgt met T. Dan kan jij of rusten of ff zitten met J. Want het is toch een aanslag als T. Om de 3u komt of sneller.. Geen tijd voor jezelf geen tijd voor J en geen tijd voor je man. Je kan gewoon uitleggen hoe t moet en misschien zal t een paar keer niet naar wens gaan, maar hij moet T ook leren kennen. Succes t komt echt wel goed !
Hij durft t ook niet. Als hij bezig is, dan krijg ik m halfverwege terug omdat hij t niet meer ziet zitten..hij vind het gewoon allemaal nog zo klein en pieterpeuterig. T is t ook natuurlijk. Moet t loslaten. Ik geef T nu gewoon nog gewoon wanneer hij komt, en hij komt om de 3 uur. Ga om2300 die 120 cc proberen, als er dan 4 uur of 4,5 uur tussen kan zitten dan kan ik even slapenn.
Even wat anders, Ik schreef een paar weken terug over die wrat in mijn keel die vorig jaar weggehaald is. Deze is teruggekomen en groter. Dat schijnt onder invloed van zw hormonen te gebeuren, dan groeien die dingen harder. Nou mocht ik dat dus tijdens de zw niet weg laten halen. Heb vandaag de verwijsbrief voor kno gehad. Daarin staat dat onder invloed van hormonen die wrat terug is, graag deze keer grondig verwijderen, en dat ha wil weten of het een wrat is of hpv.... Ga ik googlen......hpv is gewoon een soa, die kanker kan veroorzaken, bmhalskanker, maar ook keelkanker. Nou heb ik al een tijdje een vervelend gevoel erover.. Zit me zo hoog..................... Maak me zo ongerust!!
Oh ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar ongerust over maakt. Kan je er helemaal niet bij hebben nu. Met al die hormonen in je lijf. Probeer snel en afspraak te maken. Dan heb je zekerheid. De kans dat het niks is is natuurlijk het grootst. Wat betreft die fles geven. Ik jan er ook echt niet bij zien, nog steeds niet. Man gaat dan naar beneden of doet het als ik niet thuis ben. Maar je hebt nog tijd genoeg om daar samen een weg in te vinden. wat betreft om de 4 uur, je kan eerst proberen te rekken naar 3,5 uur. Maar je ventje is nog jong, dus mag best om de 3 uur. Gewoon proberen waar hij ervan vindt. Succes met alles.
Brrrr, krijg je de kriebels van zeg. Hoop dat t gewoon een wrat is zeg, sjeetje! Hier naar de gyn geweest en sinds t roeren alleen maar meer buikpijn pfff. Mn vleesboom gelukkig geslonken maar niet weg . Bloeden kan komen door de cerazette maar ook door de vleesboom. Als t over paar weken niet beter is moet ik terug voor een water echo ofzo ? En dan misschien verdere stappen. Ik baal zo ! Mijn moeder had dit ook. Ik ben pas 24 straks moet mijn baarmoeder net als mn moeder op jonge leeftijd eruit Ben benieuwd hoe je nacht gaat hopelijk kan je beetje bij tanken en volg vooral je gevoel.
Dat loslaten ken ik maar al te goed hoor Zelfs nu heb k t soms wel eens vriendlief ziet de kleine maar 3 uurtjes op een dag hooguit dus ja met sommige dingen ben ij wat handiger haha Maar bekijk het van de andere kant.. Iedereen doet het op zn eigen manier.. En het is even vogelen maar de goede manier voor jou is misschien anders als die van je man.. Laat het hem ook doen het is ook heel belangrijk voor je man en T om lekker met elkaar bezig te zijn.. En je kan je man best tips gevenOals even paar leer laten boeren tussendoor en aangven wanneer ie dat misschien het beste kan doen zodat hij het ook leert.. Maar stress niet als het bv een minuut te laat is naar jou zin.. Het is voor je man net zo nieuw als voor jou
Snel een afspraak maken inderdaad. Je zo druk maken is ook niet goed, en niet te veel doen op wat er op het internet staat das echt helemaal niet goed! Wat de flessen betreft. Ik ben denk ik de enige die zegt dat ik het nog niet zo proberen. Sowieso zou ik beeb nog wakker maken bij 6 uur er tussen. Ivm de bloedsuikerspiegel. Ik heb sowieso de eerste 3 weken er niet langer dan 6 uur er tussen gelaten (maar nu had ik wel 2 kleintjes hoor 2895 en 2570) Zolang hij nog om de 3 uur komt zou ik het om de 3 uur laten.
Ik zou idd zo snel mogelijk een afspraak maken en voorlopig uitgaan van het beste en je niet gek laten maken door horor verhalen op internet. Ik denk dat je ha het erop gezet heeft om iets uit te laten sluiten. Sterkte. Het is wel een rot periode om dit nu te moeten laten onderzoeken omdat je al last hebt van stuiterende hormonsters in je lijf.
Heb gekeken op keelkanker, maar die dingen herken ik totaal niet. Tis puur n wrat oid die ik weg wil slikken. Ben gaan lezen wat hpv is en das dom! Ben zo ongerust nu. Morgen direct n afspraak maken.... ..beheeerst nu alles...kan niet meer genieten....
Probeer je te bedenken dat je er NU niks aan kunt doen, en toch van je ventje te genieten hoor. Ze worden zo snel groot! Sterkte meid.
Ben ook oververmoeid, kraamtranen en hormonen ws waardoor ik zo ermee bezig ben...en er zo mee bezig ben. Paar weken geleden heeft ha gekeken en die maakte zich totaal geen zorgen, en zei dat we er niks mee gingen doen voordat ik bevallen was. Als t iets engs was geweest had ie me toen vast al doorverwezen? Man oefent inmiddels met flesjes geven, vaak krijg ik hem halfverwege terug omdat ie in slaap valt en man m niet verder aan t drinken krijgt. Geef m nog altijd 8 flessen van 100cc inc voeding, en een half schepje jhbpm om voeding iets in te dikken tegen schrokken en daardoor lucht inslikken.. Hij komt gewoon om de 3 uur, snachts komt ie 1keer om 4 uur. Hij komt zelf.