He gatver, je krijgt het ook wel voor je kiezen zeg! Hopelijk blijft die kleine nog even fijn zitten, en kan jij ook even tot rust komen. Heel veel sterkte!
Hey jeetje dat is schrikken. Hopelijk blijft die kleine nog even zitten. Ik ben eerst hoor . Ooh na al die tijd heb je nog geen zorgeloze zwangerschap. Ik denk aan jullie en duim voor jullie.
Dat is zeker schrikken meid!!. Over die kleding zou ik me geen zorgen maken want dat hebben ze in het ziekenhuis ook.Onze oudste werd onverwacht 5 weken te vroeg geboren en had de 1ste periode alleen maar kleertjes vanuit het ziekenhuis aan.Alles wat ikzelf had was veels te groot en ik had nog niets gewassen. Ik hoop echt dat jullie zoontje nog een hele tijd blijft zitten en dat die lekker door kan groeien en straks een goede en vlotte start zal maken. Veel sterkte en houdt je rustig. Gr.
Fijn om te horen dat het zhuis ook gewoon pakjes heeft. Mocht t bij wijze vannacht komen kan het toch gewoon kleertjes aan.. Pfff... Ikdus: Ja nou en of!! Jij bent echt zeker te weten eerst.. Ik ga met mijn benen gekruist liggen tot min een weekje of 35 36
Jeetje meid, wat zal je geschrokken zijn! Wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk blijft hij nog even zitten.
Hij heeft t gelukkig nog naar zijn zin in mijn buik....das een goed teken. Nu maar zo min mogelijk vruchtwater verliezen en maar aanmaken. Er was nog genoeg vruchtwater gelukkig.
dat zal wel schrikken zijn geweest zeg. hopelijk heeft ie echter geen haast om er uit te komen en blijft ie mooi nog een weekje of 4 zitten. zou toch fijn zijn als je gewoon in je eigen omgeving kan bevallen lijkt me
Jazeker. Dicht bij mijn andere zoontje. Ook makkelijker voor het bezoek. En een vertrouwde buurt zeg maar. Als t moet dan gaan we direct naar het Erasmus hoor, en daar heb ik dan alle vertrouwen in, maar liever gewoon lekker hier. Dat zou de bedoeling zijn zo rond de 38 weken hier ingeleid te worden ivm diabetes in de zwangerschap.
Jeetje meis, bij jou gaat geloof ik echt niets via het boekje zeg. Hopelijk blijft jullie kleine man nog een paar weekjes zitten zodat alles nog goed door kan rijpen. Ik weet niet of de standaard inmiddels veranderd is, maar mijn nichtje is 18 jaar geleden rond deze termijn geboren en mocht toen in de couveuse nog geen kleertjes aan. In dat geval kun je altijd nog iemand op pad sturen voor een prematuur pakje. Boven alles hoop ik voor je dat jullie kleine vent nog even lekker in je buik blijft zitten, want dat is toch echt het allerbeste plekje voor hem. Sterkte!
oei dat is zeker even schrikken. Gelukkig nog geen weeen en lijkt de baby nog wel goed te zitten. Hopelijk blijft ie ook nog inderdaad een paar weken zitten. Weet niet of het bij jullie ook is. Maar hier in het ziekenhuis mochten vrouwen die langer moesten blijven hun gezin de hele avond op bezoek. Kregen een speciale tv.extra bed erbij voor manlief en kinderen. en zo hadden ze toch een echt avondje samen. Succes met het binnenhouden van de kleine
Wat schrikken voor je! Hopelijk blijft de kleine nog een flink aantal weken bij je in de buik. Kleertjes mag je baby nog niet aan als hij rond deze tijd geboren wordt. Mijn dochter werd 6,5 weken te vroeg geboren en heeft de eerste 2 weken in een pampertje in de couveuse gelegen. Als het heel erg goed gaat mogen ze wel eens een overslagrompertje aan. Maar voor nu gaan we er uiteraard van uit dat je dat helemaal niet nodig gaat hebben. Ik duim voor je!
Ik had al erg veel vruchtwater door de zw diabetes. Je kan dus voortijdig weeen krijgen of gebroken vliezen door teveel vruchtwater. Ook heb ik al sinds week 20 last van mijn blaas, kweek na kweek na kweek....ze hebben het nu weer gekweekt. Je vliezen kunnen ook breken door bacterieen. En ze houden mij dus in de gaten of ik geen infecties krijg. En uiteraard of de baby geen infecties krijgt. Las net dat ze in het ziekenhuis kleertjes hebben, ik stuur dan wel iemand op pad. Wie weet ist niet eens nodig en komt ie gewoon netjes in maatje 50 straks.
Jeetje, dat is schrikken! Hopelijk blijft je kleine man nog lekker even een paar weekjes zitten...sterkte!
Hoef ik me daar geen zorgen om te maken in elk geval. De couveuse is denk ik warm genoeg? En ze liggen dan ws aan allerlei toeters en bellen?
Mijn man en zoontje mogen de hele dag bij me zijn. Zoontje is drie en is het na een half uur wel zat hier op dat kippenhokje.. Arm manneke... Ander bezoek mag 3 keer per dag komen. Dus op zich lig ik niet verkeerd nu
Dat is schrikken zeg! Kan er dan helemaal niks 'normaal' gaan bij jou? Wil je even sterkte en succes wensen. Hoop dat je de tijd een beetje doorkomt en dat de kleine nog even op zich laat wachten.
Jeetje wat schrikken zeg. Hopelijk blijft je kindje voorlopig nog gewoon even zitten waar het zit. Heel veel sterkte in elk geval.