Hoi Uk, met die knip zou ik toch even langs HA of VK gaan hoor!!!! Ik heb er nl mee rondgelopen.... en pas na 8 weken was het dicht... nadat de VK had zitten "peuren" Eigenlijk had de gyn het nog moeten aanstippen met.... zilverhuppeldepup ofzo... maar daar ben ik niet meer geweest. Gelukkig ging het daarna wel dicht. Krmapjes: wij hadden veel baat bij "Lycopodium" dat zijn homeopatische korreltjes.... maar ja dat heb ik uit Duitsland, weet niet of je het in NL wel kunt krijgen.
wat een opluchting! wat kun je je dan weer helemaal op en top gelukkig voelen na zo'n goede uitslag! ik ben precies t zelfde! dan heb ik weer een moedervlek die er volgens mij nog niet zat.....dan zie ik ook al van alles voor me. helpt niet mee dat mn moeder vorig jaar overleden is aan K..... maar gelukkig tel je weer extra je zegeningen als alles goed gaat! meid, nu weer lekker genieten van je mooie gezin! xxxxx
En dat heeft de ha de hele tijd dus al gezegd... en jij je druk maken... Arme jij.... Waar dat idd vandaan komt.... alleen s'avonds krampjes dat weet ik niet.. leuke is wel dat het tot 6 weken erger kan worden... tot nu toe lijkt het hier een beetje af te nemen... Bij jou dus ook!! Ik vindt het zo raar, of er wordt 120 gedronken... of 90.. en bij 120 slaapt hij ongeveer 4 uur.. bij 90 maar 3.. en dan moet je maar snel zorgen voor een flesje.... na de 120 heb je nog de tijd... Wij hebben een paar keer 6 uur gehad.. nu komt Aidan s'nachts om de 3.5 en 4.5 uur....Jammer voor ons slaapt hij nog wel een uur of 6.. na zijn melk van 8 uur... en om nu om 8 uur te gaan slapen
Goed dat je je angsten hebt uit gesproken, dat zal vast hebben opgelucht . En fijn dat t maar een simpel wratje is, hopelijk zijn je zorgen nu weg ! Nog steeds vocht dus, hoop dat t nu t weer minder is t vocht ook sneller weg trekt en je suikers ik heb er geen verstand van is 8 goed ? Hier ook een gek kindje hoor. Ik geef nu 2 weken 180/6 (pff ze is pas 9 weekjes ) enr keer zuipt ze t helemaal leeg maar komt ze 3 uur later weer !! Andere keer dronkt ze wat minder en komt ze na 2 uur al of opeens lang niet. Maarja dat hebben wij ook toch ? En wat raar van die krampjes ik heb er echt geen ervaring mee dus kan geen tips geven. Behalve roeren de flesjes en niet schudden. Dat wist ik niet totdat ik dr brown gebruiks aanwijzing ging lezen haha. De eerste 6 weken zijn t ergst daarna moet t zakken en met 4 maanden moet t over zijn. Maar ik heb ook gelezen dat die middeltjes vaak niet helpen en dat t gewoon toeval is. Vooral met cinababy omdat die niet direct werkt maar eerst in moet werken. Nogmaals ik heb er geen verstand van. Je doet al veel tegen de krampjes meer kan je niet doen, behalve hopen dat t gauw over is.
Ikdus.. 180!?! Poehe, wat een honger voor zo'n kleintje dan... Hier.. als ik de boekjes moet geloven... een kindje dat al wil eten....als wij aan het eten zijn wordt elke hap gevolgd (en ja.. hij wordt wakker zodra het eten op de borden ligt..) en als wij het in onze monden stoppen wordt er luid gesmakt... en dan maakt het niet uit of het.. bijna zijn etenstijd is... of hij net een half uur geleden heeft gegeten.. Ik denk toch dat hij maar even moet wachten
Jaa verschrikkelijk erg hongerig kindje. In de nacht komt ze ook nog, maar dan maak ik geen flesje maar geef ik de tiet haha. Ze woog 2 weken geleden net 4 kilo dus ben benieuw hoe ze nu is aangekomen. Morgen zullen we t weten. Haha dus jullie kleine wilt al met de pot mee eten ? Hier ging ze gewoon huilen zodra ik at maar nu gelukkig niet meer. Over 2 maandjes kan je kleine hapjes fruit oefenen. Je hoeft echt niet alle richtlijnen uit t boekje of cb te volgen. Ik at bijv met 3 maanden al met de pot mee en met 4 maanden kon ik mn hele bordje leeg eten. Ik kijk er echt naar uit om straks fruit hapjes te geven haha, nog een maandje en dan ga ik t ook proberen 3 hapjes op een dag ofzo.
4 kilo en zoveel drinken? Ik heb er hier 1 van over de 5 kilo.. met de 120 dus.. Ik weet dat het iets eerder kan... maar 1 maand is denk ik wel iets vroeg... denk je niet... het begint wel met gehuil... maar dat veranderd snel in kijken en smakken... En ik kan ook niet wachten op die eerste hapjes.. die zijn zooooo schattig... maar de fles is ook heel lief...
Haha ja 1 maand is zeker te vroeg, bedoelde ook ze geven aan vanaf 4 maanden, maar met 3 maanden kan je al langzaam hapjes geven. Arm ventje moet maar even wachten haha. Jaa 4 kilo en al zoveel, maar ze at met 3,5 kilo ook al 150/5. Maar dan kwam ze al naar 2,5 uur terwijl ik ook nog voor de fles borst gaf. Was dus continu bezig met een kind te voeden en kon zelf weinig meer.. Pfoeh al 5 kilo en een maand jonger dan de mijne. Dan lijkt mn meisje vast nog echt een baby naast jouw zoontje haha.
Het is idd een kleine beer.. maar.. hij was al 3995 bij geboorte.. en maar 60 gr afgevallen... binnen drie dagen was hij boven het geboortegewicht.. hij is al in de overgang van maat 56 naar 62.. Hij groeit zo snel dat zelfs wij als ouders af en toe zoiets hebben van.. jemig wat ben jij groot geworden...
Echt een beer ja, maar alleen maar fijn dat hij t zo goed doet toch ! Hier is het nu de laatste week dat we echt denken woow ze wordt groot. En wauw zo weinig afgevallen, geweldig zeg
Oh wat fijn van je wrat! Jeeeej!!!!!! Weer een zorg minder! Nu even die krampjesperiode door, t is echt zwaar, maar daarna wordt het echt makkelijker! En dan genieten!!!!!!!!!!!!!