Wat heerlijk dat je weer naar huis mag! Ga er maar lekker van genieten en laat je lekker vertroetelen door je mannetjes!
Wat fijn dat je naar huis mag!!!!!! Laat je goed verzorgen thuis om een onrustige buik te voorkomen! Je man had het vast niet verwacht dus het duurt ff voor ie er is Man en kind hebben niet zo'n routine als moeder en kind hihi... kalm hormoontjes!! Fijne (en rustige) tijd thuis!!!
Wat een geweldig nieuws! Hopelijk kun je je thuis goed rustig houden. In ieder geval wordt je niet om 6 uur wakker gemaakt om te tempen.
Precies, nou wordt ik weer gewoon wakker gemaakt door een kinderstemmetje : Maaaaaaaaamaaaaaaa.... heerlijk toch? Merk idd dat ik niets moet doen. Mijn wandelingetje naar de poli en het inpakken heeft er toch weer voor gezorgd dat ik weer harde buiken heb zeg maar.... Ga zo lekker naar huis en plat.. Ja echt...ik was gewoon bijna aan het huilen toen man zei dat hij eerst naar logopedie ging met ons zoontje voordat ze kwamen...erg he...
heerlijk dat je weer naar huis mag! lekker bij je mannetjes straks lekker op de bank ploffen en je laten bedienen. geen wasjes, niet koken, geen dingen van de grond oppakken (ook je kleine man niet) en dan lekker met 38 weken bevallen hoor. heerlijk nieuws!
@ukoldaatje.. Gistern bij de verschillende echo's die ik gead heb in het ziekenhuis was er 1 plek waar het enorm fel pijn deed...En daar ligt ook meestal zijn poep...Hij draait zich nog veel rond maar meestal ligt hij met de poep op die plaats dus je bent er niet alleen mee ben super blij voor je dat je weer naar huis mag!!!!
Wat heerlijk dat je naar huis mag meid! Maar rustig aan hoor! Hou je kleintje nog ff binnen Geniet van je gezin
Wat fijn dat je naar huis mag! Doe het wel rustig aan. Hopelijk blijft je kleintje lekker tot 38 weken zitten!
Och meis, morgen 33 weken en je mag vandaag naar huis, super mooi nieuws voor je. Ik hoop zo voor je dat jullie wondertje nog een paar weekjes in je warme, veilige buik mag blijven! Duimen draaien hier voor je hoor!
wat goed dat je naar huis mag... dat je daar niet meer naar terug wil is hopelijk genoeg om je aan de bank gekluisterd te houden nu lekker thuis genieten van de weken die daar nog mogen omvliegen!!
Oh meis, wat heerlijk dat je weer terug naar huis mag. Zal een hele geruststelling zijn voor je. Nu goed je rust pakken en lekker voor je laten zorgen!
JAAAAAA wat een super goed nieuws! Lees steeds mee en dit is echt zo tof, lekker naar je eigen stekkie. Rustig aan doen en die uk nog lekker even laten zitten