Gebroken vliezen en opgenomen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Krijg net een foto van mijn zoontje die in zijn bedje ligt.....nu breek ik echt even..
    Jeetje, ik weet dat ik hier ben voor de baby, maar vind het zo erg voor de oudste..
    Hij snapt t niet..hij begrijpt er niets van....

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    jeetje! SChrikken zeg! Hopelijk blijft ie nog ff zitten!!

3. Heel veel sterkte!!

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Dat zal schrikken zijn geweest. Ik wens je veel sterkte en zal voor je duimen. Hopelijk blijft je kindje nog een paar weken zitten.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Jeetje.. Het zit je niet mee zeg.
    Heel veel sterkte en hopelijk blijft de kleine man nog even zitten!

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Sterkte!
    Het is inderdaad vreslijke om in het ziekenhuis te liggen als je thuis nog een ander kindje hebt wat er niets van begrijpt. Hopelijk zijn ze een beetje flexibel met de bezoekuren zodat je de kleine man ook nog kan zien?

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat schrikken zeg, zo uit het niets opeens! Hopelijk blijft hij nog lekker een paar weken zitten..

8. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Jeetje wat balen. Ik hoop dat je ukkie nog even lekker warm blijft zitten en alles rustig blijft. Maar jij moet blijven tot aan de bevalling? Dat kan dus ook nog 7 weken zijn. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt, ook als je aan je zoontje denkt. :(
    Veel sterkte. Hoe reageerde je man?

9. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Jeetje, wat zal jij geschrokken zijn zeg.
    Ik ga heel hard duimen dat jullie kleine uk nog eventjes in je buik blijft zitten!

Heel veel succes!

10. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Dubbel sorry

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Och meis, ik zag de titel en toen je naam en heb ff gevloekt..

Ik weet precies hoe je je voelt, ik werd met 32 wk opgenomen en het ergste vond ik nog om elke dag Eef uit te zwaaien. Heb ook een gesprek gehad met de maatschappelijk werkster. Zij gaf me de tip om in een schrift op te schrijven hoe mijn dag was geweest in kindertaal, mijn man nam dat schriftje dan mee en las het 's avonds voor aan Eef voor het slapen gaan. Ging echt over wat ik gegeten had, dat ik door het raam de geitjes had gezien enz.. Ook heb ik tekeningen voor haar gemaakt, eentje (van ons gezin) hangt nog op haar kamer.

Ze is nog steeds gefascineerd door het ziekenhuis, heb haar ook een dokterskoffer gegeven. Ze komt me nog steeds regelmatig beter maken, maar ze is er totaal niet bang voor, vind het zelfs leuk om er heen te gaan.

Kreeg ook het advies van de maatschappelijk werkster om gewoon zo duidelijk mogelijk aan te geven wat er aan de hand was. Mama is ziek en om mama en de baby beter te maken moet mama blijven. Heb ook gehuild waar zij bij was en daarover gepraat.

Ik mocht na een week gelukkig naar huis, was echt een wonder want ik moest ook tot de bevalling blijven, maar op wonderbaarlijke wijze knapte ik toch weer op. Had niemand verwacht.. Was ook vreemd, had me er net bij neergelegd dat ik daar moest blijven, was op zoek na prematuur kleding en zo (kon dat de eerste paar dagen niet opbrengen.. Was zo onwerkelijk allemaal)

Sorry voor het lange verhaal, is jouw topic...

Houdt moed, je kunt niet anders.. Je bent daar in goede handen!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sterkte!
    Hopelijk blijft hij nog even zitten...

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    sterkte hoor! wat schrikken!
    is opvang voor de oudste wel helemaal geregeld? kun je dat loslaten?
    (ik moet van het idee alleen al huilen, ik moest 3 dagen in het ziekenhuis tijdens de zwangerschap en dat was al het einde van de wereld voor me... *jankje*)
    sterkte hoor! en we hopen allemaal heel erg dat jullie kleinste man nog even blijft zitten!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat klote (om het ff grof te zeggen, maar dat is het gewoon!!!)!
    Hopelijk blijft ie nog zitten en verveel jij je niet dood daar.
    En je had het al zo zwaar :(
    heeeeeel veeeeeeel sterkte en n knuffel

15. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Jeetje meid zo zat ik gisteren nog met je te kletsen over van alles en nog wat en nu lig je in het ziekenhuis:$
    Ik hoop zo dat die kleine nog even blijft zitten ook al betekend dat jij er nog lang ligt:(
    Ik ga voor je duimen eerst een zwangerschap met veel pijn en dan zo'n afloop pff meid!!
    Dikke knuffel

16. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ojee meid ik zie je naam en dacht NEE TOCH sterkte!!!!! hopelijk blijft de kleine nog mooi even zitten.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje wat is dat schrikken! Hopelijk blijft jullie kleintje nog een paar weekjes zitten! Het liefst tot 37 weken natuurlijk maar pfffff nog 6 weken op bed en in het ziekenhuis, lijkt me heel zwaar! Sterkte!

18. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    oh nee he?! ik schrik er zelf van, laat staan jij!
    nou meid, je wordt goed in de gaten gehouden in ieder geval.
    probeer jezelf zo rustig mogelijk te houden. ik hoop dat ie voorlopig nog wel in je buik blijft hoor!!
    sterkte meid! xxx

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jee wat een verhaal meid!
    Wat een spanning waar je nu in zit... Duim heel hard mee dat ukkepukje nog lekker warm in mama's buik blijft zitten voor flink wat weken.

Zoals al gezegd.. kleertjes hoef je je (nu) nog geen zorgen over te maken. Prematuurtjes liggen in de lekker warme couveuse in een pampertje en die kunnen die prikkels van kleding aan en uittrekken nog niet aan...Bij Dano werd er pas bij 36+ kleding aangetrokken. Hoop dat je kleintje pas geboren wordt wanneer de kleertjes die je al hebt aan kunnen! Dat zou het beste zijn.

Veel sterkte meis, knuffel, kan me goed voorstellen dat je breekt als je aan je andere moppie(s) thuis denkt! Het komt goed!!!

Liefs...

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Oeh jeeeejjj das schrikken!!!

Ik hoop dan je smurf nog even wil blijven zitten. Succes hoor!!!

Deel Deze Pagina