Hier ook niet zo lekker van de warmte.. Verder ff een zwaai, nog ff wat drinken me mn mannetje en dan tukken. Succes!
Lief he! Oh en het is nog zo kort geleden en zo snel alweer onze kleine dame.. Spannend hoor! Komt nu echt dichtbij!!! Vind het heel stiekem wel knetterzwaar vamdaag met al mn klachten en die hitte, normaal geen last van maar vandaag, pfoew!!!! Oww weet je wat heel lekker is bij plakkkkkkkindjes op je buik? Een hydrofielluier ertussen, dus op jou blote huid. Dan kan de kleine zijn hoofdje/armpjes daar op kwijt en plak je niet aan elkaar vast
hihihih de tip vd dag......hydro luiers naar beneden gehaald :-D Nou nou ga ik net even naar de winkel om een parasolletje voor de wagen, komt er een oude vrouw; ' oh das nog maar een kleintje, mag die al wel naar buiten', ikke; jahoor dat mag, dach ermee klaar te zijn en gaat ze doorzeuren dat dat vroeger echt niet mocht veeeeeels te klein nog........blablabla... Even later is T het zat en gaat jammeren, omt er een vrouw in mijn wagen kijken, om het parasolletje heen want die had ik direct bevestigd, moet moeite doen te kijken, ik kijk haar aan en ze loopt weg........aaaggghhhhhhrrrrr.. ...zo asociaal...je mag best kijken, maar zeg dan ook wat......
Werkt goed he! Lang leve de hydroluiers, die dingen zijn echt overal goed voor Ohhhhhhh die bemoei mensen die met hun vieze vingers in je kinderwagen willen zitten. Heb nu een Phil&Teds voor de kleine meid, blijven ze er wel vanaf(is iig minder makkelijk kijken) en uit de buurt.. Ik kon daar vreselijk slecht tegen, dat gehijg boven mijn kind Misschien heel onaardig maar ik weet niet waar die mensen geweest zijn met hun vingers, ik wil dat echt niet in de buurt hebben. En idd, zeg dan ook wat! Niet wat je allemaal anders moet doen en wat er wel niet verkeerd is tegenwoordig, maar gewoon iets aardigs. Ben je druk geweest vandaag??? Ik wil je niet bang maken maar ik had een scheur bij R. (zonder hechtingen maar ik vind het lelijk genezen, t is nogsteeds een scheur maar wel geheeld) en als ik te druk ben, een "gezellige" avond heb met manlief, te lang fiets etc. doet het nogsteeds zeer. Nu lastig meten natuurlijk met de zwangerschap, zal wel wat erger zijn weer door de druk die er nu op staat. Maar man die steken Is niet heel fijn.. Dus dat kan ook bij vlagen zeer blijven doen..
Ik hooooooop dat uk lekker aan het genieten is van haar mooie gezinnetje!!! Met al dat moois om je heen heb je natuurlijk ook helemaal geen zin in ZP
en vooral geen tijd meer Kleine man is savonds en snachts in de weer met fikse krampen. Dus ben de avonden en nachten erg druk. Smorgens eer ik ze gewassen 'gevoederd' en aangekleed heb is t alweer lunchtijd.. Smiddags tukte ik met de jongste mee want man had nog vakantie. .die moet morgen weer gaan werken..poeh zal wennen zijn.
He wat balen dat T nu toch weer krampjes heeft. Helaas hoort het erbij . Hoop dat t gauw weer overgaat ! Vandaag dus alleen met je mannen, dat zal zeker wennen zijn. Hopelijk verloopt het tot nu toe nog goed. Hoe gaat het verder met jou ? Je vocht, suikers, knip en angsten van wrat ?
Krampjes zijn heel vervelend... en de middelen voor troost zijn zo minimaal... en zo'n kleintje heeft zo'n pijn.... Ik denk dat ik de krampjes nu zo'n beetje onder controle heb..... maar vorige week waren de krampjes zo erg dat de hemel open scheurde iedere keer dat Aidan huilde... de ene kat schrok zo erg dat hij de verf van de trap heeft gekrast tijdens zijn vlucht.. de andere is van pure stress gaan spugen... Hoe gaat het bij jou nu? Loopt alles een beetje?
Ach jeetje, arme Aiden! Pff..erg he als ze zulke krampen hebben..je kan er gewoon niets mee. Het enige wat hem tot nu toe, of nog, kalmeert, is als ik uit pure wanhoop op bed ga liggen met T en hem dan over zijn buikje masseer en zijn beentjes omhoog duw. Als ik dat op de bank doe werkt het op een of andere manier niet. Moet echt de rust en afzondering zoeken. Dan valt hij tussen de krampen in slaap. Is hij even ontspannen, en dan masseer ik zijn buikje. Tijdens een kramp is de buik zo hard dat masseren gewoon niet helpt. Je zou gewoon mee gaan huilen. Soms heeft hij zo n kramp die zolang duurt dat hij echt zo vreselijk verdrietig huilt, dat zijn stem gewoon schor wordt....Vind dat zo erg.. Ik tel de weken af, ze zeggen dat het vanaf 6 weken minder zal worden..pff...hoop k echt op. Zo frappant dat het ook alleen savonds is he. Na de voeding van een uurtje of 1800 begint de ellende, tot een uur of 2300. Hij drinkt nu 120ml. De ene keer 90, de andere keer 120. Vannacht voor het eerst 5 uur achtereen geslapen voordat hij voor een voeding kwam ..woooww...dan schrik ik en voel me gewoon schuldig dat hij zo lang zonder voeding zit. Maar het mag he, zolang er tussen?
Oh wat zielig zeg!! Heb je een draagzak/doek? Weetje wat bij R. ook hielp, bedacht ik me zojuist, hem op mijn borst leggen met een arm om hem heen en de andere zo onder hem dat zijn beentjes echt in de kikkerhouding zaten, op de een of andere manier kon de kramp er dan niet echt door ofzo. Heb heel wat uren met hem op die manier op mijn borst gezeten. Zo lang slapen mag! Geniet er maar van hoor, dit heeft bij R. tot hij 11 maanden was geduurt(nu snapt hij het doorslapen gelukkig wel!!).
Ja is effe wennen alleen. Gaat op zich goed, maar ik mis mijn middag tukkie en dat voel ik behoorlijk moet ik zeggen. Ben er beroerd van. VOcht is minder, maar nog vollop aanwezig, nog altijd aan de plastabletten en de bloeddrukverlagers. Suiker schommelt nog, maar ik kom niet meer boven de 8. Dus denk dat ik de goede kant op ga. Knip doet pijn en stinkt. Maar ik voel me weer te beschaamt om met mijn knip naar de ha te gaan. Rondom de bevalling kon niets me schelen, was ik mijn gene wel kwijt, maar das weer terug Dus ik ben weer alleen aan het plassen onder de douche. Die wrat in mijn keel: Ondanks dat ha zei dat het niets engs is volgens hem is het voor mij een heel eigen leven gaan leiden. Ik google niet anders dan op keelkanker, en schrik me dan kapot.....(heb niets van die symptomen hoor, maar die ga ik me dan inbeelden..)..ben er gewoon helemaal depressief van. Had alleen last van dat dat ding in de weg hangt, naast mijn huig, en iets kleiner dan een huig is het , je wil dat wegslikken en je voelt het bewegen als je ademt. Ik gelezen bij keelkanker: keelpijn (heb ik nooit, krijg ik opene keelpijn nu ik het gelezen heb), oorpijn (heb ik never nooit, maar nu krijg ik oorpijn), afvallen (haha t enige waarom ik afval is dat ik weer beweeg en de kleine er uit is), hese stem (en tuurlijk nu denk ik telkens dat ik hees ben), enz enz enz.... Ik maak mezelf helemaal gek. Zie mezelf al overlijden en mijn kinderen niet opgroeien... Zit mezelf wijs te maken dat het een voorgevoel is.... Denk dat het eerder, oververmoeidheid is, icm hormonen/kraamtranen dat ik zo in paniek raak. Morgenochtend om 900 mag ik bij de kno komen. Had speciaal de ha nog gevraagd of hij dacht dat het ernstig was, dat ik mezelf helemaal gek maak, en hij stelde me gerust, voor precies 2 minuten..daarna draaide ik weer door. Durf het met niemand te bespreken mijn angsten en daardoor weegt het ws oo kzo zwaar. Morgen dus voor het eerst zonder J en T op pad.......wilde ze meenemen, maar mijn ma vond het geen goed idee dat ik met ze naar de kno ga. Ms wel slim. J daar de boel op stelten zetten als het te lang duurt, T honger en huilen, ofzo..
Die "wrat"in je keel klinkt meer als een poliep. Poliepen groeien vaak weer aan wanneer ze zijn verwijderd. Succes bij de KNO en probeer jezelf niet helemaal gek te maken.Is lastig met al die hormonen maar je maakt het alleen voor jezelf zo ontzettend moeilijk. Succes.
Mijn schoonvader had rond de geboorte van mijn dochter keelkanker en die was zo schor dat hij niet meer kon praten. En dan bedoel ik echt geen woord. Hij is trouwens helemaal genezen maar dit even om jou hopelijk gerust te stellen.
Oh uk hoe was het vandaag? Wat naar, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb daar ook een handje van Maar ik durf het sinds kort wel te uiten en manlief is gelukkig een hele fijne geduldige man die mij heel goed met twee voetjes op de vloer kan zetten. (ranzig verhaal hoor) laatst had ik wat bloed na mijn ontlastig van een geknapte aambei(denk ik). Nah ik was compleet over de zeik, al jaren een spastische darm en nu wist ik zeker dat ik darmkanker had Gelukkig krijg ik dan een trap onder mn kont van mijn vent als ik het eindelijk durf te vertellen(want ik loop er nog wel een dag of twee mee rond..) en gaat t weer goed. Maar oh je hebt zo veel moois thuis en natuurlijk kunnen ze niet zonder je. Doodeng dat idee he? Maar ik kan je wel beloven dat als je jongste een jaar is en jij goed ontzwangert bent het een stuk minder is hoor!