Ja psies, hij is stiknerveus en gestressed door wat er allemaal gebeurt en gezegd wordt hier. Heeft zijn werk (hij is nog maar 3 weken geleden van functie veranderd en wordt ingewerkt dat komt er ook nog bij), ons zoontje die van slag is en gewoon heel moeilijk is met alles en zijn grenzen opnieuw aan het uitproberen is, drie honden die aandacht en beweging tekort komen wat hij ook goed probeert te doen...Probeert het voor ons zoontje nog een beetje leuk te maken omdat hij zo van slag is... Dat huishouden komt wel hoor.. Moet ie ook nog een bed bij mijn ouders van zolder gaan halen incl matras en dat verhuizen naar ons huis zodat ik een bedje heb waar ik fatsoenlijk in en uit kan komen. Maaaar....ik mag heerlijk op weekend verlof
en.. hoe is het leven in vrijheid? weet nog wel dat ik thuis kwam, naar de zooi keek en het liefste weer terug wilde haha.. maar oh zo begrijpelijk! ik hoop dat je een beetje kunt genieten zo! knuf mo
Heerlijk in de tuin gezeten vandaag, genietend van de kleine man in zijn zwembadje. Uitgerekend vandaag laat de baby weinig van zich horen, of liever gezegd voelen..........maakt me weer ongerust. Voel me wel met regelmaat, maar erg weinig. Afgelopen week was het dag en nacht een karatekickbokser. En heel veel harde buiken, zie je toch dat je dan meer doet en dat meteen reageert hierop.
Hihihi hij had zijn best gedaan zeg maar..en een mooi bedje voor me klaar gemaakt bij mijn zoontje op zijn kamer. In onze 'bedstee' kom ik gewoon niet meer in (via het voeteneind erin en druit). Vind het heerlijk thuis en zie wat ik zo gemist heb..onze kleine man..
geniet er lekker van! en terecht dat je het voor je man opnam hoor. hij heeft het al zo druk met van alles, dat huishouden komt straks wel weer op gang.
Morgen 32 weken Denk dat ik dinsdagochtend wel weer gewoon naar huis gestuurd zal worden. Maar goed, de verloskundige van gisterenochtend zei dat ze echt niet mis zaten met het zien van het vruchtwater..... Ben nu gewoon benieuwd wat het beleid is als er het dus dubieus is. Gaan ze dan voor observatie, zekere voor onzekere, of sturen ze me naar huis? Geen idee, alle opties zijn al gezegd door verschillende mensen.. Zoals de een beweert dat het zeker vruchtwater was en echt een hoge vliesscheur, en de volgende nu gaat twijfelen. Heb er de hele nacht over gedroomd, over ctgs, en vruchtwater verlies
32 weken zijn gehaald! Vannmiddag weer terug van mijn verlof .. Ben zo benieuwd of ik morgen naar huis mag.....