Ik had twee kindjes die gruwelijk de schurft hadden aan de ctg's en er telkens vandoor gingen.. Heb er bij beiden uren aan gelegen.. Ik weet nog wel dat eefje het niet lekker had bij de bevalling, toen zijn ze als een bezetene gaan drukken op mijn buik om haar eruit te krijgen. Fiene was gewoon continu weg, echt doodeng toen de eerste keer haar hartslag weg was.. Maar mevrouw had zich onder de sensoren weggedraaid.. Over het algemeen vinden beebjes weeen niet zo fijn, kan me er wel iets bij voorstellen, lig je daar lekker te chillen, begint alles om je heen opeens te bewegen.. Hopelijk blijft het nu rustig!
Vraagje, ik heb nu wel geen harde buiken, maar aan de zijkanten uitstralend naar t midden heb ik krampen die komen en gaan en flink pijnlijk zijn......... moet ik poepen of begint t weer?
Hier nog een die eraf draait telkens, hij is telkens zoek. Zo vervelend...zit je daar zo nerveus te wachten tot ie er weer op zwemt. Zn hartslag donderde gisteren keihard naar beneden zo 70 geloof ik, duurde ff voordat ie weer erop klom. Dachten eerst dat t mijn hartslag was, dus ik ook aan de meter en t bleek echt de baby te zijn. Ik had zoiets van, snij me open en haal dat kind er NU uit! Gelukkig herstelde hij zelf weer.
Fiene heeft ook wel een paar dipjes gehad.. Maar ze konden nooit met zekerheid zeggen of ik het was of zij.. Hoe gaat het nu?
Weer weeen. Als t nu doorzet kunnen ze niets meer doen, dan gaat t gewoon gebeuren... Hopen dat t afzwakt dan maar...ik had t vanmorgen ook een poosje..en dat zakte af.
oh nee, ga weg weeën! We duimen ons hier een ongeluk dat het weer rustig wordt (ik en mijammiman zoals het hoort en de meisjes met de duim in de mond ). Krijg gewoon plaatsvervangende stress! Lief klein ukoldaatjebeebje, laat je moeder niet zo schrikken. Je mag pas een beetje eigenwijs zijn als je minimaal 34 weken bent
Jeetje hee, wat een spannende situatie meid! Gelukkig iig de 32 weken nu vol gemaakt, hopelijk is het toch vals alarm en blijft je beebje nog even zitten!
Spannend hoor! Een voordeel is wel dat je de groeispuiten hebt gehad, nadeel is weer wel dat die maar tien dagen werken... Dat is mij nooit verteld... Ik ben met 28wkn opgenomen en uiteindelijk met 32wkn bevallen. Dacht dat het toen wel goed zat met de longetjes, maar dan is de werking van die spuiten alweer uitgewerkt en moest mijn dochter toen aan de beademing. Maar mijn dochter was maar 1100gram en nu kerngezond en dolgelukkig... zie dat je kindje op 2kilo geschat wordt, zoveel woog mijn zoontje ook bij 38wkn zwangerschap... leuk hoor, een klein kindje... kun je lang van genieten... ze worden toch al zo snel groot... succes!
Ook hier draaien de duimen dat de weeën weer stoppen. Hoop dat je beetje toch nog even blijft zitten, iedere dag is mooi meegenomen.
T is gelukkig weer rustig. Warme kruik gekregen en mezelf in een prettige houding proberen te draaien. Tegen half 10 was het zo goed als over. Nu gesloopt, ga lekker slapen nu.
Durf je update gewoon bijna niet te lezen!!! Maar, goed nieuws voor nu! Slaap lekker!! Hoop op'n rustige nacht!!
Jeetje, wat een schrik zeg Kan je je een beetje ontspannen zo nu en dan? Hopen dat hij het nog even een weekje of 2 weekjes volhoud! Wel ideaal dat online shoppen tegenwoordig, maar wel jammer natuurlijk, want je gaat hier niet van uit. Hoop dat je een beetje kan ontspannen en uitrusten. Liefs
Jeetje, wat een schok zeg Kan je je een beetje ontspannen zo nu en dan? Hopen dat hij het nog even een weekje of 2 weekjes volhoud! Wel ideaal dat online shoppen tegenwoordig, maar wel jammer natuurlijk, want je gaat hier niet van uit. Hoop dat je een beetje kan ontspannen en uitrusten. Liefs