Oh jeetje dat was wel even schrikken. Gelukkig dat je niet meer thuis was en alweer terug in het ziekenhuis. Nu hopen dat het rustig blijft in je buik
Oh ja, lekker hoor!! Jij al zo blij dat je t zolang had weten uit te stellen..dan zo n lompe opmerking..grrr
Ze zeiden dat ik ms toch teveel gedaan had thuis. Sja...trappen lopen idd en wat kleertjes van mijn zoontje opgeruimt en setjes van gemaakt voor papa...zoontje veel op en af schoot. Voor mijn gevoel heb ik niks gedaan, man heeft me alles aangedragen en voor me gedaan. Toch niet zoiets waardoor je weeen zou krijgen zo kort op elkaar. Was tijdje om drie minuten, en erg pijnlijk.
Oh meid wat heftig.... blijf maar veilig in het ziekenhuis zodat de kleine man nog even niet komt......... pfff leuke afsluiter van het thuis zijn Blijkbaar is het dus wel erg gevoelig want zoals je het omschrijft heb je het niet bont gemaakt...... Sterkte meis!!
Ik heb idd echt niets raars gedaan.. gewoon in de tuin gelegen bij t zwembadje van mn zoontje. Tis dus idd erg gevoelig daarbinnen. stom he
Ja heel frustrerend voor jou!! Maar miss was dit wel het bewijs voor je eigen gemoedsrust om dus 'lekker' in het tatu-huis te blijven? Wordt dan een lange tijd, maar alle tijd daar vorige week geen harde buiken enzo... even uitzitten waarschijnlijk en dan straks (lees een paar weken!!) jullie ventje erbij
Hahahaha ja mama blijft voorlopig wel in de 'tatu' liggen, ben er wel van geschrokken namelijk.. Heb ook weeral een uurtje krampen die komen en gaan.. geen fijn gevoel, zijn geen harde buiken.
jeetje t zit je ook niet mee zeg ik draai overuren hier met mn duimen voor je hoop dat de kleine nog even lekker zn rust houdt en lekker in je buik blijft.. en tja ziekenhuis is misschien niet de lekkerste plek waar je kunt zijn, maar op dit moment misschien wel even het beste(veiligst voor jullie 2) En hoop voor je dat je ondanks de narigheid wel een heerlijk weekend hebt mogen hebben thuis succes en kga weer verder met duimen!!
zal wel schrikken zijn geweest, pff. nou dan maar lekker in het zkh blijven, voor de beeb hopelijk nog een week of 6 sterkte meid.
Ohjee krampen... zijn dat dan lichte weeën?? Lig je alweer aan de CTG zeker?? Hoop dat het gauw afzakt en de kleine man nog even wacht!!
Moest me nu even kalm houden. Was ervoor naar de wc geweest, dus in en uit bed geklauterd, geplast en teruggekomen. Moet nu liggen en kalm blijven, mag niet erger worden. Vanmiddag komt de ctg idd weer terug.
Is miss beter het niet aan jou te vragen nu, dus sorry als het confronterend is, maar wat zijn de gevolgen als je wel nu (binnen nu en een week of wat) zou bevallen?? Of verschilt dat sterk per beeb en zijn ontwikkeling? Nou jij iig verplicht ff geen plaspauze houden en je vooral in bed vermaken......
Amona: geen idee. T zal n prematuur kindje zijn. Wat gelukkig al de longrijpingsspuiten gehad heeft. Het ene kindje heeft t moeilijker dan t andere kindje. Zal voorlopig in de couveuse dan moeten en volgens mij met zuurstof tot ong 34 weken..maar heb ik me niet nog niet in verdiept... Ik lig te liggen...en liggen..en liggen..
rustig doen he dame! Lekker makkelijk gezegd . Voor wat betreft zuurstof: onze jongste (dus met 31 weken en 4 dagen geboren en wel 1220 gram zwaar ) heeft niet aan de zuurstof gelegen hoor. Hoeft dus echt niet. Couveuse en monitoren (die laatste was bij onze oudste puur voor de controles) wel.
Ok, ga je daar ook nog maar niet in verdiepen, want hij blijft nog minstens 4 weken zitten!! K kwam met 5 weken te vroeg en lag al in de couveuze... Mijammi 1220 gram heftig zeg!!!
Poeh das klein...haha de mijne werd vorige week gemeten op 2200 gram met 31+3 .. Ik verdiep me er idd bewust niet in, ik hou m nog een paar weekies lekker binnen..
Pff das schrikken zeg! Hou je maar lekker rustig.. Naja lekker, kan me voorstellen dat je knettergek wordt van alleen maar liggen.. Maar jaa tis voor je kleintje.. Hopelijk hou je hem nog ff binnen! Hou je in de gaten
sterkte hoor verder.....2200 is trouwens wel netjes met 31 weken, hoe zwaar zou die zijn als je 42 weken zou rondlopen