Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Die gyn weet niet wat hij zegt...
    Je in de meeste gevallen is dit mss zo, maar IEDEREEN heeft een ANDERE zwangerschap en overal hebben de beebjes andere rustmomenten dus ik snap niet dat ze dat allemaal op 1 lijn zetten..
    De moeder weet nog altijd het beste hoe en wanneer de beeb actief is!

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zo denk ik er ook over hoor.
    Kan hij wel al 40 jaar gyn zijn of zoiets, de moeders weten zelf wel wanneer hun kind actief is.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    lieve meid..

herken dit oh zo goed, weet nog wel dat ik een paar dagen nadat ik thuis kwam het zh heb opgebeld omdat ik een beetje hoofdpijn had. kreeg het advies om wat meer te drinken en toen ging het snel beter. Maar oh wat heb ik gejankt toen, miste het ziekenhuis gewoon, besefte toen dat ik me tot de geboorte angstig zou blijven voelen, dat alle steekjes en pijntjes wat konden betekenen, dat genieten erg lastig zou gaan worden..

wat fijn dat het ctg weer goed was, dat stelt je wel gerust.. eventjes dan ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Precies wat je zegt Moontje........

Je was de veiligheid van het ziekenhuis gewend, waar ze alles bij de hand hebben en je meteen je zorgen kan uiten..

Pffff heb sinds een uurtje ook erge ongesteldheidsbuikpijn, ben al 4 keer gaan kijken of ik bloed verlies...erg he..volgens mij komt t omdat ik me toch wel onbewust druk maak....

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hoe is het inmiddels?

6. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    he wat vervelend uksoldaatje.
    Hopelijk ben je de nacht een beetje goed doorgekomen.

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nou heb echt een hele poos weeen gehad. Deden echt pijn en moest ik echt wegzuchten.

T is toch minder geworden ofzo want ik ben in slaap gevallen tot mijn zoontje wakker werd om kwart voor zes vanmorgen.

T zeurt. Maar geen krampen meer.

Jeetje, zo n pijn deden ze vorige week niet eigenlijk.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Had daarvoor ook opeens diarree en moest overgeven, voelde me een potje beroerd. Toen kwam die ongesteldheidsbuikpijn, met krampen/steken die kwamen en gingen en doorgingen in mijn bovenbenen.

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    ja klinkt inderdaad als beste weeën.
    Ik vond het altijd voelen alsof er een pijnlijke golf over je heen kwam.
    Hoop toch dat je beebje nog even wil blijven zitten hoor!
    Maar had ik nou ergens gelezen dat de laatste echo kwa gewicht een paar weken verschilden met je uitgerekende datum?

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Kindje loopt 4 weken voor op groei met buik ivm zw diabetes.

We weten precies wanneer het ontstaan is -> IUI D hihi..

11. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het nu weer rustig na de weeen van vannacht...?

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja op zich wel. Zeurt een beetje.
    Zoontje is net opgehaald, dus ik kan terug naar boven naar bed. Ga me daar installeren weer vandaag.
    Vandaag eerste dag dat ik thuis ben dat mijn man werken is, best pittig nog...

Moest zoontje uit zijn ledikantje vissen, heeft nog van kwart voor 6 tot 8 bij mij in bed geslapen.

Maar ik slaap nu bij zoontje op kamer omdat ik niet meer in mijn eigen bed kan klimmen..op een eenspersoonsbed. Waar ik alleen al niet weet hoe te liggen ivm grote buik. Haha nu met klein zoontje erbij...pfff...

Zoontje aangekleed, eten klaar gemaakt, maar dan valt ie en moet je m toch oprapen, want hij stond niet alleen op..

Zulke dingen. En ik kan niet langer dan 2 min staan, en lopen gaat ook niet, zonder pijnlijke harde buiken.

Dus ben opgelucht dat hij een dagje naar oma is.

Dererst van de week zal hij rond 10 uur opgehaald worden ivm werk van mijn moeder. Dus smorgens moet ik wel even.

Maar ben blij dat ik thuis ben, anders had mijn man zoontje om half 6 uit zijn bedje moeten plukken, naar mijn ouders moeten brengen, mijn pa zijn bed uit ondanks zijn late dienst (werkt als chef vormgever bij het AD, en is dan rond 4 uur thuis snachts)om op zoontje te passen tot wanneer oma dan thuis zou zijn.

Dus smorgens even pittig voor me, maar derest van de dag hoef ik helemaal niets meer.

Heb een dvd box gehad van mijn man en van mijn ouders een grote stapel boeken.

Ga ik dus mee aan de slag.

Over dat ding in mijn keel, huisarts zei idd dat ze niets geen ingrepen doen nu tot na de bevalling.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heftige ochtendjes voor de boeg, maar gelukkig kun je daarna rusten, hopelijk gaat dat allemaal goed.
    Succes met jezelf vermaken!! :) 33 weken!!!!!!! yay!

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja vandaag precies 33 weken!! Jippie!!!!

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    whoooohoo! 33 wk!

16. tulip

tulip Niet meer actief

weer een nieuwe week aangebroken!

17. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    en dat is er weer een week bij!
    geniet maar lekker van de rust op de bank met een boekje of film. na een drukke ochtend is dat wel lekker denk ik.
    ik hield m'n hart vast toen je zei weer weeën te hebben, maar gelukkig blijft de kleine nog mooi zitten. nog 4 weekjes hoor, dat is dan mooi genoeg om te komen.

18. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heb nu al weer een dikke 2 uur harde buiken om de minuut.
    Ze doen geen pijn. Ik blaas helemaal op en dan zakt t weer weg. Dan is t net weg en komt t weer...

Als de harde buiken geen pijn doen hoef k nog niet te bellen. Vind wel dat ze, in rust want ik lig in bed, veel en snel op elkaar komen.

Maar goed, ze doen geen pijn. Ongesteldheidspijn is ook weg..

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heftig, het lijkt me toch een reactie op de in verhouding drukke morgen...
    Balen dat er geen opties zijn om deze te ontwijken de komende weken...

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Had ik nog niet aan gedacht dat t daardoor zou kunnen komen. Wel logisch eigenlijk..

Ja als t echt moet dan is er de mogelijkheid dat mijn man hem om half 6 zijn bedje uit plukt en dan bij mijn pa aflevert die dan net 2 uur thuis is uit zijn werk en eigenlijk moet slapen.

Mijn moeder is tegen 10 uur thuis van haar werk. Dan kan mijn vader naar bed en mijn moeder oppassen.

Mijn man heeft halve dagen zorgverlof opgenomen omdat mijn moeder smiddags weer om 1400 moet werken.

T kan dus wel in noodgevallen, maar ik vind het ook zo zielig om zoontje al zo vroeg zijn bedje uit te plukken en dan meteen naar opa te brengen.

Als t echt niet gaat en blijkt dat de harde buiken idd daarvan daan komen, dan zal het gaan moeten vrees ik..

Deel Deze Pagina