Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nou, dat kan ik me voorstellen! Klinkt alsof die andere huisarts inderdaad wel open zou staan voor jouw klacht over de kennis-huisarts. Lijkt me een veel geschiktere arts dan degene die je nu hebt. Als je het moeilijk vindt om de eigen huisarts 'af te wijzen' omdat je prive kennissen bent en je wil hem niet beledigen met kritiek op zijn funcioneren dan kun je het altijd juist op het kennis-zijn gooien, dat je dat vervelend vindt bij je huisarts. Maar als ik het zo lees zou ik eerlijk gezegd adviseren wel eerlijk jouw kritiek op de huisarts te uiten, want dit is echt best abnormaal... Huisartsen zijn wel vaker niet ideaal, wellicht, maar dit is best extreem...

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Zo ga ik het ook doen haha, durf het niet anders, ben een beetje flauw daarin..
    En dan hoop ik dat die andere ha iets met mijn kritiek kan doen.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Jahoor........

Net getest en GEEN VRUCHTWATER te bekennen...

Nu mag ik morgen met verlof, savonds, maandagavond moet ik terugzijn, en dan zal dinsdagochtend de gyn zeggen of ik naar huis mag.....

Waarom ik dan nu niet mag he..

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Doe jezelf een plezier meid en verander van huisarts. En trek je er niks van aan... (iig niet zoveel ;))
    Hoop voor je dat je lekker naar huis toe mag dinsdag.
    Beetje vaag dat het dan nu niet mag maar goed.
    Goed vooruitzicht heey!

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ben je vaak tegengekomen op het forum en kwam nu dit topic tegen! Wat een toestand zeg! :(
    Over de mail van de huisarts heb ik echt geen enkel zinnig woord te zeggen! Probeer het naast je neer te leggen en na je kraamtijd er weer over op te winden!
    Fijn dat je dit weekeind even naar huis mag, hopelijk hoor je dinsdag van de gyn dat je voor langere periode naar huis mag en blijft de baby nog lekker een poosje zitten.
    Dikke knuffel, die kun je volgens mij wel gebruiken!!!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi ja, beetje tender love and care heb ik nu wel hard nodig..

Ga als eerste van dit weekend genieten, en ik ga er een beetje vanuit dat ik dinsdag naar huis mag.

Mits ik natuurlijk nu opeens weer water zou verliezen of krampen krijgen..

Wat vreselijk lomp, als ze nou direct die test gedaan hadden, dan hadden we nu zeker geweten of het wel of geen vruchtwater was, en dat weten we nu gewoon niet 100% zeker.

Maar ik verlies haast amper vocht, ik heb geen krampen, en er was voldoende vruchtwater op de echo. Test was vandaag negatief...

Ik ga ervanuit dat ze hier een fout hebben gemaakt door niet te testen.

Maar goed, dat weten we niet echt zeker, een hoge vliesscheur plus ingedaald koppie kan dit ook tegenhouden.

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    och jeeej!
    ik lees het nu pas

nou ji was helemaal mij aan t volgen
    nu ga ik jou op je hakke volgen hoor ;)

hoop dat t frummeltje voorlopig mooi nog ffies blijft zitten...
    maar niet net zo lang als mijne hoor :D
    vertel t de kleine maar goed, dat dat niet nodig is want das nie zo grapsig :D

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha zal zeggen dat 38 weken genoeg is, dan moet ie er ook ws uit, anders wordt ie te groot om uit te poeperen... ;)

Nu opeens erge koppijn en ik zag weer balletjes (had ik vorige week ook hele tijd)..

Dus vraag hier om een paracetamolletje, maar dan gaan ze meteen je bloeddruk meten.

Bloeddruk is gestegen, al hele week zit ik zo op 107/60, gisteren onderdruk 57, en nu is het opeens 120/80 en die stijging is te groot.

En omdat ik die koppijn heb en die balletjes zie, moet ik morgenochtend urine opvangen, en hopen dat de bloeddruk dan gezakt is, anders mag ik niet op verlof..

Volgens mij is het gewoon de hitte waa r ik even last van heb. Meestal is het smorgens ook lager de bloeddruk zeiden ze.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    lieverd.. probeer het kalm aan te doen, ga er vanuit dat je niet weg mag dan kan het alleen maar beter worden!

dikke knuf

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    weer een dag er bij

11. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ukoldaatje

ik ben met 34 weken ook opgenomen ivm halve liter vocht verlies en tot op de dag van vandaag weten ze nog niet wat t geweest is..
    nu lig ik dus in t zkh vanwege bloedverlies en komt t vocht er weer steeds in beetjes uit, nou als r een scheurtje bovenin zit hoeft dat niet altijd gezien te worden,,

hopelijk blijft alles goed bij jou;)

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vrees t ook n beetje...bloeddruk was net 130/85 dus weer hoger dan gisteren avond.

Die balletjes die ik zag zijn weg trouwens en er is geen eiwit in mijn urine gevonden.

Ben heel benieuwd wat de arts gaat zeggen straks. Ik word zo al aan de ctg gelegd zodat hij die ook kan beoordelen.

Voel me op zich wel goed. Weinig hoofdpijn, zwaar hoofd meer zeg maar.

Dankjewel voor de dikke knuf Moontje...kan je zo hard nodig hebben he.....knuf terug

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zonne Bloem::D:D:D:D:D Ik was echt naar je op zoek toen je die middag gestript zou worden en je niet meer online was hihihi..vond het zooooo spannend voor jullie...

Hihi nee de onze moet er sowieso rond 38 weken uit, mocht ie besluiten te blijven zitten....beeb is nu al vrij groot, woeps, buikje loopt meer dan 4 weken voor...en anders ken ie er niet uit...

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zou jij een scheurtje boven in hebben dan?
    Hebben ze dat vochtverlies getest bij jou op vruchtwater?

15. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou is het opeens na overleg WEL weer vruchtwater ...

Mag ik even GILLLEEEEEEN!!!!

Kword dr zo gek van..

Ben nu in afwachting van het lab en de uitslagen.

Heb een uur CTG gehad en de beeb doet het gewoon perfect.

Mijn bloeddruk is een uur lang gemeten en die is weer enorm gedaald:

zo ongeveer 106/57 gemiddeld............

Ik begrijp er geen fluit van.

De arts is nog niet geweest t is zadag dan zijn ze later met hun rondes.

Over 2 uur zijn de uitslagen van het lab er .

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Lees dit nu pas...

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Hopelijk blijft je mannetje nog even binnen zodat ie goed groeit. Maar met dit weer in het ziekenhuis is geen pretje.

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    vreselijk die tegenstrijdige informatie
    ik zou er ook hondsdol van worden!
    hopelijk mag je gewoon even naar huis, en krijg je daarna te horen dat je niet weer hoeft te blijven.
    en dat je beeb gewoon mag blijven zitten tot 38 weken :p

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mag in elk geval naar huis met verlof.

De uitslagen zijn allemaal netjes. En ik zal ws te weinig gedronken hebben en last hebben van de warmte.

Deze arts zei dat hij de testen erg betrouwbaar vind en dus denkt dat het geen vruchtwater is.

Ben er een beetje klaar mee nu.

Daarbij krijg ik vanuit het thuis front van mijn ouders te horen dat het een puinzooi is thuis boven....en die doen lelijk over mijn man....ja zeg, die werkt, heeft de zorg voor de kleine en onze drie honden, en moet ook nog zorgen voor een bed voor mij (man en ik slapen in een soort van bedstee waar je via het voeteneind in moet kruipen en op je kont eruit, dat lukt me nu echt niet meer)...

Heb even ruzie gemaakt met ze. Omdat ze lelijk tegen mijn man doen.

Heb het zo gehad even, Omdat ze nu een groot deel van de zorg van ons zoontje op zich nemen denken ze ook nog even ons leven te kunnen dirigeren.

Last van hormonsters hoor....ben boos en heel verdrietig.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

het is vervelend dat je een ruzietje hebt gehad met je ouders, ze bedoelen het misschien niet verkeerd maar ik geef je wel gelijk, je man werkt, heeft je zoontje, 3 honden erbij, hij heeft het ook druk en hij heeft ook stres en zenuwen dus dan mag het ook een beetje rommelig zijn, hij doet zijn best en dat moeten je ouders ook weten.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

en leuk dat je dan toch naar huis mag, gewoon niet naar boven gaan:D, rust thuis lekker en geniet ervan

Deel Deze Pagina